bumperjim Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden 5 minuten geleden zei Reacher: Jongens, zo kom ik nog in een loyaliteitsspagaat. 🤸🏼♂️ Maar ik ben niet anti-hub 😁
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 13 uur geleden zei Reacher: Eh.. ik wilde even opschrijven dat ik@hub02Spock van zijn nuchtere tijd ken en dat hij altijd al dezelfde kijk op de dingen had. Dat komt niet per se door het drinken. Maar ook @bumperjim hou je taai en hou vol 🫶. Jongens, zo kom ik nog in een loyaliteitsspagaat. 🤸🏼♂️ Ha Reacher, klopt helemaal wat je zegt. Ik heb altijd al een klap van de molen gehad. En als je nog eens wilt horen dat je een schat bent, dan doe ik je dat plezier bij deze heel graag. En @bumperjim, ik weet dat als ik teksten, zoals de mijne, op dit forum zet, dat ik dan allerlei reacties kan verwachten. En ik loop er heus geen complex van op, hoor. (Die 27 die ik al heb kan ik voorlopig wel mee uit de voeten😀). Ik denk over elke reactie na, ik kan er alleen maar van leren. Ik hoop dat je je niet laat weerhouden om op wat ik schrijf te reageren. bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden