Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel Goedemorgen. De koffie is hier al doorgelopen en de laatste was voor dit weekend is aan het draaien. Hoop dat het vandaag droog blijft zodat ik wat verder kan werken in de moestuin (die heeft een beetje te weinig liefde gekregen het vorig jaar).
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen. Dar klinkt huiselijk @Mormel. Hier aan het wachten tot het wat licht wordt. Je weet wel, tanden. Straks maar eens proberen c zo gek te krijgen om me mee naar buiten te nemen. Dagpact: Mormel Quinn
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Bedankt, ben ook zeer huiselijk als ik niet zuip. Daarnet de kranten gelezen, zo meteen nog de planten water geven en wc's schrobben, dan zitten mijn taakjes binnen voor vandaag erop (gisteren gekookt voor twee dagen) en is het hopelijk licht genoeg om te gaan wandelen. Hoop dat iedereen een fijne dag heeft.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nou, respect voor je werk in de vroege ochtend. Ook in de middag trouwens.
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Vanochtend zonovergoten in het hele land. Later in de middag komt er vanuit het westen steeds meer bewolkinhg en dan langdurig regen. Dat was de weersvoorspelling gisteravond. Dus als je naar buiten wilt kun je beter niet te lang wachten. 1 uur geleden bewerkt door Bob
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Mormel Quinn renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Mormel Quinn renaldo61 MaryArt. Reacher Zo weer op de trein terug naar huis. Uitstapje was heel waardevol.
bumperjim Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Mormel: Dagpact: Mormel Goedemorgen. De koffie is hier al doorgelopen en de laatste was voor dit weekend is aan het draaien. Hoop dat het vandaag droog blijft zodat ik wat verder kan werken in de moestuin (die heeft een beetje te weinig liefde gekregen het vorig jaar). Haha t is haast een Yvonne opening 😁 11 minuten geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden (bewerkt) 6 graden hier en midden op de dag 9. Droog en veel wind. Mountainbiken straks met de oude vierpoter. Eerst met de auto, dan wordt het geen lang stuk. Doen we alleen het leukste ommetje. Op haar leeftijd mag je gewoon alleen de slagroom eten en de rest laten staan 🤪 8 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Quinn Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Groot gelijk, het is voor de lol, nietwaar?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden