bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 10 minuten geleden zei Artax: Dat je er lekker warm van wordt snap ik, maar t maakt zo een herrie... Dat is onderdeel van de pret 😁 Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) @Artax Ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw woning... Het is of een caravan of een kerk. Of iets anders... 3 uur geleden bewerkt door Mariposa
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Artax: Pfff... In mijn huis is minder dan 10 gr. Celsius. ik zit met een skibroek en een winterjas aan. Onder mn bueau staat wel een straalkacheltje😊 Ik riep je vanwege je warme en levende ziel, niet vanwege je verwarming! Maar damn, is het wel gezond om in zulke kou te leven? Artax reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ah @EttyEtty zo herkenbaar. Ik heb dat vooral bij mijn kinderen. Ik kan niet gelukkig zijn als ik weet dat zij ergens mee worstelen. Bijv op relatiegebied. Alsof ik hun relatieproblemen kan wegnemen!
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Roseehet helpt voor mij heel erg als ze niet meer thuiswonen. Uit het oog…. (Grapje, maar het helpt serieus) Rosee reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ha, Ik woon in een voormalig pakhuis. Het is te groot om te verwarmen, het plafond is op 4,5 meter en ongeïsoleerd, verder nog enkel glas. Huize Artax ziet er ongeveer zo uit: Spirit, karin123, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 minuten geleden zei Artax: Ha, Ik woon in een voormalig pakhuis. Het is te groot om te verwarmen, het plafond is op 4,5 meter en ongeïsoleerd, verder nog enkel glas. Huize Artax ziet er ongeveer zo uit: Ziet er wel mooi uit. Artax reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuk! Ja zo'n hoog plafond isoleren is een klus. Wij hebben ook zo'n soort ruimte geisoleerd, als t eenmaal gedaan is dan zit je er wel een stuk comfortabeler.
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja snap, maar ik huur het, dus wil het niet te gek maken..
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik maak me wat zorgen om iemand, ik heb haar al verschillende keren proberen te bereiken via de telefoon en WhatsApp. Ik weet niet waarom ze de telefoon niet opneemt.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja, wat leuk! Ik ben gek op bijzondere woningen… ik zou graag in een kerk of een oud klooster willen wonen, totaal niet gelovig, maar zulke mooie gebouwen zijn dat. karin123 en Artax reageerden hierop 2
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik zou graag een watertoren restaureren om er in te kunnen wonen.. 1 uur geleden bewerkt door Artax vuur = water
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ergens diep in een bos met aan de voorzijde enkel ramen... (wacht even... heb je eigenlijk wel een voorzijde als je in een bos zit?). Oké, een huis gebouwd in een berg, met aan de voorzijde enkel ramen en uitzicht op een bos met weiland. Dat! 1 uur geleden bewerkt door Mariposa karin123 reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Il heb net zitten drummen, heb het hardstikke warm. Aanrader 🤪 Heb de hele middag gezongen en gespeeld. Totaal geen last gehad ook! Drummen is ook heerlijk om te doen!!
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 35 minuten geleden zei renaldo61: Ik maak me wat zorgen om iemand, ik heb haar al verschillende keren proberen te bereiken via de telefoon en WhatsApp. Ik weet niet waarom ze de telefoon niet opneemt. Misschien is het heel simpel en staat haar telefoon uit.
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Artax ik vind het prachtig!👍 Artax reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 46 minuten geleden zei renaldo61: Ik maak me wat zorgen om iemand, ik heb haar al verschillende keren proberen te bereiken via de telefoon en WhatsApp. Ik weet niet waarom ze de telefoon niet opneemt. als je het over stroumfke hebtdie is op haar eigen draadje online nu. Je kunt langsgaan maar misschien wil ze je niet spreken? vraag het op haar draadje anders
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik zit lekker te haken aan en er staat een grote mok hete thee voor mij. Het sneeuwt nier nog niet, maar de sneeuw van een paar dagen geleden ligt nog steeds in de tuin. Ik heb net de draad van vandaag doorgelezen, tsja, het is zo herkenbaar, je zorgen maken over ..... Ik heb dat al snel als het over mijn kinderen gaat, en dat ze al jaren op zichzelf wonen maakt dat niet minder. Ze zijn heel goed in staat hun eigen boontjes te doppen en dat doen ze ook prima... en toch maak ik me snel zorgen. Net zoals ik me heel snel schuldig voel, en dat niet alleen naar hen toe, maar gewoon heel vaak, totaal overbodig, maar het zit in mij blijkbaar. Terwijl ik aan de andere kant heel makkelijk het leven kan nemen zoals het komt, het glas is bij mij niet half leeg, maar half vol, ik zie heel snel de mooie dingen... maar dat verrekte schuldig voelen en zorgen maken zit me snel dwars. Hm, beetje gespleten persoonlijkheid misschien wel, het zij zo 🙃🤪 @Yana, hoe gaat het nu met jou? En @Quinn en @hub02, ik hoop dat ook vandaag droog blijft voor jullie Quinn en Spirit reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja renaldo61 stroumfke Quinn Yvonne Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Yvonne: Ze zijn heel goed in staat hun eigen boontjes te doppen en dat doen ze ook prima... en toch maak ik me snel zorgen. Heb ik ook hoor. Teken van liefde denk ik 😁
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Best veel gedaan vandaag. Nu maar eens rustig aan gaan doen. Zit hier omringd door honden. 4 in totaal. M'n zoon is in zijn haast de shuwaba vergeten. Gelukkig nog voldoende hartpilletjes voor haar . Ik wil tegenwoordig alles meemaken, dus een uurtje geleden een stuk gewandeld met de hond, in de verse sneeuw. Vanmiddag een live optreden gegeven op mijn muziekgroep. Natuurlijk was ik al naar de speeltuin geweest. Ben wat hyper geweest. Pfff...
Lika Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden Dag 1 : geen snoep en geen gevreet is gelukt. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden een pakje dadels telt dat ook als snoep? oh en een pakje Oreo, getver wat zoet. normaliter snoep ik alleen hartig. En ik kan niet eens de hormonen de schuld geven. @Artax, wat een geweldige plek! (tip als je straalkachel geen fijne warmte geeft; Een 1 persoons el.deken kost geen drol en die kun je in je bank of stoel, zelfs op je eetstoel leggen en op de laagste stand geeft dat een heerlijke warmte af) Ik heb de CV alleen aan als ik visite krijg of zelf me niet gezond voel, wat gelukkig weinig gebeurt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden