stroumfke Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden ik wil iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn post ik voel mij psychisch toch al wat beter ik voelde mij vanmorgen zon mislukkeling en mijn vechtlust was weg nu gaan we er terug tegenaan karin123, Reacher, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Artax Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden En Quinn? hoe was je appeltje? lekker?
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 5 uur geleden zei Reacher: Verstandig! Oeh ik weet iets leuks om te doen. Uitdrukkingen noemen die we stom vinden. Ik start: we gaan vlammen. We gaan knallen. We gaan shinen. Laten we het aan de voorkant meenemen; Wat is het handelingsperspectief? Rosee reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dag 2 geen gesnaai en gesnoep. Spirit, lady jane en Rosee reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei Artax: En Quinn? hoe was je appeltje? lekker? Ik heb werkelijk geen idee, maar vast prima.
Spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Heerlijk gerepeteerd bij ons koor. Het was een fijne avond met een prima sfeer!! Een voldaan gevoel geeft me dit..
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Al dat NL vergadertijgerjargon dat ken ik helemaal niet meer sinds mn emigratie. Ik ken eigenlijk maar 1 jeukwoord en dat is "jammer".
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 19 uur geleden zei lady jane: @Etty hoe was de film? Ben niet gegaan, had slecht geslapen, en dan trek ik die twee en een half uur niet zonder in slaap te vallen, dat vind ik zonde, want dit lijkt me wel een pareltje. lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dus dan wordt het dit ongeveer: Het is jammer, maar de influencer gaat dit werk outsourcen aan zijn dinnetje, omdat hij herinneringen met haar wil maken. Dat is natuurlijk wel een dingetje. Dus we moeten dit aan de voorkant meenemen en terugcirkelen naar het situationeel behandelplan. Ik neem jullie eerst mee op mijn journey, daarna gaan we vlammen! It gives low key failure, maar onder het genot van een koffietje gaan we nu dus eerst kijken hoe we dit gaan aanvliegen. Zoiets? Niet alle woorden zijn meegenomen want ik moet wel mijn koffie binnen kunnen houden. Quinn, Adri03, Bob en 2 anderen reageerden hierop 1 4
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 51 minuten geleden zei bumperjim: Al dat NL vergadertijgerjargon dat ken ik helemaal niet meer sinds mn emigratie. Ik ken eigenlijk maar 1 jeukwoord en dat is "jammer". Een van de redenen waarom ik lang geleden zzp'er werd, was om aan het vergaderen te ontsnappen. Daarna nam ik kennis van het vergaderjargon door Japke Bouma. Na verloop van een hele tijd kwam ik wel weer eens in een vergadering terecht en daar bleken sommige mensen al die idiote gewichtigdoenerij-termen serieus te gebruiken. Dat was een best rare ervaring, alsof die mensen zelf niet doorhadden dat ze in een beroerd toneelstuk meededen. Reacher en Yana reageerden hierop 2
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ja, en dan moet ik natuurlijk ook altijd meteen denken aan: http://www.bullshitgenerator.nl 1 uur geleden bewerkt door Adri03
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Damn Adri ik was even bang dat jij ook nog met woorden zou komen en ik opnieuw kon beginnen. Wat ik niet ga doen overigens. 😝 Adri03 en Rosee reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden