Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @IJsvogel.heel veel sterkte. Enorm gemis. maar heel goed dat je niet gaat drinken. Dat helpt uiteindelijk helemaal niks.
Pinkman Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Vandaag naar een voorjaarsmarkt geweest, vakantie geboekt voor het najaar en nog heerlijk wezen sporten op deze paasmaandag. @IJsvogel wat rot voor je. Heel veel sterkte. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei IJsvogel: Het gaat hier goed met niet drinken maar ik ben wel verdrietig want we moesten onze hond dinsdag onverwacht in laten slapen. Ik ging altijd overal heen met mijn hond, weekendjes weg met het busje, veel wandelen. Dus dat is is kl***. Maar ik ga niet drinken. Het is zo'n gewoonte van ons om te drinken als we verdrietig zijn (of boos of bang), huilen is logischer en veel eerlijker en beter. Veel zachtheid gewenst IJsvogel ❤️ lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat rot @IJsvogel hoop dat je veel mooie herinneringen mag koesteren.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Extra verdrietig nog omdat je je niet kon voorbereiden lijkt me @IJsvogel, gecondoleerd 4 uur geleden bewerkt door lady jane
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heel veel sterkte @IJsvogel. Dat zijn gebeurtenissen die er flink inhakken 🤎
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Sterkte met het verlies van je hond lieve @IJsvogel
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 26 minuten geleden zei Reacher: Nachtpact: Quinn Reacher Rosee
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Rosée kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Kaatjemama: Nachtpact: Quinn Reacher Rosée kaatje 🌺 Sorry 😞 krijg het ook niet goed
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Rosee Kaatje Spirit
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Graag gedaan, die zwarte rand was niet best.
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dikke ogen van het janken. Gelukkig is de dag voorbij.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Quinn: Graag gedaan, die zwarte rand was niet best. Zeker niet best vroeger zat er op een rouw kaart ook zo’n rand 😰 weet niet hoe dat nou kwam ben niet zo handig
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Graag gedaan, die zwarte rand was niet best. Hou niet zo van zwarte randen.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Rosee Kaatje Spirit Jane
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher Rosee Kaatje Spirit Jane Bob spirit reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @spirit is het idee de luisterlijn te bellen? 24/7 bereikbaar voor een luisterend oor. Zelf eerder fijne ervaring mee. 0880767000 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn Nr toegevoegd spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden