Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Meteen bij thuiskomst geboekt.
Beide filmmaatjes gaan niet, 1 bij de Matt.Passion en de ander houdt er niet van.
Zag ik dat er met mij erbij 9 mensen in de zaal zitten straks. Lekker rustig.
Iedereen Paasinkopen aan t doen, zag ik net bij de Lidl. Daar kun je bij lange rijen aansluiten.-

Geplaatst

Voor al wie dacht dat het echt niet gekker kon? Raad eens wat ik voor mezelf heb gemaakt als lunch? 
Nee, het is hier geen pubquiz en al wie Musashi een beetje kent, kan het gemakkelijk raden en ik heb geen geduld om te wachten. Jaja, een Koreaans gerecht dus van een Nederlandse website, nog veel gekker kan het volgens mij echt niet.

Alle gekheid op een stokje, het valt eigenlijk heel goed mee, zelfs best lekker te noemen naar mijn smaak, en goed om die pot kimchi die ik van iemand kreeg (dankbaar!) en die de pot ook graag (leeg) terug wil, te gebruiken. Dus wederom dankbaar voor het forum ook om me op deze out-of-the-box-recepten te brengen!

Net of ik nu echt volwassen ben.

@Bob lekker eten én gezond kan natuurlijk wel samen! Doet me ook denken aan die hele nutriscore, waardoor mijn dochter denkt dat sojasaus ongezond is (E) en frieten gezond (A). Gelukkig vindt ze frieten niet lekker en sojasaus wel.

@Quinn ik wens je een deugddoend weekend met je dochter!

Geplaatst (bewerkt)

Koreaanse pancakes? Lijkt me best lekker. Ik heb ook een volle pot kimchi, ga het denk ik ook eens maken die pannenkoeken. Het gezonde van de kimchi is er bij verwarming dan wel weer wat af. Maar ja, als je het anders niet eet is het natuurlijk wel slim om te doen.

The man who fell to earth, ik dacht dat ik het een beetje vreemde en trage film vond. Maar ja, wel fijn om lekker naar de film te gaan. Kan makkelijk alleen, net zoals ik net bij het concert was. Die zaal was dan weer wel bomvol. Maar ja, wat wil je; gratis.

bewerkt door Lonster1
Geplaatst (bewerkt)

Jeetje wat een drukte in de winkels. Ik heb alleen het belangrijkste gekocht. Morgenvroeg maar op tijd de rest halen. Of morgenavond, kan ook. Als mijn vaste parkeerplaats bezet is, of de statiegeld machine heeft een error zodra ik eindelijk aan de beurt ben, jeetje dan is mijn geduld echt ver te zoeken 🫣

bewerkt door Senna34

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...