Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
21 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen @renaldo61, goedemorgen frummers. 
Jeetje Renaldo, wat klink je somber, je was de laatste tijd juist zo positief bezig... 
Waarom krijg je geen luisterend oor bij psych of huisarts? 
En hoe komt het dat je de laatste tijd weer zo slecht slaapt? Het ging toch juist een stuk beter??? 

Mensen kunnen er blijkbaar zelf niets aan doen, maar vroeg of laat, laten ze me toch steeds in de steek. 
Reeds van bij mijn eerste opnames, onder andere in de Paaz had ik de stempel van een verslaafde te zijn. Zeer slecht slapen deed ik tijdens al mijn opnames, slaapmedicatie werd mij echter steeds geweigerd. In 2021 kwam ik voor het eerst onder de hoede van mijn huidige psychiater. Bij de huisarts enkele maanden geleden smeekte ik nog om slaapmedicatie, daar vertellen ze me steeds dat dit een zaak is voor mijn psychiater. Ik volg wat betreft mijn slaap al de raadgevingen die mijn psychiater mij geeft. Het is gewoon weer folteren wat ze met mij doen. Ik heb het recht niet om ziek te zijn, want medicatie wordt mij toch geweigerd. 

Geplaatst

@renaldo61 Niet slapen of slecht slapen is volgens mij geen ziekte maar gewoon heel vervelend. Ik slaap ook maar 4 uurtjes per nacht waarin ik ook vaak nog 5 x moet plassen. Het heeft volgens mij te maken met het ouder worden dus ik   accepteer het gewoon maar. Er zijn veel ergere dingen om te krijgen zoals  bv kanker of zoiets. Dat is pas echt ziek zijn lijkt mij. Dus mag ik niet klagen maar dankbaar zijn, dat ik naast allerlei kleine kwaaltjes verder gezond ben. Het slecht slapen neem ik op de koop toe. 

Bovendien krijg je waarschijnlijk geen slaapmedicatie omdat het zwaar verslavend is. Aangezien jij zeer  gevoelig bent voor verslaving zijn ze daar heel voorzichtig mee. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...