Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: Mormel Goedemorgen. De koffie is hier al doorgelopen en de laatste was voor dit weekend is aan het draaien. Hoop dat het vandaag droog blijft zodat ik wat verder kan werken in de moestuin (die heeft een beetje te weinig liefde gekregen het vorig jaar). Fonny en Mariposa reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Morgen. Dar klinkt huiselijk @Mormel. Hier aan het wachten tot het wat licht wordt. Je weet wel, tanden. Straks maar eens proberen c zo gek te krijgen om me mee naar buiten te nemen. Dagpact: Mormel Quinn
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Bedankt, ben ook zeer huiselijk als ik niet zuip. Daarnet de kranten gelezen, zo meteen nog de planten water geven en wc's schrobben, dan zitten mijn taakjes binnen voor vandaag erop (gisteren gekookt voor twee dagen) en is het hopelijk licht genoeg om te gaan wandelen. Hoop dat iedereen een fijne dag heeft.
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nou, respect voor je werk in de vroege ochtend. Ook in de middag trouwens.
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Vanochtend zonovergoten in het hele land. Later in de middag komt er vanuit het westen steeds meer bewolkinhg en dan langdurig regen. Dat was de weersvoorspelling gisteravond. Dus als je naar buiten wilt kun je beter niet te lang wachten. 6 uur geleden bewerkt door Bob
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Mormel Quinn renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Mormel Quinn renaldo61 MaryArt. Reacher Zo weer op de trein terug naar huis. Uitstapje was heel waardevol. Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Mormel: Dagpact: Mormel Goedemorgen. De koffie is hier al doorgelopen en de laatste was voor dit weekend is aan het draaien. Hoop dat het vandaag droog blijft zodat ik wat verder kan werken in de moestuin (die heeft een beetje te weinig liefde gekregen het vorig jaar). Haha t is haast een Yvonne opening 😁 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 6 graden hier en midden op de dag 9. Droog en veel wind. Mountainbiken straks met de oude vierpoter. Eerst met de auto, dan wordt het geen lang stuk. Doen we alleen het leukste ommetje. Op haar leeftijd mag je gewoon alleen de slagroom eten en de rest laten staan 🤪 5 uur geleden bewerkt door bumperjim Fonny reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Groot gelijk, het is voor de lol, nietwaar?
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Mormel Quinn renaldo61 MaryArt. Reacher kaatje 🌺 goedenmorgen lekker bezig Allemaal @Mormellekker hoor moestuin heb net alles weg gedaan kwa kweekbakken enzo ivm de serre Even wakker worden met koffie.dan de hond even uitlaten vandaag op het programma de tuin leeg halen de stenen moeten eruit ivm nieuwe Serre. hopen dat beetje mooi weer is vandaag. Geniet van de zondag 😊
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 29 minuten geleden zei Quinn: Groot gelijk, het is voor de lol, nietwaar? En een beetje voor de vorm. Anders zouden we gaan hardlopen.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zal eens koffie gaan zetten, kan c ook rustig wakker worden.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zojuist zei bumperjim: En een beetje voor de vorm. Anders zouden we gaan hardlopen. Vorm is ook voor de lol in feite.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zojuist zei Quinn: Vorm is ook voor de lol in feite. Je voelt je goed daarna, dat is het doel. Vorm an sich is nutteloos, het dient slechts de volgende keer.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hmm, deels. Ik vind vorm ook wel leuk om naar te kijken. Ik ben hyper, valt het op? bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Ik kom smorgens traag op gang, altijd wel en als ik nu op de klok kijk, denk ik: eigenlijk pas 8 uur dus ik hoop dat ik snel wen, want ben wel dol op de zomertijd. Quinn reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen ☀️! ik blijf nog even lekker in mijn bedje liggen. Ik krijg zo koffie op bed gebracht (als mijn instructies gisterenavond tenminste goed duidelijkheid doorgekomen zijn 😂). Manlief is superlief voor me, zelfs nadat ik zijn whisky hebt leeggegooid in de gootsteen, daar maken we natuurlijk graag gebruik van 😇. Vanmiddag verder in huis, ook de laatste was draaien, stofzuigen, dweilen en het kippenhok goed schoonmaken. Pfff morgen weer bijkomen tijdens het werk. Fijne zondag! Mormel Quinn renaldo61 MaryArt. Reacher kaatje 🌺 Mariposa
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, Ik kom even een bakje neerzetten, kan nog net voor de middag...
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel Quinn renaldo61 MaryArt. Reacher kaatje 🌺 Mariposa Yvonne
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wow wat een rukwinden tijdens het fietsen, ik waaide haast de braamstruiken in 🫤 Geen grappen dat. Bumperhond heeft zich kranig geweerd. Er wordt nog steeds gejaagd gek genoeg. Normaal is het eind februari afgelopen. We hadden ineens een file van 10 terreinwagens achter ons. Door de wind hoorde ik ze niet 😁 Ik zeg jagers altijd vriendelijk gedag en in ruil daarvoor schieten ze ons niet dood, dat is de afspraak. Lika en MaryArt reageerden hierop 1 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel Quinn renaldo61 MaryArt. Reacher kaatje 🌺 Mariposa Yvonne Lika
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden