bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Ik ben van plan om een echte dry Jan te gaan doen en geen "draai Jan" 🤣 en te herontdekken hoe het ook alweer was zonder alcohol in mn systeem. Wie doet er mee? 9 uur geleden bewerkt door bumperjim MaryArt reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik wil ook wel op de lijst. Of word ik dan geacht om in februari weer te gaan drinken? Marij en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja ik doe ook mee! Ik heb alvast een lijstje gemaakt want daar hou ik van. Graag had ik dry januari in mooie kleurtjes geschreven maar zover ben ik nog niet gekomen.
Maja Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik ben ook van de partij! Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @MaryArt U vraagt ik draai MaryArt en karin123 reageerden hierop 1 1
MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @renaldo61 Daar hoopte ik al op! Bedankt 👍
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 3 minuten geleden zei MaryArt: @renaldo61 Daar hoopte ik al op! Bedankt 👍 Maar verander ik best dat geel niet?
MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik durfde het niet te vragen maar het zou wel mooier zijn!
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja MaryArt reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 4 minuten geleden zei Yvonne: Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke 7 uur geleden bewerkt door bolletje
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Het lukt me weer eens niet m'n naam, erop te zetten, en ik het nog geen eens gedronken,
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 22 minuten geleden zei Yvonne: Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke doe je zelf ook mee? 😁
Etty Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty
rapilos Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik doe ook mee. Zet me maar op de lijst, daar ben ik zelf niet zo handig in. 😊
Marij Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij rapilos reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 26 minuten geleden zei Marij: Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa Zeker doe ik mee!
Marij Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dry Januari: Bumperjim Renaldo61 Reacher Knakker MaryArt Maja Flavieke Bolletje Garfield Etty Rapilos Marij Mariposa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden