bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei hub02: Nee hoor, klinkt niet bot. Wat mij betreft, heb geen flauw idee. Ik klooi wat verder. Iemand die 5 jaar aangezichtspijn heeft gehad is echt niet bang om dood te gaan. Mijn vader lag 3 jaar op zijn bed en trok mijn moeder mee in zijn misere. Ik was niet op zijn begrafenis, ik vind niet dat iemand dapper heeft gesteden, alleen omdat hij bang is om dood te gaan. Ik zat er eiegenlijk niet mee, toen hij dood ging, zo'n gelukkige jeugd had ik niet. Mijn moeder (93) kan me ook verder de pot op. Erger dan nu kan het niet worden, denk ik. Jij noemt het uitstappen. Hoe doe je dat? Een derde hartinfact? Voor mij prima, half uurtje doorbijten. Alleen worden dingen zo moeilijk gemaakt als dat niet gebeurt. Zelf denk ik dat ik niet wil dat anderen mij herinneren als de zuiplap, die ik eigenlijk ook wel was. Van de andere kant, maakt het wat uit? Weet ik veel. Wist je niet dat je mopperde 🤣 Je bent voortdurend in een grafstemming maar nu doe je alsof je naam haas is 🤣 Ik heb geen zakdoekjes meer om het allemaal te lezen. Geef dan maar een schop onder je eigen kont.
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Leef je nu nog steeds met aangezichtspijn? Dat schijnt iets afschuwelijks te zijn. Het is lastig om te leven als je lijf niet meewerkt, daar weet ik inmiddels ook wat van. Ik zou willen dat je ook iets te genieten had i.p.v. je zo te richten op de narigheid van het leven, iets van liefde of lentebloemen, een fietsrit met de wind door je haren... Maar ja, dat zijn dingen waar ik van hou en het zal ook best moeilijk zijn om te genieten als je met veel pijn leeft.
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Aangezichtspijn is de meest voorkomende reden voor zelfmoord. Bijna niemand weet dat. Ik weet niet wat ik hier verder over moet zeggen, zonder dat ik er commentaar op krijg. Ik wil als niet-zuiplap verder, en dat lukt me nu, na 4 dagen nuchter, weer eens niet. Aan mij heb je in ieder geval niks.
Spud Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik kom gewoon even binnenvallen, en zie Bumperjim weer gevoelloos en lomp op een medemens reageren.(hoewel ik zijn manier van aanpak wel kan waarderen als is dat niet voor iedereen weggelegd) Ik heb verder niet terug gelezen maar verder gelezen. Maar ging aan op je opmerking van aangezichtspijn, heb je daar last van en ben jij hier gekomen omdat je daardoor ook een alcoholprobleem opgelopen hebt?
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Yana: @karin123 en @hub02, als ik jullie lees dan vraag ik me soms af waarom jullie nog leven? Zou je er niet liever uitstappen? (Klinkt dat te bot? Ik ben wel echt benieuwd naar het antwoord). Sorry @hub02 als ik even die vraag kaap al wordt ze niet aan mij gesteld. Misschien door het besef dat er maar 1 bestaan is, hoe miserabel ook. Misschien omdat er soms nog goede momenten zijn. Misschien door de nieuwsgierigheid om te zien hoe onze wereld zal evolueren (dat is vooral mijn drijfveer). Misschien omdat de pil van Drion niet vrij verkrijgbaar is en zelfmoord in feite lastiger is dan je zou denken. Je wilt daarbij zeker zijn dat het lukt zonder te veel lijden en zonder je omgeving te belasten. Ophangen in eigen woning valt al weg net zoals het oversnijden van je aders (geeft vlekken op de muren en het plafond), je springt niet voor een trein of in een water omdat je niemand anders ermee wilt belasten; als je er echt over nadenkt is het vrij moeilijk om een zachte methode te vinden die zekerheid biedt zonder dat je iemand anders stoort. Voor de mods: dit is geen aanmoediging tot zelfmoord.
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Spud: Ik kom gewoon even binnenvallen, en zie Bumperjim weer gevoelloos en lomp op een medemens reageren.(hoewel ik zijn manier van aanpak wel kan waarderen als is dat niet voor iedereen weggelegd) Ik heb verder niet terug gelezen maar verder gelezen. Maar ging aan op je opmerking van aangezichtspijn, heb je daar last van en ben jij hier gekomen omdat je daardoor ook een alcoholprobleem opgelopen hebt? Hoi Spud, ja, daar heb ik ook last van. Klinkt arrogant, maar ik ik ben ervan overtuigd dat ik meer ervan weet dan menig medicus. Heb er een hele studie van gemaakt. Was mijn levenswerk. Ik ben inderdaad begonnen met zuipen,toen ik dat had. Alles beter dan hele dag duizelig, hoofdpijn, helft van het gezicht in brand. inclusief oog waar ik geen kloot meer door zag. Niet dat zuipen hielp, maar wat maakte het uit?
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Sorry @hub02 als ik even die vraag kaap al wordt ze niet aan mij gesteld. Misschien door het besef dat er maar 1 bestaan is, hoe miserabel ook. Misschien omdat er soms nog goede momenten zijn. Misschien door de nieuwsgierigheid om te zien hoe onze wereld zal evolueren (dat is vooral mijn drijfveer). Misschien omdat de pil van Drion niet vrij verkrijgbaar is en zelfmoord in feite lastiger is dan je zou denken. Je wilt daarbij zeker zijn dat het lukt zonder te veel lijden en zonder je omgeving te belasten. Ophangen in eigen woning valt al weg net zoals het oversnijden van je aders (geeft vlekken op de muren en het plafond), je springt niet voor een trein of in een water omdat je niemand anders ermee wilt belasten; als je er echt over nadenkt is het vrij moeilijk om een zachte methode te vinden die zekerheid biedt zonder dat je iemand anders stoort. Voor de mods: dit is geen aanmoediging tot zelfmoord. Ik heb over alles wat jij zei nagedacht. Gewoon iets, een recept, je valt in slaap, alleen krijg je dat niet. Zeker te duur? Je bent 10 afspraken verder, met een huisarts van de helft van jouw leeftijd, en die bepaalt hoe het gaat. Wat weet zo'n sukkel nou. Maar richtlijnen, dikke dossiers, regeltjes, ze moeten hem nergens op kunnen aanspreken. Maar voor een gewone afspraak kun je na 8 wachtenden voor u aan de telefoon, blij zijn als je je volgende week terecht kunt.
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je moet in een "traject" zitten. Elke week over elke scheet die je dwars zit kunnen lullen met een dikbetaalde psycholoog. Ja, echt soms nodig, voor die het echt nodig hebben. Maar er zijn er genoeg die vinden dat voor elke shit die ze uithalen hulp nodig hebben en die zelf geen klote willen veranderen. En ik wacht tot maandag om een k.. recept te krijgen, meer niet.
bumperjim Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden 2 uur geleden zei Spud: Ik kom gewoon even binnenvallen, en zie Bumperjim weer gevoelloos en lomp op een medemens reageren. Daar mis je weer een prachtige kans om je stil te houden. Ik probeer hem vlot te trekken maar dat ontgaat jou natuurlijk. Als ik gevoelloos was dan zat ik hier helemaal niet.
Quinn Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Hey @hub02 ik zou graag vol bravoure van alles willen zeggen, maar dat lukt me nu dus niet. Ik heb zeker wat aan je, dat je dat even weet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden