Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik droomde zojuist dat de Martinitoren was ingestort. Omdat ik ernaast zat te eten was ik snel ter plekke. Huilend stond ik naar de puinhopen te kijken. Op zoek naar een steen als herinnering kwam ik Jean Pierre Rawie tegen die mij een joint aanbood. Maar ik wilde niet.

Geplaatst

Ik heb gedroomd dat ik iemand vroeg me door mn kop te schieten. Die deed dat kennelijk gewoon en ik voelde hoe de kogel door mn schedel ging, het bloed en andere toestanden eruit gutsten. Toen werd ik wakker middenin de nacht en had ik wel even tijd nodig om me te realiseren dat alles gewoon goed ging.

Teveel Dr House denk ik 🤔

Geplaatst

En jaaa, ik realiseerde me gisteravond dat het de dag was waarop ik 14 jaar geleden stopte met roken...
Da's wel wat lekkers voor bij de koffie waard toch? 
Hazelino – Banketbakkerij Smeets – Specialiteit hazelinotaarten

Dagpact:
renaldo61
MaryArt
Yvonne 

Geplaatst

Dagpact:
renaldo61
MaryArt
Yvonne 

kaatje 

goedemorgen allemaal ☀️😀

gefeliciteerd @Yvonne super goed 👍 

ik sla over met de taart want ben Sinds 3 dagen aan de lijn 😂

vandaag weer groepstherapie 

benieuwd naar de onderwerpen meestal is de donderdag wel een zware dag.

woedt vandaag ook een prachtige dag geniet er van als dat lukt.☀️🌺

Geplaatst

Goedemorgen 

Fluitende vogeltjes in de ochtend, heerlijk. Alleen het geruzie van de eksters en de kraaien niet. 14 jaar rookvrij Yvonne, netjes ! Mijn partner is nu ook bijna een jaar rookvrij. Ik hoop dat het mij ook ooit zal lukken (ik rook wel buiten, binnen vind ik het als roker zelf ook gewoon vies) 

Fijn Yana, een goede nacht gemaakt. Hopelijk voel je je nu ook wat uitgeruster. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...