Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Op 14-9-2026 om 15:00 zei Reacher:

Zeg, hoe gaat het met mijn favoriete vampier? En ook favoriete Hub/Spock? 

Het leven is hard voor mij als vampier. Sterfelijken staan daar niet zo bij stil. Ik moet me scheren en de haren kammen zonder dat ik mezelf in de spiegel zie. Gisteren fladderde ik wat rond hier in de kamer en toen had een van mijn katten me bijna te grazen. Kan ik nog 500 jaar van mijn pensioen genieten als Jetten blijft regeren? Zorgen die gewone mensen niet hebben. Wat is er toch met onze mooie maatschappij van kastelen en kerktorens en geen radio gebeurd? In mijn jeugd, zo'n 500 jaar geleden, was alles zoveel mooier. Verder gaat het prima met mij. De winter komt eraan, de nachten worden langer, ik verheug me erop. Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je geen smoesjes aan het verzinnen bent om onder onze date uit te komen. 

bewerkt door hub02
Geplaatst
41 minuten geleden zei hub02:

Verdoven, de knop om, het lukt niet zonder. 

Mag ik je hier een korte vraag over stellen(doe het al dus waarom ik het vraag?) Want natuurlijk snap ik dat, in het verleden heel vaak gedaan. Ga jij daardoor niet bingen dan? Want dat zou ik dan wel gaan doen. Daarom blijf ik het knap en eng van je vinden.  Die lijn zou voor mij dun en fataal zijn.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Smaragdie:

Mag ik je hier een korte vraag over stellen(doe het al dus waarom ik het vraag?) Want natuurlijk snap ik dat, in het verleden heel vaak gedaan. Ga jij daardoor niet bingen dan? Want dat zou ik dan wel gaan doen. Daarom blijf ik het knap en eng van je vinden.  Die lijn zou voor mij dun en fataal zijn.

Is niet zo knap van mij. Ik ben een kluizenaar. Ik ga zelden de deur uit. Ik wil geen mensen om me heen, ik kan dat vaak zelfs totaal niet verdragen. Ik bestel online een keer per week boodschappen en aan drank bestel ik dan wat ik, en eventueel mijn vriend, die donderdag op krijgen. Is er drank over, dan kiep ik die diezelfde avond nog meteen weg. Naar een winkel gaan is een hel voor mij, dus normaal red ik het wel om op deze manier 6 dagen/week nuchter te blijven. (Ik moet toegeven dat ik er de dag(en) na het gezuip wel een flinke rekening van krijg). Iemand met een normaal levenspatroon zou ik deze manier idd. niet aanraden. 

Geplaatst

Zo zie je maar dat er veel verschil in alcoholisme en alcoholisten zitten/zit en dus ook in mensen. Mijn ergste periode stond ik al om 7 uur in de supermarkt om nieuw bier te halen. Of bestellen bij de biertaxi in de nacht vanuit Amsterdam. Knap dat je 1 keer per week de bestelling doet voor boodschappen en misschien maar goed ook dan. Vind het zelf leuk om boodschappen te doen en op vrije dagen heerlijk los te gaan op nieuwe gerechten bv. En dan heb ik altijd bepaalde dingen nodig, ook vanuit de toko bv. Bestel je ook alles voor je katten in die week? Zie die mensen al slepen met al dat kattengrint/grit van mij en hun eten(heb 8 katten). Alhoewel dat wel een uitkomst zou zijn. Voor de katten zeker en natuurlijk kan dat dan ook, wel slim en goed idee. Ga mij er toch eens in verdiepen voor de zware dingen en dan kleine dingen bijhalen. Fijne dag. Spring zo onder de douche. Ga zo naar de action. Heerlijk naar uitgekeken, koop alles wat ik niet echt nodig heb maar moet het dan toch hebben. Ben zo anders dan jij denk ik. Of ook weer niet maar net hoe je het bekijkt. Djw voor jouw antwoord! Doeg.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Smaragdie:

Zo zie je maar dat er veel verschil in alcoholisme en alcoholisten zitten/zit en dus ook in mensen. Mijn ergste periode stond ik al om 7 uur in de supermarkt om nieuw bier te halen. Of bestellen bij de biertaxi in de nacht vanuit Amsterdam. Knap dat je 1 keer per week de bestelling doet voor boodschappen en misschien maar goed ook dan. Vind het zelf leuk om boodschappen te doen en op vrije dagen heerlijk los te gaan op nieuwe gerechten bv. En dan heb ik altijd bepaalde dingen nodig, ook vanuit de toko bv. Bestel je ook alles voor je katten in die week? Zie die mensen al slepen met al dat kattengrint/grit van mij en hun eten(heb 8 katten). Alhoewel dat wel een uitkomst zou zijn. Voor de katten zeker en natuurlijk kan dat dan ook, wel slim en goed idee. Ga mij er toch eens in verdiepen voor de zware dingen en dan kleine dingen bijhalen. Fijne dag. Spring zo onder de douche. Ga zo naar de action. Heerlijk naar uitgekeken, koop alles wat ik niet echt nodig heb maar moet het dan toch hebben. Ben zo anders dan jij denk ik. Of ook weer niet maar net hoe je het bekijkt. Djw voor jouw antwoord! Doeg.

Even nog een antwoord op jouw vraag, voordat je gaat genieten van de Action. Bij Albert Heijn koop ik het lekkere voer voor de katten. Kattengrit en een grote zak brokken haal ik bij Hornbach. Die zijn het goedkoopste met het grit (Catsan)dat ik gebruik. Hornbach is al om 7 uur open, dus ik kom dan minder loslopende harken tegen die me irriteren. Ik neem dan mee wat ik in mijn auto krijg, dus gelukkig hoeft dat niet zo vaak. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...