Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Roberto is iemand anders. Hij schreef de laatste tijd vaker over zijn verslaafde buurman die in een bevuilde woning zat. Ik heb hem ook lang niet meer gelezen. Een tijdje terug had ik nog een bericht geplaatst op het draadje ‘wie missen wij al een tijdje’ Maar het viel me toen al op dat ik hem niet meer kon taggen
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb de brandnetels in de tuin om zeep geholpen. Tot zover de mededelingen van vandaag. 🤓 Marjolijn en Senna34 reageerden hierop 1 1
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goed bezig Reacher. Hier waait het zo hard, dat bezemen nieteens mogelijk is. Werkelijk alles ligt vol, en geen idee waar het vandaan komt opeens. Gelukkig wel zon en droog. Ze hebben al gewaarschuwd voor natuurbranden op de heide
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hier net nog even naar het ac.ziekenhuis geweest. ( heel dichtbij).Ging lekker vlot. Kan het maar gehad hebben. Dus die opruimklusjes komen een andere keer. Nu lekker beetje relaxen. Dit waren hier de mededelingen. 🙂 spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zit weer heerlijk in me tuin even. Ga nu tas inpakken voor weekendje weg met fam. wordt altijd gestrest van in pakken 🤪 Net even naar de winkel gefietst voor wat Radel 0.0 en paar Carona 0.0 😃 voor het weekend. Ben benieuwd zal de enige zijn die niet drinkt wordt een heel leuk weekend maar ook wel pittig.
Yana Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 1 uur geleden zei Reacher: Ik heb de brandnetels in de tuin om zeep geholpen. Tot zover de mededelingen van vandaag. 🤓 Je gaat van de toppen toch wel een stamppotje maken of van die overheerlijke knalgroene soep of op z'n minst thee ervan trekken? Ja toch? Heel lekker en supergezond!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden