renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mogge. Alweer een dag. Met kansen en mogelijkheden enzo. Maar goed. Wat moet je daarmee. MaryArt reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Goedemorgen, Als je hart er niet sneller van gaat kloppen als je langs een kans of mogelijkheid loopt, dan kun je deze met een gerust hart laten liggen, dan is het misschien leuk voor een ander.
renaldo61 Geplaatst 47 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Dat rot gevoel dat ik van vorige donderdagnamiddag heb, heb ik nog steeds.
Etty Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Ik was van de week koffie drinken met een vriendin. Ik drink al een jaar decaf en bestelde dit. Toen het op was merkte ik direct een sterke behoefte op aan nog een kop koffie. Zo heb ik dat nooit. Ik vroeg aan de medewerker bij wie ik nog een bestelling deed of ik misschien gewone koffie had gekregen, en hij keek even, en ja, zijn collega had geen decaf ingevoerd. Ik had verder niks gemerkt, geen kick of zo, wellicht omdat het al erg gezellig was, ik had alleen dat hele sterke: nog één, nog één! Dat vond ik wel een leerzame ervaring, zo zal ik me ook voelen na één glas wijn dacht ik, maak jezelf maar niks wijs.
Etty Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden 4 minuten geleden zei renaldo61: Dat rot gevoel dat ik van vorige donderdagnamiddag heb, heb ik nog steeds. Zijn het rotgevoelens of rotgedachten?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden