renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
hub02 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hoi Renaldo, wil jij (of iemand anders) Hub02 erbij zetten op het dagpact? Het lukt mij niet, zonder dat het op een kruiswoordpuzzel gaat lijken. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: Renaldo61 hub02 MaryArt lady jane en hub02 reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers, Het is nog donker, maar dat zal niet lang meer duren. En zowaar: als de voorspellingen uitkomen krijgen we hier een dag vol zon. Na alle regen en sneeuw van de afgelopen dagen en weken zou dat wel even heel prettig zijn. Katten en hond hebben hun ochtendsnacks al naar binnen gepeuzeld, nu is het tijd voor een bakje... Enne, fijn je op het dagpact te zien staan @hub02. Spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Morgen. Koffie, krant, Brinta. Ik rook achter elkaar door op het moment, in m'n eigen huis, dus het kan binnen, dat scheelt. 4 uur geleden bewerkt door Quinn Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen @Quinn, Top, nog even en dan heb je de eerste twee weken erop zitten....
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Kwestie van strak volhouden hè @Yvonne Dank voor de koffie.
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden elke ochtend is het de vraag in hoeverre ik nog last heb van mijn benen heb last van mijn benen door het drinken vandaag 17 dagen nuchter
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Graag gedaan @Quinn. Wanneer komt C weer thuis eigenlijk? Ik hoop dat je toch langzaam maar zeker wat minder last van jouw benen zult krijgen @stroumfke...
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zojuist zei Yvonne: Graag gedaan @Quinn. Wanneer komt C weer thuis eigenlijk? Ik hoop dat je toch langzaam maar zeker wat minder last van jouw benen zult krijgen @stroumfke... maandag moet ik naar de huisdr mijn psychiater zegt dat het slepen met mijn voeten het begin is van polyneuropathie maar dat dat nog kan verdwijnen als ik nuchter blijf ik ga wel een sterkere pijnstiller vragen tegen de pijn want de gewone pijnstillers dafalgan bv helpen niet en hopelijk beteren mijn benen terug door nuchter te blijven
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 8 minuten geleden zei stroumfke: ik ga wel een sterkere pijnstiller vragen tegen de pijn want de gewone pijnstillers dafalgan bv helpen niet Is dat nou wel zo verstandig Stroumfke? Sterkere pijnstillers werken over het algemeen heel verslavend, het lijkt me niet dat je daar nou op zit te wachten..
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Yvonne: Is dat nou wel zo verstandig Stroumfke? Sterkere pijnstillers werken over het algemeen heel verslavend, het lijkt me niet dat je daar nou op zit te wachten.. de psychiater wist niet of het spierpijn is of zenuwpijn als het zenuwpijn is bestaat er medicatie die de pijn verzacht
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het is Anti-Valentijnsdag! een hartje voor iedereen! lady jane, Freekie, Rosee en 5 anderen reageerden hierop 2 1 5
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen. Ik ben er achtergekomen dat gevoelens/gedachten/emoties in mezelf die elkaar tegenspreken naast elkaar kunnen bestaan. Ik wist niet dat dat mocht. Voelt als een opluchting. 2 uur geleden bewerkt door Rosee
Freekie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuke plaat @Reacher Morgannn, Freeman! I'm a Free Man... Dat roep ik smorgens op mijn werk weleens.. Ik heb vandaag wat Klus werk op programma staan maar het begin is nog niet in zicht.. De bodem van mijn koffie thermoskan ook nog niet 🤩
Freekie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Rosee gaat dat dan over mogelijke trek-gedachten/gevoelens of over iets anders?
Freekie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Rosee: Lekker rustig opstarten @Freekie! Ja daaaar ben ik heel druk mee, zo maar eens een tosti maken 👍
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Freekieeigenlijk over alles. Ik denk altijd dat je een keuze moet maken uit bepaalde emoties, maar dat hoeft helemaal niet. Ik mag ze gewoon allemaal hebben. Klinkt vast heel vaag wat ik nu schrijf haha.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik mag ook gewoon soms nog naar een glas wijn verlangen. Geeft niks. Betekent niet dat ik het ook moet drinken. rapilos en lady jane reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei MaryArt: DAGPACT: Renaldo61 hub02 MaryArt Fonny🌞
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden