Marij Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers
Bob Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) (Gezeur over de spelling weer weggehaald) 🤩 9 uur geleden bewerkt door Bob
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 50 minuten geleden zei Marij: Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stotmy61 Gekko Wip iemand dit netjes malen?
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy61 Gekko Zelf moet ik passen. Er zijn nog wat dingen die ik moet oplossen de komende weken. 8 uur geleden bewerkt door Mormel
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy61 Gekko Yana karin123 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik ben wat klein uitgevallen deze keer. De afgelopen 10 maanden heb ik drie glazen wijn en twee sipjes whisky gehad. Helemaal blij met de rust die niet drinken geeft dus ik ga ook voor een droge januari erbij. Spirit, lady jane, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 53 minuten geleden zei Yana: Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy61 Gekko Yana Jane
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy61 Gekko Yana Jane Bob
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden O, wat stom van mij. Het moet niet stormy61 zijn maar stormy69. Moet dus weer veranderd worden
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Kers Spirit Stormy69 Gekko Yana Jane Bob Karin123 Zo, strontje 69 aangepast en Karin toegevoegd. Ik hoop wel dat iedereen komende maand doorgeeft wanneer ze afgevallen zijn. En fuck, ik zie op mijn radar dat die arrenslee weer vast zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden