Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
8 uur geleden zei Rosee:

Zelf ooit een therapie afgezegd toen ik eindelijk na maanden aan de beurt was, omdat het beter ging en ik dacht dat ik mijn plek beter kon geven aan iemand 'die het echt nodig had.' En daarna ging het weer bergafwaarts. 

Dit is volkomen herkenbaar. Ik zelf schat mijn situatie op die momenten altijd in als dragelijk en denk steeds dat er mensen zijn die beter de hulp kunnen gebruiken dan ik. Nog geen manier gevonden om daarrond te denken.
Nu even de rest van het topic lezen.

Geplaatst
4 uur geleden zei spirit:

Als ik heel eerlijk ben @Lonster1, was ik helemaal nog niet klaar voor een relatie en zeker niet met zo'n zuipende rommelpiet. Iemand vond het nodig ons aan elkaar te koppelen. Denk dat hij er ook nog niet klaar voor was. Ik kon overal heen met de metro. Met de drank ging het toen ook goed. Kon gaan en staan waar ik wilde. Had mijn kennissenkring. Nu heb ik niets meer. Wel nagedacht ja om er even uit te gaan en eisen als ik terugkom dat alles opgeruimd is. Het is raar gegaan. Ik weet niet of ik wel zoveel van hem hou. Het is me opgedrongen toen.

Sorry, maar plaats je jezelf nu niet heel erg in een slachtofferrol, iemand die het allemaal maar overkomt? 
Misschien tijd om de stier bij de horens te vatten en zien wat je zelf kunt doen ipv te verwachten dat hij verandert (hint: mensen veranderen amper). 

Geplaatst
10 uur geleden zei bumperjim:

Goeiemorgen!

Ja, die maffe energie die er ineens uitkomt als je alleen bent, daar iets anders mee doen. Een xbox voor jezelf kopen. Of even langs de hoeren zoals Mormel? 😁

Hej, als het werkt, werkt het; moet spijtig genoeg wel zeggen dat zo'n bezoek meestal gepaard gaat met grote hoeveelheden alcohol; dus misschien geen goed advies. Voor mij is dit beter dan te gaan zuipen in een kroeg en vervolgens problemen op te zoeken. 
@Oskar: ik kan je zelf geen tip geven, ben nog compleet zoekende op dat vlak. 

Geplaatst

Ben moed aan het verzamelen voor het eten. Ze noemen het kip Teriyaki met mie en groente en ik weet nu al dat ik minstens een kwartier bezig ga zijn om alles soort bij soort te leggen.

Verder ben ik heel normaal.

Geplaatst (bewerkt)

Betaalde liefde, denk ik. Nou ja betaald aftrekken gewoon. Als je t met links doet lijkt het ook iemand anders 😜

Ik ga dit straks vervangen door iets onschuldigers, no worries 😁

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
3 minuten geleden zei bumperjim:

Betaalde liefde, denk ik. Nou ja betaald aftrekken gewoon. Als je t met links doet lijkt het ook iemand anders 😜

Ik ga dit straks vervangen door iets onschuldigers, no worries 😁

😂😂ga stuk 

Geplaatst

Tering zeg, ik kwam alleen zeggen dat ik een paar happen warm eten heb gehad. Gatverdamme.

En dat hoerenlopen soms mooi gemakkelijk is en ik dacht dat ik de enige hier was die dat vond. Zou het geen betaalde liefde noemen, want het is maar sex. O, en ik ben linkshandig. Zo, iedereen weer op de hoogte.

Geplaatst
15 minuten geleden zei Quinn:

Tering zeg, ik kwam alleen zeggen dat ik een paar happen warm eten heb gehad. Gatverdamme.

En dat hoerenlopen soms mooi gemakkelijk is en ik dacht dat ik de enige hier was die dat vond. Zou het geen betaalde liefde noemen, want het is maar sex. O, en ik ben linkshandig. Zo, iedereen weer op de hoogte.

Dan dus met rechts, ook lekker...

Geplaatst
4 uur geleden zei Quinn:

@Kaatjemama ze noemen het niet voor niets stoornis hè, een afwijking van de norm. Wat ze niet snappen is hoe moe je er zelf ook van wordt.

Het is zeer vermoeiend. Ook voor jezelf maar ik snap dat andere mensen daar niets van snappen. Zeker je naasten niet. Mijn vorige man had daar ook best moeite mee. Ik ga zwemmen. Badpak aan, handdoek mee en gaan. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...