Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een pakje dadels zou ik voor mezelf nu niet als snoep rekenen, maar een pakje is wel wat veel….. 🙂 Ik ga het weer eens proberen. Gezonder en matiger vooral te eten. Ik moet gewoon lunchen met een lekkere salade. Zo gemaakt en geeft een verzadigd gevoel. Waarom doe ik dat dan niet? Nou, gewoon. Vandaag had ik mijn favoriet. Linzen, mango en fetalight blokjes. Met korianderzaad en komijn. Het klinkt idioot, ik heb deze geheel zelf verzonnen, maar het is heerlijk!! Wel weer gelijk veeeeel van gegeten, maar ja. Onmatig. En ipv chocola een paar stukjes gedroogde mango. Heel prettig voel ik me. Even volhouden dit.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heel gaaf @Artax dat pakhuis. Goede tips van LJ, want ik maak me wat zorgen als je zo in de kou zit.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb een spannende avond gehad omdat er een kat zoek was. Overal gezocht in de omgeving. Uiteindelijk kwam ze er net schoorvoetend aan. Ze zit nu voor straf in de time-out. Bed tijd. Laterrr. Lika reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Prachtig @Artax, maar brrr ik haat kou
Francoise Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Hier Carnaval, vanmiddag was de optocht , niet geweest , veel te koud ! Nog helemaal niks gezien van Carnaval ! Vroeger in mijn dranktijd ging ik 4 dagen los!🥳
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden