Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
37 minuten geleden zei Bob:

1 April grappen lopen ook vaak uit de hand of kosten mensen veel geld doordat ze onnodig ergens heen reizen waar iets bijzonders te zien zou zijn, dat er bij aankomst helemaal niet blijkt te zijn. In Finland, waar de reisafstanden erg groot kunnen zijn, is daarom onlangs een wet aangenomen die 1 april grappen verbiedt. Als je er toch een maakt kan dat een boete opleveren tot en half maandsalaris.

Ik vind die Finnen wel verstandige mensen. En ze hebben ook al zoveel meren.

Geplaatst
57 minuten geleden zei Oskar:

Begrijpelijk. Maar bedenk: die schaamte is vooral naar jezelf. Zo’n arts kijkt nergens van op. Soms helpt die gedachte om ergens minder tegenop te zien. Soms ook niet.

Klopt zeker moest idd alles vertellen nog maals vertellen.maar ze geageerde eigenlijk  niet en schreven het op als of het normaal. Was Zit in me eigen hoofd de schaamte 

Geplaatst
20 minuten geleden zei Quinn:

Wou je zwemmen Reach?

Getver, nee hoor. Daar zitten mensen met hun blote voeten in. Ik kijk wel intelligent naar het mooie landschap ofzo. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Marjolijn:

Dank je wel voor de tips en jouw meedenken. Normaal gesproken werkt eten inderdaad heel goed bij trek.Dat weet ik. Ik heb nu helemaal geen trek. Ben domweg gewoon ziek. Even eruit geweest, en geprobeerd een kleinigheid te eten, maar nu gewoon maar uitzieken in mijn bed. Nou ja, qua craving dus wel een heel makkelijk dagje. Dat dan weer wel😉. Dus dag 2 wordt in dat opzicht een makkie.

Beterschap ❤️‍🩹 

Geplaatst

Ik merk dat ik steeds meer ga neigen naar een solide structuur in mijn leven. Chaos vind ik ook heel fijn, maar dat loopt vaak uit de hand. Woensdag is nu de vaste soep- en ijsdag in Huize Ezel. Ik ga zo soep maken van koolraap. Geen idee, maar dat moet nu van het seizoen. En zelfgemaakt ijs van vers gebrande hazelnoten.

Geplaatst

Dat van Finland is inderdaad een 1 april grap van mij, hoor. Er geldt wel een verbod op het publiceren van aprilgrappen die beurskoersen kunnen beïnvloeden, maar dat valt binnen de algemene regels op dat gebied die in de meeste landen van toepassing zijn.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Oskar:

Ik merk dat ik steeds meer ga neigen naar een solide structuur in mijn leven. Chaos vind ik ook heel fijn, maar dat loopt vaak uit de hand. Woensdag is nu de vaste soep- en ijsdag in Huize Ezel. Ik ga zo soep maken van koolraap. Geen idee, maar dat moet nu van het seizoen. En zelfgemaakt ijs van vers gebrande hazelnoten.

Het seizoen jokt Oskar! Niet naar luisteren! 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Reacher:

ik heb even research gedaan en knolraap is een mei groente. 
En hazelnoten zijn van de herfst. 

Ja, maar ik heb koolraap, geen knolraap. Die is van nu. Hazelnoten hebben dispensatie wegens lekker.

Geplaatst

Ik noem het ook koolrabi. En beuling is bloedworst, zie ik.

Ik eet vanavond restje pasta uit de oven met veel kaas, met aubergines in pittige paprikasaus. Of het combineert weet ik nog niet, restjesdag.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...