Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 minuut geleden zei Yana:

Da's een inkoppertje, die laten zich niet tegenhouden door een beetje depressie 😁

En dat je ze ook goed ziet, want dat wordt wel eens lastig gemaakt door de depressie.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Yana:

Geen zorgen lieve mensen, ik zou evengoed weer een lange lijst met fijne dingen kunnen posten. Ik ben nu niet verdrietiger dan gisteravond, het bestaat allemaal naast elkaar.

Een zachte massage graag.

Da's een inkoppertje, die laten zich niet tegenhouden door een beetje depressie 😁

Oh ja grappig, doet me eraan denken dat ik vroeger meditatiedagen organiseerde met als onderdeel poetsmeditatie. 
Dankjewel voor je lieve wensen ❤️

Sterkte @Yanahoop dat je gauw wat beter voelt ☀️

Geplaatst

Goeie morgen,

Lieve Yana probeer toch veel te rusten, zo'n nacht kost veel energie, daardoor voel je je nog verdrietiger, of iets te doen waar je een beetje positief gevoel van krijgt. Ook al is dat nu moeilijk. Of wandelen, de bossen in. Ja ik schrijf ook maar wat hé. Heel veel kracht.

Ik slaap in m'n nakie anders had ik vannacht iemand een ongenadig pak op z'n duvel gegeven. Zo erg dat hij de hemel voor een komijnekaas en de grond voor een doedelzak aan zou zien. Eindelijk sliep ik, werd er om 3.15 op het raam hard geklopt, druk gebeld, en geschopt tegen de deur.

Doe het raampje van de deur open, of ik Engels sprak,  !^^&*^^&*, of ik dit huis kende, en liet hij me een foto zien maar ik had mijn bril niet op. Ik vroeg hem of hij ooit van het woord "police"  had gehoord, zoef, en weg was ie.

Toch ben ik gelukkig weer in slaap gevallen.😠🤬                                               

Geplaatst

Wat was er aan de hand dan, Bolletje. Ik zou me rot schrikken als iemand zo aan het bellen en bonzen was.

Wat een heerlijk uitzicht Yana, niks overdreven. 

Van de aansporing om het meest haalbare uit de dag te halen krijg ik een beetje de zenuwen. Mag het ook morgen?

Ik heb heerlijk geslapen en ben blij dat ik, ondanks dat dingen stroever lopen dan ik wens, goede moed houd. Als ik Roberto zo lees, realiseer ik me dat.

Geplaatst
33 minuten geleden zei Lonster1:

Van de aansporing om het meest haalbare uit de dag te halen krijg ik een beetje de zenuwen. Mag het ook morgen?

😁

35 minuten geleden zei Lonster1:

Als ik Roberto zo lees, realiseer ik me dat.

Waar heb jij Roberto gelezen?

Geplaatst

Het rustige dagje van gisteren heeft zijn vruchten afgeworpen. Heb bijna het klokje rond geslapen. We zijn lekker op tijd naar bed gegaan en in de avond ook geen dingen gedaan die moeten. Heb alle afleveringen van "rust en vreugde" afgekeken in de middag. Gewoon een dagje geen "moet" dingen. Voor vandaag nog geen echte planning gemaakt. Er moet veel, maar de zolder zal toch eerst leeg moeten en dat is een klus voor mijn vriend. Ik vind de tuin nu even iets belangrijker. Dat is hard nodig. Daar moet een hoge drukreiniger bij te pas komen. Ook het zwembad ligt er vies bij en er komen vieze vliegen op af. Lekker in de tuin zitten is hier helaas geen optie. 5 mei heeft mijn lief een verplichte vrije dag, dus moet het er maar van komen. Onze voortuin ziet er ook lelijk uit. Niet echt een visitekaartje. Daar moet grof materiaal aan te pas komen. Voor nu: lopen met de honden. Een voor één. Daarna zie ik wel.

Geplaatst
1 uur geleden zei MaryArt:

@Quinn Ik vind het prachtig, bijna sensueel zelfs als je er een mooie lage stem bij bedenkt ☺️ 

Ik zou zeggen start maar op! 

Dat durf ik nog niet aan. Een dag kan ik overzien, maar hoewel ik echt de noodzaak van niet drinken begrijp, kan ik niet beloven dat een maand vast te houden. 

Geplaatst (bewerkt)

Op mijn meditation app staat vandaag de volgende spreuk: " waarom blijf je wachten voor een deur die nooit op slot zat?". 

Zeer van toepassing op een verslaving, vind ik. 

Er wordt ook wel eens gezegd dat verslaving de enige gevangenis is waar de sleutel aan de binnenkant zit. 

Vind ik een nog meer bemoedigende spreuk, die ik toch even wilde delen.

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Zit tegenwoordig op de sportschool.
Krachttrainig schijnt belangrijk te zijn op oudere leeftijd om de spiermassa te behouden.
Nu werk ik ook al elke dag uren in de tuin, maar dat is toch anders vind ik.
Moet wennen aan al die aparaten op die school.
Dit onzekere truusje heeft altijd een flinke aanloop tijd nodig voor ik iets leuk vind.
Maar dat het goed voor me is, daar ben ik wel van overtuigd.
vriend is inmiddels gaan lopen met de hond.
Zijn de rollen toch goed verdeeld he ! ☺️

Geplaatst
1 uur geleden zei Marjolijn:

" waarom blijf je wachten voor een deur die nooit op slot zat?". 

Dat is een mooie spreuk. @Yana ik bedoelde natuurlijk Renaldo. 

Ik ga ook naar de sportschool, maar doe mee aan een 50+ uurtje met krachttraining. Ik houd niet zo van die apparaten en meestal zijn er ook geen mensen die kijken of je het wel goed of voldoende doet. Bij de groepsles krijg ik op mijn kop van de trainer als ik een volgens hem te licht gewicht neem. En krijg je complimenten, ook al is het alleen al omdat je op bent komen dagen. ^_^

Spirit het klinkt als allemaal excuses. Je hebt ook nog statiegeld om weg te brengen, en er zijn vast genoeg andere voorbereidingen te doen voordat het grote werk begint. Heel herkenbaar wel hoor, ik heb ook altijd redenen om niet aan een klus te beginnen. Daarom ben ik ook een uitwisseling met een vriendin begonnen, gaan we om de beurt bij elkaar klussen doen.

Geplaatst
54 minuten geleden zei Yana:

Nou, kom op @spirit, pak die hogedrukreiniger. Stekker in het stopcontact, waterslang aan de kraan en hoppa, spuiten maar. 

Als dat het alleen was, dan zou ik het zo doen. Helaas staat het gewoon te vol met rommel en zware planken, die ik niet kan tillen, dus vind ik dat toch echt mannenwerk. Het is teveel en allemaal ouwe rotzooi wat jaren niet is opgeruimd. Geen beginnen aan.

Geplaatst (bewerkt)

Meditation moments app.  Volgens mij de eerste week gratis om een selectie uit te proberen. Daarna betaald voor een paar euro per maand. En dan toegang tot zeer veel soorten meditaties. En boeken etc etc. Kosten zijn ongeveer hetzelfde als 1 glas drank op een terras!!!! ( in een maand tijd) Ik gebruik hem vooral in de avond als ik wil gaan slapen. Te vinden op play store ( Android) of de app voor Apple.

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

O, er zijn genoeg klussen die ik wel zelf aan kan pakken hoor. 1 hele grote zak statiegeldflessen hebben we trouwens vorig weekend weggebracht naar zo'n bulkautomaat. Die slokt alles op en krijg je via een tikkie je statiegeld. Er staat nog zo'n grote zak. Het was ook wel de moeite moet ik zeggen. Het komt nu net over, alsof ik niets doe. Ik doe, wat ik aankan. De was, het huis bijhouden. Spullen uitzoeken. Genoeg te doen, maar die tuin is echt een verhaal apart. Flink verwaarloosd. Ik raak daarvan in paniek. Ben dan totaal het overzicht kwijt. Waar moet ik beginnen, denk ik dan. Er is gewoon jaren niets gedaan in die tuin. We hebben nu pas de rust om er iets moois van te maken. Het was een hectische tijd, waar we echt nog langzaam van bij moeten komen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Lonster1:

ik bedoelde natuurlijk Renaldo. 

Dat ik dat zelf niet kon bedenken, ik heb het forum afgezocht naar een bericht van Roberto.

Geplaatst
3 minuten geleden zei spirit:

O, er zijn genoeg klussen die ik wel zelf aan kan pakken hoor. 1 hele grote zak statiegeldflessen hebben we trouwens vorig weekend weggebracht naar zo'n bulkautomaat. Die slokt alles op en krijg je via een tikkie je statiegeld. Er staat nog zo'n grote zak. Het was ook wel de moeite moet ik zeggen. Het komt nu net over, alsof ik niets doe. Ik doe, wat ik aankan. De was, het huis bijhouden. Spullen uitzoeken. Genoeg te doen, maar die tuin is echt een verhaal apart. Flink verwaarloosd. Ik raak daarvan in paniek. Ben dan totaal het overzicht kwijt. Waar moet ik beginnen, denk ik dan. Er is gewoon jaren niets gedaan in die tuin. We hebben nu pas de rust om er iets moois van te maken. Het was een hectische tijd, waar we echt nog langzaam van bij moeten komen. 

Wij hadden ook een redelijk verwaarloosde tuin gehad. Stom weg gewoon begonnen geen moeilijke plannen elk weekend weer.We kregen er steeds meer lol in en uiteindelijk gingen we echt samen plannen maken. Eind resultaat een prachtige tuin en team work 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Yana:

Dat ik dat zelf niet kon bedenken, ik heb het forum afgezocht naar een bericht van Roberto.

Heette Renaldo vroeger geen  Roberto? Naam veranderd toch of ben ik nu in de war?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kaatjemama:

Wij hadden ook een redelijk verwaarloosde tuin gehad. Stom weg gewoon begonnen geen moeilijke plannen elk weekend weer.We kregen er steeds meer lol in en uiteindelijk gingen we echt samen plannen maken. Eind resultaat een prachtige tuin en team work 

Gaat heus wel wat worden. Veel kan naar het grofvuil of stukgezaagd worden. Als het begin er is, volgt de rest. Kijken wat we met het zwembad gaan doen. Ik denk dat hij nog 1 jaartje meekan, alleen gaat hij nu naar de andere hoek van de tuin. Hebben we wat meer ruimte. En, niet alles tegelijk. Ik loop soms veel te hard van stapel. Gelukkig hebben we dit weekend geen verplichtingen dus kunnen we veel doen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...