renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik droomde zojuist dat de Martinitoren was ingestort. Omdat ik ernaast zat te eten was ik snel ter plekke. Huilend stond ik naar de puinhopen te kijken. Op zoek naar een steen als herinnering kwam ik Jean Pierre Rawie tegen die mij een joint aanbood. Maar ik wilde niet. bumperjim en MaryArt reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Ik heb gedroomd dat ik iemand vroeg me door mn kop te schieten. Die deed dat kennelijk gewoon en ik voelde hoe de kogel door mn schedel ging, het bloed en andere toestanden eruit gutsten. Toen werd ik wakker middenin de nacht en had ik wel even tijd nodig om me te realiseren dat alles gewoon goed ging. Teveel Dr House denk ik 🤔 MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Yvonne Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Goedemorgen frummers. Het was blijkbaar een nachtmerrienacht, ook ik heb heel naar gedroomd. Maar goed, even een bakje eerst maar.
Yvonne Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden En jaaa, ik realiseerde me gisteravond dat het de dag was waarop ik 14 jaar geleden stopte met roken... Da's wel wat lekkers voor bij de koffie waard toch? Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Senna34 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Ik droomde dat ik longcovid had 😁, het goede nieuws is dat ik wel 7 uur geslapen heb, weliswaar met een pil maar toch, slapen is allerheerlijkst! Senna34 reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne kaatje goedemorgen allemaal ☀️😀 gefeliciteerd @Yvonne super goed 👍 ik sla over met de taart want ben Sinds 3 dagen aan de lijn 😂 vandaag weer groepstherapie benieuwd naar de onderwerpen meestal is de donderdag wel een zware dag. woedt vandaag ook een prachtige dag geniet er van als dat lukt.☀️🌺
Senna34 Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Goedemorgen Fluitende vogeltjes in de ochtend, heerlijk. Alleen het geruzie van de eksters en de kraaien niet. 14 jaar rookvrij Yvonne, netjes ! Mijn partner is nu ook bijna een jaar rookvrij. Ik hoop dat het mij ook ooit zal lukken (ik rook wel buiten, binnen vind ik het als roker zelf ook gewoon vies) Fijn Yana, een goede nacht gemaakt. Hopelijk voel je je nu ook wat uitgeruster.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden