renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morgen. Dagpact Quinn renaldo61 slaap jij voldoende @Quinn ?
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: Quinn renaldo61 MaryArt
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nope @renaldo61 maar slaap wordt overschat.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen allemaal. Laagjes-seizoen hier. Het is nu 3 graden en vanmiddag 20 🙄 Bumperhond vindt alles prima, die is gewoon buiten. Kleren worden overschat. Mormel reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Zo, na een dag internet- en codes-ellende kan ik nu weer 'gewoon' inloggen. Eerst even een bakje maar. Het wordt een mooie dag is beloofd... Dagpact: Quinn renaldo61 MaryArt Yvonne Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik zit midden in de first world problems. Ik had een elektrische mountainbike gekocht omdat mijn fietsmaat er 1 had gekocht en ik hem anders niet meer kon volgen. Het ding is natuurlijk geweldig. Je fietst zomaar 2 Eiffeltorens omhoog en dan weer omlaag en dan toch weer omhoog omdat je daar zin in hebt en misschien wel nog eens. Vroeger stond je met een bonkende rode kop en 190 hartslag bijna te kotsen aan het eind vd eerste klim en had je 3 dagen spierpijn. Maar hij is met pensioen en hij rijdt tegenwoordig met andere gepensioneerden elke maandag. Ik ben slechts 54 en kan alleen op maandag als ik vrij neem. Bovenaan de klim nemen ze allemaal een neut. Hij drinkt kennelijk weer 🫠 Afgelopen maandag was er iets fout gegaan met opladen, toen we wegreden had ik maar 45% accu. Na de eerste klim zat ik op nul. Toen moest ik naar huis. En daar zaten nog een paar klimmetjes, met dat kreng van bijna 30 kilo. En toen bedacht ik dat ik DAT eigenlijk leuk vind. Ervan balen maar dat je er uiteindelijk toch komt omdat je doorzet. Niet gedachteloos op en neer crossen alsof het een brommer is. Ook al moet je meetrappen, het is niet vreselijk sportief. Het heroïsche is eraf. Ik ga m denk ik inruilen voor een ouderwetse spierenfiets. Ouderwets = goed. Wel jammer voor fietsmaat, maar zoals de Stier zei je hoeft je leven niet om hem heen in te richten, want dat doet hij omgekeerd ook niet. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Spirit, Rosee en lady jane reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Jij hebt een heel wijze partner dear Jim.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 42 minuten geleden zei Quinn: Nope @renaldo61 maar slaap wordt overschat. Denk je dat werkelijk? Nu slaap ik weer minder de laatste dagen, maar ik voelde me veel beter in de enkele weken daarvoor dat ik veel sliep. Moet je zeker eens proberen.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ben al bezig geweest met mijn CGG opdracht.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Quinn renaldo61 MaryArt Yvonne Kaatje goedenmorgen allemaal ☀️ Kunnen jullie misschien nog iets doen moet dit mooie weer ? hier sinds gister middag nog steeds geen internet en tv 😰 gelukkig wordt het een mooie dag.ga een flinke wandeling maken door de duinen en langs het strand.
Marij Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, vanmiddag ga ik weer met een boek in de tuin! Eerst stemmen!
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Yvonne: Jij hebt een heel wijze partner dear Jim. Ja de Stier is echt een topvrouw maar je ziet het niet meteen. Het duurt een jaar of 30 😭 Het verhaal gaat meer over verwaterde vriendschap dan over fietsen, dat had je al door... 1 uur geleden bewerkt door bumperjim Rosee reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Drukke werkdag vandaag en jaloers op iedereen die lekker van het mooie weer kan genieten. Maar wil tussendoor nog proberen om nog even naar buiten te gaan. @renaldo61ik denk dat @Quinnzelf ook liever goed zou willen slapen, wat denk jij? Yana, Senna34 en lady jane reageerden hierop 3
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen Gisteren hectische dag gehad op het werk. Mij verheugend op de zuurkool huiswaarts. Belastingaangifte gedaan, en gelukkig nog tijd gehad voor een fijne avondwandeling. Dat internet is hier ook een probleem, sinds deze ochtend ook geen verbinding. Gelukkig heb ik genoeg data op mijn mobiel. Nu beginnen met werken, en vanavond naar het stembureau. Hopenlijk doet mijn internet het vanzelf weer tegen die tijd. Fijne dag voor iedereen weer lady jane reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Hier alles goed met internet. Wat een leuke vogels ben je geworden Senna. Dat heen en weer crossen op een electrische fiets zou ik alleen doen als mijn gezondheid het niet meer toelaat om zelf te trappen. Of als ik echt ver en vaak grote afstanden moet of wil fietsen. Als je dat met een groep wil doen, kan ik me ook wel weer voorstellen dat je je aanpast. Maar in je eentje erop uit wanneer je zelf wilt of kan, is ook wel weer fijn lijkt me. Hier ook naar het werk, misschien eind van de middag nog even een wandeling, en stemmen natuurlijk.
Lonster1 Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden 42 minuten geleden zei bumperjim: Het verhaal gaat meer over verwaterde vriendschap dan over fietsen, Of: tot hoever wil je je aanpassen? Met hulp naar boven fietsen en dan een drankje doen klinkt sowieso al als een soort vals spelen. Maar gezelligheid en kameraadschap is natuurlijk ook wat waard.
bumperjim Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 21 minuten geleden zei Lonster1: Of: tot hoever wil je je aanpassen? Met hulp naar boven fietsen en dan een drankje doen klinkt sowieso al als een soort vals spelen. Maar gezelligheid en kameraadschap is natuurlijk ook wat waard. Ja precies... en ik heb al zo weinig vrienden hier. Maar teveel aanpassen leidt niet naar het nirvana.
Mariposa Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Dagpact: Quinn renaldo61 MaryArt Yvonne Kaatje Mariposa
lady jane Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers vriendschap echte vriendschap is als een liefdesrelatie zo kwetsbaar soms. In ons volleybalteam zijn er zo kleine groepjes vrienden ontstaan die ook buiten de sport dingen ondernemen. Maar die 3 groepjes zijn door wat omstandigheden zo versterkt dat er typische vrouwenruzietjes zijn ontstaan. Om wel principiele aanleidingen. Ineens zijn we geen team meer. Niet ineens want het sluimerde al veel langer. De laatste weken zijn er bommetjes gebarsten, werden teamgesprekken kleine oorlogjes en dreigt na 36 jaar de boel opgeheven te worden. Slapeloze nachten, buikpijn, maar ook medestanders zoeken, kwaadspreken, roddelen, helpen, kameraadschap, kwetsbaarheid enz enz Het lijkt potdorie wel de politieke oorlogssituatie in de wereld, maar dan in het klein. Dichtbij. Dus eng. Gisteravond een soort van kompromis bereikt om ons weekend in april toch in te kunnen gaan met alle 12. En het seizoen af te maken. En nu doet iedereen zo overdreven haar best dat het ook ongemakkelijk voelt. Maar de neuzen staan weer even dezelfde kant uit. Ik weet niet precies wat ik hiermee wil zeggen, maar n.a.v. Jimbo posting, me toch ook maar eens uiten. Mijn dochter vindt ons maar puberaal reageren haha. En ze heeft gelijk ook. Mannen zouden dit toch anders aanpakken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden