Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nee, keuze als in, wat je hier wel en niet vertelt. Al geloof ik ook dat je meer bent dan je geërfde genen. En nee, ik bedoel niet je ruggegraat, want wat de fuck weet ik van jouw situatie? Alleen, als ik had geweten gisteren dat je aan het drinken was, ja, dan was ik daar wellicht ook voor gegaan. Maar dat kan niet, want als ik nu een fles open trek, ga ik door tot ik er dood bij neer val. En het gaat kut en ik voel me kut en al die rotmedicatie en fucking onzekerheid maakt me knettergek en als ik helemaal eerlijk moet zijn wou ik ergens wel dat ik gisteravond wel was gaan zuipen. Of liever nog maandagavond zodat die hele tyfuszooi nooit zou zijn gebeurd.

Daar dan.

Geplaatst (bewerkt)

Alemeen, voor iedereen:

Ik ben een kluizenaar. De wereld waar ik me nu mee bemoei, is niet de mijne. Ik ben een misantroop, een egoist, ik heb de handen vol aan mezelf. Ik kwam voor steun, en heb niks terug te geven. Ik liet me verleiden omdat woorden zo gemakkelijk te schrijven zijn op een forum. Ik zal verder doen wat ik altijd deed, me alleen met mezelf bemoeien.

bewerkt door hub02
spelfout
Geplaatst
7 uur geleden zei hub02:

Alemeen, voor iedereen:

Ik ben een kluizenaar. De wereld waar ik me nu mee bemoei, is niet de mijne. Ik ben een misantroop, een egoist, ik heb de handen vol aan mezelf. Ik kwam voor steun, en heb niks terug te geven. Ik liet me verleiden omdat woorden zo gemakkelijk te schrijven zijn op een forum. Ik zal verder doen wat ik altijd deed, me alleen met mezelf bemoeien.

Allez hub 🫶🏼

Geplaatst
8 uur geleden zei hub02:

Ik zal verder doen wat ik altijd deed, me alleen met mezelf bemoeien.

Je verhaal klinkt voor mij als een excuus om het weer alleen met jezelf op een zuipen te kunnen zetten.

Je bent niet zo bijzonder dat jij niks te geven hebt, wat een geklets joh. En al had je niks te geven dan was je nog welkom.

Geplaatst

Gisteren kwam onverwacht een vriendin (een van de vele natuurlijk) bij mij op bezoek. Ik krijg nooit bezoek, maar als ik bezoek krijg weet ik wel wat stoms te doen. Ze weet hoe mijn koffie smaakt en wilde een wijntje. Maar ze wilde niet alleen drinken en iets anders vond ze ook prima. Maar natuurlijk ging Hub02 weer door de knieën. Ze dronk 1 glas, ik ook. Toen ze wegging was de fles nog half vol. Dat was 10 minuten later niet meer het geval. En datzelfde gold voor de fles die ik “toevallig” nog ergens had liggen. Ik vergeet mijn eigen naam nog, maar waar die fles lag wist ik gelukkig precies. Ik heb vannacht alles doorgelezen wat ik hier heb geschreven en ik heb de oorzaak gevonden van mijn slap gedrag. Ik klets te veel en doe en denk te weinig. Ik heb dit draadje voor zover het ging gewist en ik zal mijn eventuele bijdragen beperken tot wat nodig is om mijn doel te bereiken. En dat is het drinken laten en niks anders. Ik ben erg teleurgesteld in mezelf. Waar ik hier mee bezig ben heeft totaal geen zin op deze manier en ik hang jullie maar wat de keel uit met mijn domme ge-oh. Ik ga op het dagpact en probeer er zo nog een keer wat van te maken. Ik zal mijn aandacht uitsluitend nog focussen op mezelf en mijn drinken. Op beide is genoeg aan te merken zou ik zeggen.

Geplaatst

nou teleurstelling achter je laten
je zelfmedelijden ook
en aan de daden beginnen
als er nog meer toevallig ligt ergens
wegflikkeren die zooi
en vrienden niet verraden door hen als excuus te gebruiken
wees maar eerlijk tegen hen dat je dat niet wilt
en als het echte vrienden blijken dan gaan ze je helpen.
oh en betere koffie leren maken
met koffie houd je je vrienden!

Geplaatst

Het klinkt alsof je jezelf wil straffen, waarom? Je kan niks meer doen aan gisteravond maar nu weer verder! Laat je niet meeslepen door gedachten die niet waar zijn.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...