flavieke Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) 1 januari 2026 flavieke 2 uur geleden bewerkt door flavieke
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Het is de gewoonte er een datum aan toe te voegen ?
MaryArt Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen allemaal, En dat het een vreedzaam en zo gezond mogelijk jaar mag worden voor iedereen! En alsjeblieft geen particulier vuurwerk meer! Ze zijn hier gistermiddag om 4 uur begonnen en om 1 uur snachts was het eindelijk klaar. Heb ik nog nooit meegemaakt in dit kleine dorpje. Nu hoor ik ook overal alweer knallen. Zijn ze helemaal gek geworden ofzo? 🫣 karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dat vuurwerk gebruik in Nederland is toch een stuk anders dan hier. Geen idee hoeveel er rond middernacht afgestoken werd (sliep) maar ik ben vrij zeker dat ik vandaag niets meer zal horen.
MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @Mormel het is nu zo erg omdat het waarschijnlijk voor het laats mag, dat particuliere vuurwerk. En dat siervuurwerk vind ik prachtig hoor, maar die bommen die ik elke 5 minuten hoorde gaan door merg en been. Arme vogeltjes en alle andere dieren kan ik dan alleen maar denken. Er zijn bovendien 2 doden gevallen en een monumentale kerk in Amsterdam in de hens gegaan. En dan wat de hulpinstanties allemaal moeten meemaken. Die worden van alle kanten bestookt en bekogeld. Het lijkt wel een oorlogsgebied... karin123 reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden @MaryArt: dat laatste zie je hier vooral in Brussel en ik denk niet dat ik moet uitleggen over welke jongeren het dan gaat. Nog geen nieuws opgezocht dus ik vraag me af hoe het in Parijs geweest is. Ga het hier wel bij laten omdat ik niet zit te wachten op een ban omdat ik racistisch zou zijn. karin123 reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Heeft niks met racisme te maken wat mij betreft. Ik weet wat je bedoeld en ik ben het grotendeels met je eens. Maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat in dit dorp alleen maar oorspronkelijke bewoners wonen en die waren hier de "schuldigen" Maar ik ben misschien wel een oud verzuurd wijf, dat kan ook.
Fonny Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen! Voir iedereen de beste wensen!✨️✨️✨️ DAGPACT: Flavieke Fonny🌞 MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: @MaryArt: dat laatste zie je hier vooral in Brussel en ik denk niet dat ik moet uitleggen over welke jongeren het dan gaat. Nog geen nieuws opgezocht dus ik vraag me af hoe het in Parijs geweest is. Ga het hier wel bij laten omdat ik niet zit te wachten op een ban omdat ik racistisch zou zijn. Meestal gaan er een paar auto's in de hens maar ik zie niks in de media vanochtend dus het zal wel meegevallen zijn. Particulier vuurwerk afsteken is hier niet de gewoonte gelukkig, maar als NL het verbiedt zou de ellende hierheen kunnen komen want de groothandelaars moeten dan ergens naartoe met hun spul, niewaar... MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het vriest hier 4 graden maar wel een mooi zonnetje. Na t ontbijt eerst maar eens een berg op sjouwen met de hond. De bumperhond was blij gisteravond want haar "vriendin" was er. Ik zet het tussen "" want ze heeft geen vriendinnen, er is er alleen eentje die overal ja en amen op zegt 🤣 Is het vriendschap? Ik weet het niet maar het functioneert wel. En dan doet me dan weer denken aan "functionerend alcoholist" 🤣 karin123 en Rosee reageerden hierop 2
Senna34 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen! Alles hier nog in diepe slaap lijkt het. Heel af en toe komt een auto langs. Wat een rust en stilte. De dieren verzorgen kopje koffie en en dan lekker douchen. Vanmiddag bij alle (schoon) ouders langs.
Etty Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden De beste wensen voor 2026 iedereen! Stond redelijk fris op, wel weinig geslapen. Vroeg naar bed en door het vuurwerk heenslapen was niet mogelijk hier, oorlog vanaf tien tot half twee ongeveer. Lekker begonnen in een nieuw boek over een seriemoordenaar. En vandaag rustig aan, kerstversiering opruimen en lekker gezond koken. En tussen de buien door de natuur in. MaryArt en Rosee reageerden hierop 1 1
Emmy Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, Voor allemaal de beste wensen! Hebben het weer overleefd. Geen idee hoe laat het uiteindelijk afgelopen was, maar het ging nog lang door. Nu stil buiten, maar het regent en waait ook. Ook hier straks de kerstspullen opruimen. Blij ook dat de feestdagen voorbij zijn. Gisteravond nog wel een alcoholvrije fles bubbels open getrokken, maar die smaakte niemand echt 🫣 Iemand nog hier die een nieuwjaarsduik gaat doen? MaryArt reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen ☀️! Ik wens alle goeds, geluk, gezondheid en wijsheid voor iedereen in het nieuwe jaar. Vandaag is mijn stopdag, gisteren zeer netjes gehouden dus vandaag geen megakater. Das ook weleens leuk. Heel veel vuurwerk gezien zeg, jeetje wat moeten sommige mensen gespaard hebben. Mooi maar van mij hoeft het echt niet. Gezellige dag allemaal! 5 uur geleden bewerkt door Mariposa MaryArt reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: DAGPACT: Flavieke Fonny🌞 MaryArt Mariposa
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. Hier was het ongeveer stil. Tenminste zo leek het binnen. Na middernacht honden even de tuin in en eentje ging er vandoor. Het vuurwerk in het dorp tegemoet. Zij erop af. Wij in de rats. Jongste dochter reageerde super adequaat en vond haar. Alles na 20 minuten stress weer onder controle. Maar toch. Een ongeluk zit in een heel klein hoekje. Laten we er met zijn allen een mooi jaar van maken voor zover wij invloed hebben. Gisteren begonnen met yogaoefeningen. Vandaag weer. Ik schrijf het op in mijn boekje en streep het af 🙂 Vandaag komt oudste dochter. Heel fijn!
Zbb Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen En de beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal.
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal, De beste wensen voor iedereen. Ben gewoon moe van het vele en slechte eten de afgelopen maand. Vanaf nu weer lekker gezond bezig zijn. Hond straks uitlaten. Eerst met de auto naar uitlaat gebied. Ook een nieuw voornemen; elke dag een stukje rijden om over mijn rijangst heen te komen. Fijne dag allemaal erik reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik had gisteravond een feestje wat ik wel een uitdaging vond, met veel triggers. Ook omdat het in een andere stad was en ik niet wegkon wanneer ik wilde. Heel blij dat het is gelukt om alcoholvrij te blijven. Wat meehielp was dat een vriend die een alcoholprobleem heeft ook sinds een paar maanden is gestopt en heel veel alcoholvrije champagne bij zich had die heel lekker was. Apart wel dat ik dat dan nog steeds drink alsof er alcohol in zit (glas steeds overal mee naartoe nemen) Toch per ongeluk geluk een slok echte champagne binnengekregen omdat ik me vergiste in het glas, daar baalde ik wel van, maar ja was niet expres. Nu nuchter het nieuwe jaar in en dat voelt heel fijn! Spirit en Lika reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Jeetje wat een schrik @Lika! Gelukkig dat het goed afliep. Ik krijg vandaag een logeerhond voor tien dagen. Lika reageerde hierop 1
erik Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gelukkig nieuwjaar iedereen. Ik had gewerkt gisteren, vind het wel fijn werken in de verpleging op feestdagen. Denk niet eens aan drank. En bij ouders thuis drinkt mijn moeder 1 glas wijn en vader en ik niks. Rustige avond gehad. Nu zonder kater en toch duf als een konijn. Teveel gesport afgelopen dagen, lijf is ook stram en moe. Vandaag doe ik lekker niks. Maak er een mooie dag en 2026 van.....
karin123 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 uur geleden zei Mormel: ik racistisch zou zijn. Dat ben je niet! Het zijn de feiten!
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mijn jaar is traditioneel ingezet. Sommige tegenslagen heb ik alleen maar.
Marij Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lieve allemaal, ik wens jullie een jaar vol geluksmomenten , fijne mensen om je heen en rust, gezondheid en vertrouwen in alles wat komt! we hadden een heerlijk rustige gezellige avond in de sneeuw! Warm, om 23:30 onder de warme dekbedden en op wat vuurwerk in de verte na heerlijk geslapen. Blij alcoholvrij!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden