renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morgen. Dagpact Quinn renaldo61 slaap jij voldoende @Quinn ?
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: Quinn renaldo61 MaryArt
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nope @renaldo61 maar slaap wordt overschat.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen allemaal. Laagjes-seizoen hier. Het is nu 3 graden en vanmiddag 20 🙄 Bumperhond vindt alles prima, die is gewoon buiten. Kleren worden overschat. Mormel reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers. Zo, na een dag internet- en codes-ellende kan ik nu weer 'gewoon' inloggen. Eerst even een bakje maar. Het wordt een mooie dag is beloofd... Dagpact: Quinn renaldo61 MaryArt Yvonne
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik zit midden in de first world problems. Ik had een elektrische mountainbike gekocht omdat mijn fietsmaat er 1 had gekocht en ik hem anders niet meer kon volgen. Het ding is natuurlijk geweldig. Je fietst zomaar 2 Eiffeltorens omhoog en dan weer omlaag en dan toch weer omhoog omdat je daar zin in hebt en misschien wel nog eens. Vroeger stond je met een bonkende rode kop en 190 hartslag bijna te kotsen aan het eind vd eerste klim en had je 3 dagen spierpijn. Maar hij is met pensioen en hij rijdt tegenwoordig met andere gepensioneerden elke maandag. Ik ben slechts 54 en kan alleen op maandag als ik vrij neem. Bovenaan de klim nemen ze allemaal een neut. Hij drinkt kennelijk weer 🫠 Afgelopen maandag was er iets fout gegaan met opladen, toen we wegreden had ik maar 45% accu. Na de eerste klim zat ik op nul. Toen moest ik naar huis. En daar zaten nog een paar klimmetjes, met dat kreng van bijna 30 kilo. En toen bedacht ik dat ik DAT eigenlijk leuk vind. Ervan balen maar dat je er uiteindelijk toch komt omdat je doorzet. Niet gedachteloos op en neer crossen alsof het een brommer is. Ook al moet je meetrappen, het is niet vreselijk sportief. Het heroïsche is eraf. Ik ga m denk ik inruilen voor een ouderwetse spierenfiets. Ouderwets = goed. Wel jammer voor fietsmaat, maar zoals de Stier zei je hoeft je leven niet om hem heen in te richten, want dat doet hij omgekeerd ook niet. 57 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Yvonne Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Jij hebt een heel wijze partner dear Jim.
renaldo61 Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden 42 minuten geleden zei Quinn: Nope @renaldo61 maar slaap wordt overschat. Denk je dat werkelijk? Nu slaap ik weer minder de laatste dagen, maar ik voelde me veel beter in de enkele weken daarvoor dat ik veel sliep. Moet je zeker eens proberen.
renaldo61 Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Ik ben al bezig geweest met mijn CGG opdracht.
Kaatjemama Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Dagpact: Quinn renaldo61 MaryArt Yvonne Kaatje goedenmorgen allemaal ☀️ Kunnen jullie misschien nog iets doen moet dit mooie weer ? hier sinds gister middag nog steeds geen internet en tv 😰 gelukkig wordt het een mooie dag.ga een flinke wandeling maken door de duinen en langs het strand.
Marij Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Goedemorgen, vanmiddag ga ik weer met een boek in de tuin! Eerst stemmen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden