hub02 Geplaatst gisteren om 09:56 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:56 (bewerkt) - 9 uur geleden bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst gisteren om 11:37 Rapport Geplaatst gisteren om 11:37 Dus. Keuzes. Blij dat ik dit gisteren niet wist.
hub02 Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) \ 9 uur geleden bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden (bewerkt) X 2 uur geleden bewerkt door Quinn
hub02 Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) - 9 uur geleden bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) 8 uur geleden zei Quinn: 9 uur geleden bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Alemeen, voor iedereen: Ik ben een kluizenaar. De wereld waar ik me nu mee bemoei, is niet de mijne. Ik ben een misantroop, een egoist, ik heb de handen vol aan mezelf. Ik kwam voor steun, en heb niks terug te geven. Ik liet me verleiden omdat woorden zo gemakkelijk te schrijven zijn op een forum. Ik zal verder doen wat ik altijd deed, me alleen met mezelf bemoeien. 9 uur geleden bewerkt door hub02 spelfout
Bob Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Lees wat je helpen kan. Schrijf wat je kwijt wilt. Doe wat goed is voor jezelf. hub02 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 7 uur geleden zei hub02: Alemeen, voor iedereen: Ik ben een kluizenaar. De wereld waar ik me nu mee bemoei, is niet de mijne. Ik ben een misantroop, een egoist, ik heb de handen vol aan mezelf. Ik kwam voor steun, en heb niks terug te geven. Ik liet me verleiden omdat woorden zo gemakkelijk te schrijven zijn op een forum. Ik zal verder doen wat ik altijd deed, me alleen met mezelf bemoeien. Allez hub 🫶🏼 hub02 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 8 uur geleden zei hub02: Ik zal verder doen wat ik altijd deed, me alleen met mezelf bemoeien. Je verhaal klinkt voor mij als een excuus om het weer alleen met jezelf op een zuipen te kunnen zetten. Je bent niet zo bijzonder dat jij niks te geven hebt, wat een geklets joh. En al had je niks te geven dan was je nog welkom. hub02 reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Gisteren kwam onverwacht een vriendin (een van de vele natuurlijk) bij mij op bezoek. Ik krijg nooit bezoek, maar als ik bezoek krijg weet ik wel wat stoms te doen. Ze weet hoe mijn koffie smaakt en wilde een wijntje. Maar ze wilde niet alleen drinken en iets anders vond ze ook prima. Maar natuurlijk ging Hub02 weer door de knieën. Ze dronk 1 glas, ik ook. Toen ze wegging was de fles nog half vol. Dat was 10 minuten later niet meer het geval. En datzelfde gold voor de fles die ik “toevallig” nog ergens had liggen. Ik vergeet mijn eigen naam nog, maar waar die fles lag wist ik gelukkig precies. Ik heb vannacht alles doorgelezen wat ik hier heb geschreven en ik heb de oorzaak gevonden van mijn slap gedrag. Ik klets te veel en doe en denk te weinig. Ik heb dit draadje voor zover het ging gewist en ik zal mijn eventuele bijdragen beperken tot wat nodig is om mijn doel te bereiken. En dat is het drinken laten en niks anders. Ik ben erg teleurgesteld in mezelf. Waar ik hier mee bezig ben heeft totaal geen zin op deze manier en ik hang jullie maar wat de keel uit met mijn domme ge-oh. Ik ga op het dagpact en probeer er zo nog een keer wat van te maken. Ik zal mijn aandacht uitsluitend nog focussen op mezelf en mijn drinken. Op beide is genoeg aan te merken zou ik zeggen.
Lonster1 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Een beetje meeleven met een ander zal je niet van je focus en plan afbrengen, integendeel zou ik denken.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden nou teleurstelling achter je laten je zelfmedelijden ook en aan de daden beginnen als er nog meer toevallig ligt ergens wegflikkeren die zooi en vrienden niet verraden door hen als excuus te gebruiken wees maar eerlijk tegen hen dat je dat niet wilt en als het echte vrienden blijken dan gaan ze je helpen. oh en betere koffie leren maken met koffie houd je je vrienden! Rosee reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Het klinkt alsof je jezelf wil straffen, waarom? Je kan niks meer doen aan gisteravond maar nu weer verder! Laat je niet meeslepen door gedachten die niet waar zijn.
Rosee Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Weet die vriendin trouwens niet dat je niet wil drinken? Maak dat dan duidelijk, dan vraagt ze volgende keer niet meer om dat wijntje.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Lonster1: Een beetje meeleven met een ander zal je niet van je focus en plan afbrengen, integendeel zou ik denken. Samen sterk.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mijn excuses voor mijn uitbarsting op jouw plek.
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 12 minuten geleden zei Quinn: Mijn excuses voor mijn uitbarsting op jouw plek. Helemaal niet nodig. Wat ik hierboven schreef kwam door mijn eigen stommiteit, niet door iets anders en al helemaal niet door jou.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Okay. Alsnog, had niet zo gemoeten. Rug recht vandaag hè. hub02 reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Lonster1 en @Reacher: Ik weet dat het egoïstisch is op steun te hopen zonder iets terug te geven. Ik twijfel aan mezelf en ik twijfel aan de dingen die ik doe. Op dit moment denk ik dat ik de dingen die ik niet doe tenminste niet fout kan doen. @lady jane en @Rosee: Dat ik heb gedronken heeft niets met (het gedrag van) anderen te maken. Zelfs als ze zich aan mij aan hadden gepast, dan zou ik toch wel hebben gedronken. Ik vind wel een reden. En die reden ben ik zelf, niemand anders. @niemand: Mijn doel hier, vanaf nu, is de dagen die ik op het dagpact sta, proberen nuchter door te komen. Zelfs dat zou al een prestatie zijn, vergeleken met hoe ik nu bezig ben. En meer lukt me niet op dit moment. lady jane reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb er geen oordeel over. Vraag me alleen af of het nuttig is. Maar ja, wie ben ik. Ik twijfel ook aan mezelf en de dingen die ik doe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden