Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Mogge

Vandaag nog een dag werken. Morgen begint mijn traject bij verslavingszorg. Acht weken lang. Operatie Wortel & Tak. Ik kijk er naar uit. Ik zie er tegenop.

Eerst koffie nu.

@Musashi: een hele mooie reis gewenst. Ik hoop dat je malende hoofd zich een beetje koest zal houden. Ogen dicht en springen. In vertrouwen. En geniet.

bewerkt door Oskar
Geplaatst

Goeiemorgen Oskar, BJ, en iedereen die volgt.

Goh, dan staan we allebei aan het begin van een mooie reis, lijkt me. Ik wens je veel hoogtes en laagtes, om van daaruit in het midden uit te komen.

Ik ben al bezig met een lading sandwiches en pistolets te smeren. Vind ik beter dan vliegtuigeten. En water drinken, veel water. Ik doe zo nog een ochtendyoga en dan hopelijk nog een avondyoga morgenavond bij aankomst in het hotel. Dat brengt me wat op de plooi. Deze keer neem ik ook wat persoonlijke spulletjes mee, zoals mijn intuitiekaartjes om elke ochtend bij mezelf in te checken. 

Mijn uitdaging zal vooral zijn om anderen te dienen, zonder mezelf overboord te gooien. Mezelf niet verliezen in het anderen naar hun zin te maken. Hoofd uit, zintuigen aan. M’n gezin missen maar blij zijn dat ik hen heb, mijn base camp. Ademruimte om energie en schoonheid te tanken. Alle mooie dingen zien, proeven en voelen. Blij en dankbaar zijn met wat ik heb, kan en mag doen.

Sayonara! 🙏🌸

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Lazy sundey morning
Zelfs hondje ligt te slapen bij partner op de bank in een holletje
Straks maar een stukje lopen met hondje in losloop gebied.
misschien even koffie met gedeelde appeltaart halverwege de wandeling
niet veel doen  vandaag
krantje, puzzeltje, misschien even checken hoe het op de tuin is
(Maar ze verwachten veel regen vanmiddag, dus dat wordt het misschien ook niet)

Fijne ( lazy ?) zondag allemaal

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...