Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dagpact:

Mormel

Goedemorgen. De koffie is hier al doorgelopen en de laatste was voor dit weekend is aan het draaien. 
Hoop dat het vandaag droog blijft zodat ik wat verder kan werken in de moestuin (die heeft een beetje te weinig liefde gekregen het vorig jaar). 

Geplaatst

Morgen. Dar klinkt huiselijk @Mormel. Hier aan het wachten tot het wat licht wordt. Je weet wel, tanden. Straks maar eens proberen c zo gek te krijgen om me mee naar buiten te nemen.

Dagpact:

Mormel

Quinn

Geplaatst

Bedankt, ben ook zeer huiselijk als ik niet zuip. Daarnet de kranten gelezen, zo meteen nog de planten water geven en wc's schrobben, dan zitten mijn taakjes binnen voor vandaag erop (gisteren gekookt voor twee dagen) en is het hopelijk licht genoeg om te gaan wandelen. 
Hoop dat iedereen een fijne dag heeft. 

Geplaatst (bewerkt)

Vanochtend zonovergoten in het hele land. Later in de middag komt er vanuit het westen steeds meer bewolkinhg en dan langdurig regen. Dat was de weersvoorspelling gisteravond.

Dus als je naar buiten wilt kun je beter niet te lang wachten.

bewerkt door Bob
Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei Mormel:

Dagpact:

Mormel

Goedemorgen. De koffie is hier al doorgelopen en de laatste was voor dit weekend is aan het draaien. 
Hoop dat het vandaag droog blijft zodat ik wat verder kan werken in de moestuin (die heeft een beetje te weinig liefde gekregen het vorig jaar). 

Haha t is haast een Yvonne opening 😁 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)

6 graden hier en midden op de dag 9. Droog en veel wind. Mountainbiken straks met de oude vierpoter. Eerst met de auto, dan wordt het geen lang stuk. Doen we alleen het leukste ommetje. Op haar leeftijd mag je gewoon alleen de slagroom eten en de rest laten staan 🤪

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Dagpact:

Mormel

Quinn

renaldo61

MaryArt.

Reacher
kaatje 🌺

goedenmorgen lekker bezig Allemaal

@Mormellekker  hoor moestuin heb net alles weg gedaan kwa kweekbakken enzo ivm de serre 

Even wakker  worden met koffie.dan de hond even uitlaten vandaag op het programma de tuin leeg halen de stenen moeten eruit ivm nieuwe Serre.

hopen dat beetje mooi weer is vandaag.

Geniet van de zondag 😊

Geplaatst

Goedemorgen ☀️!

ik blijf nog even lekker in mijn bedje liggen. Ik krijg zo koffie op bed gebracht (als mijn instructies gisterenavond tenminste goed duidelijkheid doorgekomen zijn 😂). Manlief is superlief voor me, zelfs nadat ik zijn whisky hebt leeggegooid in de gootsteen, daar maken we natuurlijk graag gebruik van 😇.

Vanmiddag verder in huis, ook de laatste was draaien, stofzuigen, dweilen en het kippenhok goed schoonmaken. Pfff morgen weer bijkomen tijdens het werk.

Fijne zondag!

Mormel

Quinn

renaldo61

MaryArt.

Reacher
kaatje 🌺
Mariposa

Geplaatst

Wow wat een rukwinden tijdens het fietsen, ik waaide haast de braamstruiken in 🫤 Geen grappen dat. Bumperhond heeft zich kranig geweerd.

Er wordt nog steeds gejaagd gek genoeg. Normaal is het eind februari afgelopen. We hadden ineens een file van 10 terreinwagens achter ons. Door de wind hoorde ik ze niet 😁 Ik zeg jagers altijd vriendelijk gedag en in ruil daarvoor schieten ze ons niet dood, dat is de afspraak.

Geplaatst

Gigantisch verslapen. De klok in de slaapkamer niet verzet dus veel te laat nu. We hebben afgesproken om naar zo'n korenmiddag te gaan. Dat begint om 2 uur 🤭. Eerst maar een bak koffie en met de hond naar buiten. Eigenlijk helemaal geen zin in zo'n middag. We hebben wel heerlijk geslapen. Was gewoon even nodig na al die spanning. Kleindochter was ook druk. Moeten we nog van afkicken. Ik kan het woord Oma even niet meer horen en hoge gillende kinderstemmen ook even niet. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...