Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heerlijk mens, jouw moeder als ik dit zo lees. Ze heeft nog eens gelijk ook! Hoop dat jullie nog een tijdje van elkaar kunnen genieten. Respecteer haar wensen en grenzen, denk dat je haar daar het meeste mee gaat helpen. Hoe lastig en naar dit natuurlijk ook allemaal is. Ook mooie dingen haal je aan, spreek ze ook uit idd naar haar toe. 

Pijn doet dit he? Snap wel waarom je drinkt/zuipt maar wel een plan proberen te maken. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei Smaragdie:

@Sanity Niet alleen ermee wegkomen maar ook een beetje plan hebben om wel te kunnen uitvoeren wat je wil/moet gaan uitvoeren vrijdag. Straks flikker je nog naar beneden van 6 hoog. Vind het best eng zo hoog, heb hoogtevrees. En het klinkt best ingewikkeld. Beste zou natuurlijk zijn als je morgen even helemaal stopt maar weet niet of je dat kan. Ik kon dat zelf nooit zonder medicatie na zulke hoeveelheden/binges. Medicatie of opnames dan echt nodig bij mij. 

Ik heb zoals bekend een grote bek hier.
Dus dan maar in het echte leven dat ook doen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Smaragdie:

Heerlijk mens, jouw moeder als ik dit zo lees. Ze heeft nog eens gelijk ook! Hoop dat jullie nog een tijdje van elkaar kunnen genieten. Respecteer haar wensen en grenzen, denk dat je haar daar het meeste mee gaat helpen. Hoe lastig en naar dit natuurlijk ook allemaal is. Ook mooie dingen haal je aan, spreek ze ook uit idd naar haar toe. 

Pijn doet dit he? Snap wel waarom je drinkt/zuipt maar wel een plan proberen te maken. 

Ja doet zeker pijn.
Ach we naderen elkaar alleen maar meer over o.a. mijn vader wat een a hole hij wel niet was.

Ach voor de rest, kinderen overleven hun ouders dat hoort er gewoon bij.
Dat is natuurlijk niet leuk. Ik prijs mijzelf gelukkig dat ze er nog is met 86 en mij gewoon wijze raad geeft.

En de lol die we hebben samen door baldadige daden op te rakelen.
Het stelen van een fiets was maar een dingetje.

Ze werd een keer aangehouden door politie, vraag was of ze gedronken had. Jazeker zij ze. Ik denk wel een stuk of 13.
Sukkel agent vroeg door: oh mevrouw dat is wel veel. Wat heeft u dan gedronken? Nou Spa blauw zij ze heel droog.|

Ach zoveel mooie momenten

Geplaatst

Nachtpact:

Quinn
kaatje 🌺
Jane
Musashi

Ik ben met wat zuipschuiten/familie op vakantie. Dat maakt het er niet echt gemakkelijk op. Dat wist ik op voorhand dus had ik een arsenaal 0.0 bieren bij, een ware degustatie-week bijna. Maar vanaf het avondeten ga ik wel aan de calm-thee want het altijd luider wordende gezelschap kan ik maar moeilijk verdragen.
Ik zal niet zeggen dat ik het al elke dag droog heb gehouden maar ik was dan ook m’n kaartjes vergeten ‘s morgens. Mn laatste kaartje dat ik hier plaatste was ‘realisme’ en dat is dus de andere kant opgedraaid. Als in ‘Lets be realistic Musashi, helemaal niets drinken op vakantie is helemaal niet realistisch.’ Maar vanmorgen had ik ‘verandering’ en ‘krijger’. Dus  dan maar helemaal voor m’n 0.0 collectie gegaan. Maar voor nu de calm-tea dus en sebiet de sleep. Dan kan ik er morgen ook een leuke frisse dag van maken.

Geplaatst

Vreselijk twijfels of ik dit wel of niet deel doe het toch maar wel.moet het even kwijt  morgen is van me werk (waar ik nu 10 jaar werk ) ons bedrijfsuitje aangezien ik per 1 july me baan kwijt ben.zie er als een berg tegenop aan de ene kant is het wel leuk om een paar te zien  die ik al 5 jaar ken maar de meesten zijn nieuw en die ken ik niet goed.vindt gewoon heel moeilijk om de nieuwe leidinggevende te zien met de groep.ene kant denk ik doei kies voor me zelf ga lekker niet heeft toch geen zin meer .andere kant denk ik dan heb ik me best gedaan maarja 🥺 sorry moest het even delen 

Geplaatst

@Kaatjemama, geen sorry, je deelt gewoon, prima toch?
Dit zijn vaak issues waarbij je eerder misschien een borrel nodig had?
En nu is het; delen = helen!
Soms is delen ook even iets op een rijtje krijgen, of juist helder krijgen.
Logisch dat je laatste maanden ook best lastig en verdrietig gaan zijn voor je, na 10 jaar.
Een soort van rouwproces. 
Als je er niet uit komt, kun je dan misschien overleggen met een van de mensen die je wel graag ziet?
Het is misschien fijn als die je extra steunt dan op dat uitje? 
in elk geval sterkte met het nemen van je besluit:rose:

Geplaatst

Wat betreft het bedrijfsuitje, @Kaatjemama, misschien heb je hier iets aan: Bij ons dronk bijna iedereen bier bij de bedrijfsuitjes en toen ik geen alcohol meer dronk nam ik daar alcoholvrij bier, ook al had ik dat zelf thuis niet als gewoonte aangewend. In dat gezelschap werkte het echter prima en er waren meer collega's die dat deden, bijvoorbeeld omdat ze na afloop nog met de auto naar huis moesten rijden. Ik herinner me zelfs dat ik zelf ook een paar keer met de auto ben gegaan terwijl het O.V. ook goed had gekund, omdat ik dan een ijzersterk argument had om nuchter te blijven.

Geplaatst (bewerkt)

Bij dat soort dilemma's denk ik "wat zou ik eigenlijk MOETEN doen?" En dan doe ik lekker dat andere, want dat is dan wat ik eigenlijk het liefste wil zonder dat ik dat zelf wil toegeven 😜

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
7 uur geleden zei Bob:

Wat betreft het bedrijfsuitje, @Kaatjemama, misschien heb je hier iets aan: Bij ons dronk bijna iedereen bier bij de bedrijfsuitjes en toen ik geen alcohol meer dronk nam ik daar alcoholvrij bier, ook al had ik dat zelf thuis niet als gewoonte aangewend. In dat gezelschap werkte het echter prima en er waren meer collega's die dat deden, bijvoorbeeld omdat ze na afloop nog met de auto naar huis moesten rijden. Ik herinner me zelfs dat ik zelf ook een paar keer met de auto ben gegaan terwijl het O.V. ook goed had gekund, omdat ik dan een ijzersterk argument had om nuchter te blijven.

Dank je Bob had me idd zoizo voor genomen om aan de tafel 0.0 te gaan dat doe ik nu in speciale gevallen 😊vindt dat idd werken.

Geplaatst
35 minuten geleden zei bumperjim:

Bij dat soort dilemma's denk ik "wat zou ik eigenlijk MOETEN doen?" En dan doe ik lekker dat andere, want dat is dan wat ik eigenlijk het liefste wil zonder dat ik dat zelf wil toegeven 😜

@bumperjimhaha dankjewel wel 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...