Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb het ijskoud 🥶 Heb ik het bericht gemist dat de ijstijd wederkeert? 

De temperatuur weerspiegelt mijn dode koude ziel, dat wel.

Wat zeg ik dat weer mooi. 🤩 

Geplaatst (bewerkt)
35 minuten geleden zei Reacher:

ok een koude dode ziel, dus?

@Artax waar blijf je! We hebben warmte nodig! 

Pfff... In mijn huis  is minder dan 10 gr. Celsius. ik zit met een skibroek en een winterjas aan. Onder mn bueau staat wel een straalkacheltje😊

bewerkt door Artax
Geplaatst
5 uur geleden zei Quinn:

Heb een poosje over je tekst na zitten denken @Etty. Soms is mee lijden niet anders dan een luisterend oor bieden, echte aandacht geven, er op dat moment helemaal zijn. Maar daarna is iemands lijden weer van diegene en kun je zelf weer naar huis, de focus verleggen naar hoe het met jouzelf gaat.

Hoe gaat het met je?

Ja, zo bedoel ik het Quinn, dat ik er met al mijn aandacht kan zijn, maar daarna weer met mijn eigen dingen bezig ben.  

Het is niet zozeer bezig zijn met een ander te helpen om me maar niet met mezelf bezig te hoeven houden, ik wil me juist graag met mezelf bezighouden.  Maar dat mag niet of zo, zo lang de geliefde lijdt.  Er zit een soort claim idee bij, een beschuldiging.  Hoe durf je van het leven te genieten als ik lijd.  Je moet je met mij bezighouden.  Ik hoor de echo van de ingewikkelde relatie die ik als kind met mijn moeder had.   Het gaat niet over nu. 

Geplaatst

Mijn moeder heeft precies dat ook @Etty. Ik ben er ook mee opgevoed en opgegroeid. Heel langzaam lukt het me dit te zien en wat afstand ervan te nemen. Vanzelf gaat dat echter niet. 

Waarom is het zo koud bij jou @Artax? Brrrr

Sneeuw begint hier nu.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...