Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
9 uur geleden zei spirit:

Hou je haaks @Kaatjemama. Ik geef je groot gelijk dat je je dochter niet meegeeft als hij aangeschoten is en dan ook nog eens rijden.
......

Met dronken mensen valt niet te praten. Soms beseffen ze ook niet wat ze een ander aandoen. 

Ja dat dus. Tegenhouden en niet mee in discussie. Heeft geen enkele zin. Niet totdat ie weer nuchter is.

Ff volhouden nu 💪🏻💪🏻💪🏻

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

tuurlijk, dan kan hij slachtoffer blijven en zijn verantwoordelijkheid weg blijven drinken.
Wat zou het fijn zijn als jij hem even niet nodig zou hebben om te zien dat je al kompleet bent.
Ik heb het ook 2 x meegemaakt en weet dat dat haast niet lukt midden in de moeilijkheden.
Soms is liefde gewoon niet genoeg. En mensen groeien vaak niet samen op geestelijk.
Het kan wel, maar is zo uniek. Ik ken maar weinig stellen aan wie ik een echt goed voorbeeld heb.

Geplaatst

Ik weet het niet het is een lastig verhaal ben redelijk afhankelijk geworden van hem door me ziekte. Ben nu aan de iets betere hand daardoor kon gister ook zeggen hoeft je zo niet te zien blijf maar even weg tot je nuchter bent.

probleem is dat ik zo de. An die man hou en ging zo goed. Maar dit gedoe wil ik niet meer heb genoeg gehad 

Geplaatst

Het is totaal niet jouw schuld Kaatje, hij is gaan zuipen en liegen, niet jij. Ik ben trots op je dat je hem niet liet weggaan met dochter, je hebt haar beschermd, dat is heel goed! Vergeef jezelf voor de manier waarop, het is volkomen menselijk om op zo'n moment niet weloverwogen en kalm te zijn.

Zorg zo goed mogelijk voor jezelf en hou maar veel van jezelf, dat heb je dik verdiend ❤️

Geplaatst (bewerkt)
14 minuten geleden zei Yana:

Het is totaal niet jouw schuld Kaatje, hij is gaan zuipen en liegen, niet jij. Ik ben trots op je dat je hem niet liet weggaan met dochter, je hebt haar beschermd, dat is heel goed! Vergeef jezelf voor de manier waarop, het is volkomen menselijk om op zo'n moment niet weloverwogen en kalm te zijn.

Zorg zo goed mogelijk voor jezelf en hou maar veel van jezelf, dat heb je dik verdiend ❤️

Ja dat is het de manier waarop ik het gedaan heb das erg jammer maar zag echt geen andere optie en hij zegt dat hij maar 2 drankjes op had nou dat geloof ik niet. Dus hij bleef het draaien dat het mijn schuld is  geen idee waar hij nu is 

bewerkt door Kaatjemama
Jammer

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...