hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 7 minuten geleden zei Quinn: O, dacht je dat die voor jou was? Alsof ik koffie deel zeg. Ik wilde alleen maar vriendelijk zijn en je niet voor het hoofd stoten. Ik drink sowieso geen senseo. Trouwens, best leuk, zo Googlen op een koffieapparaat. Kindveilig en handig te reinigen (heb die filmpjes gezien) valt al af.
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat zou er gebeuren als je op ‘niet-kindveilig’ zoekt?
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 12 minuten geleden zei Lika: Wat zou er gebeuren als je op ‘niet-kindveilig’ zoekt? Dan krijg je een hoop vragen van te zien van mensen die het kreng niet meer van het kinderslot afkrijgen.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Schiet al lekker op zo met zoeken. Beslist geen kinderslot. Makkelijk te reinigen valt dus ook af. Koffie moet loeiheet zijn bij mij, dat kost veel stroom. Mijn eisen tot nu toe: 1: Kind onveilig, 2: moeilijk te reinigen, 3: hoog stroomverbruik. Kan toch niet zo moeilijk zijn? Dadelijk nog mijn eisen v.w.b. katten en dan ben ik er al. 58 minuten geleden bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 56 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 56 minuten geleden 23 minuten geleden zei Quinn: Senseo?? 🤑 Rustig aan man. Wij kerels kunnen toch nog wel tegen een grapje?
Quinn Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden 4 minuten geleden zei hub02: Rustig aan man. Wij kerels kunnen toch nog wel tegen een grapje? Maar niet tegen heiligschennis.
hub02 Geplaatst 47 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Zojuist zei Quinn: Maar niet tegen heiligschennis. Nee, sorry, dat ging echt te ver. Ik overdrijf mijn humor nog wel eens. Zal het woord senseo niet meer in de mond nemen en het alleen nog over koffie hebben. Ik bied je hiervoor mijn excursies aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden