Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Quinn:

Les van de dag. Als je in tranen bij de psych binnenstapt, maakt het niets uit dat je te laat bent.

Top.

Wel heel naar Quinn  balen 🤗hoop morgen dat je een betere dag hebt.

was vandaag ook bij therapie en ook lekker potje gejankt helaas luchten het niet op.

@spirit helaas hebben we allemaal denk zulke periodes in een relatie.denk dat jullie een hele heftige tijd achter de rug hebben en toe zijn aan wat rust samen.

Geplaatst

Bekentenis: ik zou hier soms wel wat meer willen schrijven, dat zou goed zijn voor me, naar het schijnt. Ik schrijf het soms zelfs ook wel echt in mijn eigen notities en al maar ik doe dan meestal zo lang over het wikken en wegen ervan (en/of hoe mensen het zouden interpreteren of reageren) dat ik dan denk, laat maar. 
Zelfs nu doe ik er weer echt lang over om gewoon op dat knopje te duwen. Al die stemmetjes over hoe stom het is, echt waar, word ik zot van!

Geplaatst
2 uur geleden zei Yana:

Als je je werk echt alleen maar suf vindt en er alleen maar heen gaat omdat je er voor betaald krijgt is er in mijn ogen wel iets mis hoor, dan kun je beter iets anders zoeken. Je werk kan ook gewoon bevredigend zijn, je hebt lol met collega's, het geeft je een goed gevoel als er weer iets gelukt is, het is leuk om voor je werk te reizen, je kunt blij zijn met een resultaat of tevreden over hoe je iets op papier zet enz. Het geeft trouwens ook structuur aan je leven, het is heus niet zo dat zonder baan het leven opeens veel makkelijker is, dat heeft weer z'n eigen uitdagingen.

Of misschien is het werk voor jou wel leuk omdat je er zo lekker over kunt mopperen, dat kun je ook nog antwoorden op vraag 1.

Ach het reizen (zoals vorige week) is leuk, en de klanten zijn meestal aardig, maar ik denk toch dat 90% van de mensen hun werk doen puur omdat het betaald wordt. 
We kunnen hier wel ff een enquête houden ter verificatie 😁

Geplaatst

Blij ben ik met het werk wat ik doe, maar ik heb het wel echt te druk op het moment. Ben overdag en elke avond aan het werk op het moment. Als zzp'er kun je dus geen nee verkopen aangezien dat opdrachtgevers gaat kosten. Maar over het algemeen zeer content met wat ik doe.

Geplaatst
2 uur geleden zei Musashi:

Bekentenis: ik zou hier soms wel wat meer willen schrijven, dat zou goed zijn voor me, naar het schijnt. Ik schrijf het soms zelfs ook wel echt in mijn eigen notities en al maar ik doe dan meestal zo lang over het wikken en wegen ervan (en/of hoe mensen het zouden interpreteren of reageren) dat ik dan denk, laat maar. 
Zelfs nu doe ik er weer echt lang over om gewoon op dat knopje te duwen. Al die stemmetjes over hoe stom het is, echt waar, word ik zot van!

Heel herkenbaar voor mij, gelukkig leer ik de laatste tijd dat het fijner is om een beetje los te laten wat anderen allemaal wel zouden kunnen denken. Dit is wel een goede oefenplek daarvoor. Ik zeg: laat je gaan 😁

Geplaatst
2 uur geleden zei bumperjim:

Ach het reizen (zoals vorige week) is leuk, en de klanten zijn meestal aardig, maar ik denk toch dat 90% van de mensen hun werk doen puur omdat het betaald wordt. 
We kunnen hier wel ff een enquête houden ter verificatie 😁

Ik werk ook omdat het betaald wordt maar dat neemt niet weg dat ik het ook vaak echt leuk vind, maar als ik geen geld nodig had zou ik waarschijnlijk wel iets anders doen. Wat zou jij eigenlijk gaan doen als je geen geld hoefde te verdienen?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...