Mormel Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (Misschien dat dit werkt) Zie het als een tegendraadje alvorens sommige beginnen denken dat ik een depressieve pessimist ben. Post hier de dingen waar je die dag gewoon vrolijk of blij van wordt en geef anderen hart onder de riem.
Mormel Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden Net een klein toertje gaan fietsen en ik werd er vrolijk van dat deze gemeente een aantal jaren geleden de straatverlichting vervangen heeft door ledlampen. Deze stralen niet langer naar de lucht en tussen middernacht en vijf uur 's ochtends worden ze gedimd tot 30% van hun kracht. Iets simpel, maar ik word er blij van.
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Net mooie film gezien. Daar werd ik ook blij van.
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Gisteren mn mountainbike schoongemaakt want ik ga m verkopen. Dat duurde wel 3 uur. Werd ik ook blij van maar pas helemaal aan het einde 😁
Etty Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik werd gisteren twee keer zomaar blij, zonder aanleiding. Daar werd ik blij van. Daarna ging ik analyseren waardoor ik blij was geworden, en dan ga ik alles langs in mijn leven waar ik niet persé blij van word. Sja, als je iets om zeep wilt helpen moet je het zo doen.
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wakker worden met het geluid van de zingende vogeltjes buiten. Vervolgens op blote voeten in het gras genieten van de zonnestralen die zachtjes je huid strelen en een gevoel van rust en geluk brengen (daarna gauw naar binnen en sokken aan want die ijspootjes zijn toch iets minder fijn dan gedacht 😉)
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Mormelmag ik jou vragen wat jij doet om te proberen alcohol de baas te blijven?
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 uur geleden zei Etty: Ik werd gisteren twee keer zomaar blij, zonder aanleiding. Daar werd ik blij van. Daarna ging ik analyseren waardoor ik blij was geworden, en dan ga ik alles langs in mijn leven waar ik niet persé blij van word. Sja, als je iets om zeep wilt helpen moet je het zo doen. Haha ja TE gelukkig mag niet, gauw weer aan iets vervelends denken 🤣 hoop dat je kan lachen om je eigen gedachten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden