bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Als hij het straks toch opbiecht, schiet hem dan niet neer. Van zijn kant gezien is het een terugval, alleen hij wil het (nog) niet toegeven. Het is niet het eind van de wereld.
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Weet je nu al zeker dat hij heeft gedronken? Als ik je zo hoor, wijst alles er wel op he? Zo herkenbaar. Wat moet je je machteloos voelen. Het beste is om in gesprek te gaan als hij weer nuchter is. Praten met dronken mensen is zinloos en loopt altijd op ruzie uit. Ik wens je heel veel KMW. Knap dat je zelf niet drinkt. Het is zo verleidelijk om er in mee te gaan. Hou je taai he? Ik snap dat het vertrouwen in hem nu helemaal weer weg is. Ik weet als de beste hoe dit voelt helaas.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 21 uur geleden zei bumperjim: Als hij het straks toch opbiecht, schiet hem dan niet neer. Van zijn kant gezien is het een terugval, alleen hij wil het (nog) niet toegeven. Het is niet het eind van de wereld. Dank je @bumperjim dit advies heeft me echt geholpen.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hoi Kaatje, ik wil alleen even laten weten dat ik je lees en met je meeleef. Zó stoer van je dat je niet meer drinkt, ook niet als het lastig is. Hou vol hoor, wij staan te juichen aan de zijlijn. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Yana: Hoi Kaatje, ik wil alleen even laten weten dat ik je lees en met je meeleef. Zó stoer van je dat je niet meer drinkt, ook niet als het lastig is. Hou vol hoor, wij staan te juichen aan de zijlijn. Dank je @Yana
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 07:19 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 07:19 135 dagen ☀️ was weer een druk weekend vol verleidingen. Eigenlijk al onze vrienden en fam drinken. Maar we hebben het weer gehaald 💪🏻merkte wel dat toen ik op de party boot zat en ze geen Radel 0.0 hadden ik wel even baalde. Waarom pak je toch gewoon een colaatje nou ja dat zou je toch zeggen. Ben gehecht aan de radeltjes 0.0 geworden in bepaalde situaties blijkt🤷🏼♀️ik besteld de laatste cola denk nummer 4 ofzo bam een slok was het cola licht zo vies me humeur zonk even wat kinderachtig zeg van me zelf. Dan denk zie je Kaat je bent er nog lange niet bijna me echt naam geschreven oeps 😂 Helaas komt me jongste zoon niet vandaag. Hij had veel gewerkt en moest iets voor school doen. Je zou zeggen zou je ook hier kunnen doen maarja Baal ik wel even van maar goed het is niet anders loslaten. Blij met me thuis komst gister en er een vrolijke nuchtere man lief stond .🥰na al me buikpijn en zorgen. Denk dat hij het nooit zal opbiechten. Wat er die vrijdag is gebeurd ik probeer het dan ook achter de laten. En hoop dat dat steentje in me maag ook langzaam vertrekt. Al is het wel goed voor de lijn. Nou nu maar is aan huis beginnen.
Kaatjemama Geplaatst gisteren om 08:08 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 08:08 spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Wordt wakker misselijk en pijn in me buik.toen gister toen manlief uit werk kwam denk ik zeker te weten dat hij gedronken heeft. de planning was om er rustig naar te vragen. Zo is het ook gestart maar binnen een 5 minuten was er hevige ruzie en hij haalde er van alles bij wat ik niet goed doe bij man en me kinderen.al had hij daar een punt !het was het onderwerp veranderden en ik was de sjaak.en antwoordt was steeds nee het is niet waar ik heb niet gedronken hem heel hard gewerkt in de hitte je zou is mee moeten gaan weet je ook wat het is . Maar nee ik kom thuis en krijg dit gezeur. We hebben uiteindelijk weer normaal de avond opgepakt wilde eerst in de auto gaat kijken maar heb het niet gedaan. hij dronk vroeger rum en heeft meerdere malen in het ziekenhuis gelegen. Ik wil dit niet nog een keer hou zo van hem en we zijn al 11 jaar bij elkaar.maar weet niet hoe lang in dit nog volhou
Kaatjemama Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Hij stuurt apjes over het avond eten alsof er niets aan de hand is. Is dat zo ga bijna aan me zelf twijfelen ondertussen ben ik aan het denken hoe is in dit huis kan blijven wonen stel dat het weer mis gaat want had aan me zelf beloofd niet nog een keer. Deze rollecoster Mij ex man jaren zwaar alcoholist me nu huidige partner en nu weer mis waarschijnlijk echt ruimte voor me zelf blijft er dan niet meer over. En bah wat hou ik van die man en ons leven. me hoofd draait over uren moet ik hem een apje sturen hoe bang ik ben en nogmaals vertellen wat de consequenties zijn als het mis gaat scheiding enct moet ik het negeren hem weer de kans geven. Gaf hij het maar toe en konden we samen weer hulp zoeken.
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden je hoeft nog nergens antwoorden op te hebben meis, maar wat je ook doet, geen appjes met dreigen, dat werkt zo niet. Probeer de rust te bewaren in je hoofd, ga met iemand (huisartsondersteuner?) praten en krijg helder wat misschien moet gebeuren. heet veel sterkte.
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Heel moeilijk voor je, Kaatje. Het hoeft vandaag niet opgelost te worden, met kalmte en rust even afwachten lijkt me verstandig. Probeer maar niet teveel rampscenario's te bedenken, het loopt toch altijd anders dan je dacht. Blijf genieten van je eigen nuchterheid en helderheid, je bent goed bezig, blijf dicht bij jezelf! Knuffel.
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Hebben wij dezelfde man ofzo @Kaatjemama 🤨. Het is zo erg dat ze alles erbij halen, wat wij niet goed doen he? Mijn vriend had dan niet gezopen, maar ik kreeg me toch een ruzie op 2e pinksterdag. Dat kwam ook zomaar uit het niets. Kan daar slecht tegen en het vervelende is: hij geeft nooit zijn fouten toe en nooit geen excuses. Ben de hele dag wat stilletjes en koel tegen hem geweest. Ook ik kreeg te horen dat hij heel hard had gewerkt in de tuin. Dat was ook wel zo, maar zo'n hele dag alleen? Gelukkig had hij niet gedronken, maar hij zal best trek hebben gehad. Misschien ook wel. Geen idee. Heb niets geroken en gemerkt aan hem. Wij zijn geen politieagenten @Kaatjemama. Als hij weer zo'n bui heeft, gewoon lekker voor jezelf wat gaan doen en aan jezelf denken. Jij gaat hartstikke goed. Verzin maar iets lekkers voor het eten vanavond. Soms gaat de liefde van de man, door de maag. Maak je niet druk meis 🤎 6 uur geleden bewerkt door spirit
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dank allemaal maak me me idd veel te druk misselijk pijn in me buik migraine 🥹 ze dochter komt vanmiddag naar ons die is nu ook op een leeftijd dat ze niet achterlijk is en alles door heeft hoop dat het goed komt en dat het idd gewoon een terug val is en hij zich weer gepakt. Bij mij komen de ergste dingen als in me hoofd. Ik heb hem een hele lieve ap gestuurd dat ik van hem hou en van ons leven samen en dat ik zo dankbaar en met ons en dat ik zo gelukkig ben de laatste nuchtere maanden.en dat hij echt vol moet houden omdat we van hem houden. hij reageerde positief en heeft gezegd dat hij gaat sporten vandaag en niet drinkt nou we wachten af spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat heb je goed gedaan @Kaatjemama. Sterkte ook met je buikje en de migraine. Rustig aan. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dank ik neem me elke keer voor dat als zover is dan pak ik me tas en slaap ik bij me zus of een hotel Maarja heb ook geen ruggengraat.
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) @Kaatjemama “ruggengraat hebben” en koppig volhouden is niet perse sterk. Sterk zijn is eerder als bamboe, dat buigt mee maar breekt niet. Dat zijn zo van die wijsheden die je meekrijgt na bijna 2 weken in Japan. 😁 🌸 2 uur geleden bewerkt door Musashi spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Man lief we noemen hem manlief gewoon is thuis geweest en helemaal nuchter blij ei en meneer is lekker sporten me nare gevoel in me buik zakt langzaam weg maar gevoel dat ik op me hoede moet zijn niet ,verlopig er is een stemmetje (we zijn er nog lang niet kaatje )!! spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden