knakker Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden De eerste dag vakantie is begonnen met knallende ruzies thuis. Problemen rondom oudste zoon en ruzie met vrouw over hoe daar mee te gaan. Uiteindelijk ging iedereen mopperend en scheldend slapen. Was ik maar weer aan het werk dan kon ik daarover klagen. Nee. Maar gedonder thuis trek ik mij wel meer aan. Vandaag ben ik alleen met de jongens. Misschien moet ik maar eens een eind met ze langs de zee gaan lopen. Dat zal ze leren. Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Wat je zal leren is om te openen met het dagpact. Jij bent de eerste, zodus. (En nu echt: hoe oud is je zoon? Mijn relatie met mijn vrouw verliep ook niet vlekkeloos, maar wij gingen wel nooit boos slapen. Werk het ook straks niet uit op je zoons. Dit is een lastige: ik ben voorstander van een stevige wandeling met je kinderen, maar niet als een manier om ze te straffen. Begrijp je?
knakker Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden ‘Dat zal ze leren’ was schijtlollig bedoeld. Zoon is 14. Naar zee is hier favoriet. Tijdens wandelingen voer ik met hem de beste gesprekken. Moeilijke gesprekken moeten overigens vooral kort zijn. Daarna vis eten. Ofzo. Spirit, MaryArt, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4
flavieke Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden dagpact flavieke goedemorgen allemaal kan weer niet slapen door mijn gehoest
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: flavieke renaldo61
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Om 9 uur gesprek met de begeleidster van Hestia waar ik nog mee praat, iets na de middag mijn huisarts. Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Vervelend @knakker, maar goed dat er tijdens de vakantie ruimte komt om dit soort dingen aan te snijden. Hopelijk is het onderwerp na 2 dagen uit de weg en wordt het toch nog een zalig uiteinde 😁 knakker reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: flavieke renaldo61 Fonny🌞 Goedemorgen vroege vogels!!☕️
MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: flavieke renaldo61 Fonny🌞 MaryArt
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Ik liep gistermiddag bij binnenkomst in de supermarkt meteen tegen een stapel dozen met champagne aan...niet letterlijk hoor...maar ik pakte er een van de stapel en het was 0 procent alcohol en het kostte maar 4,49 euro. Dat is een leuke prijs dacht ik zo. Maar ik heb geloof ik in mijn hele leven 2 x een glas champagne gedronken! Dus waarom zou ik nu in godsnaam een fles kopen? Een colaatje bubbelt ook heerlijk dus ik heb de fles gauw teruggezet
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers, Zo de laatste drukke dag van dit jaar ligt achter mij. Vanaf nu het vakantiegevoel...... En dat werd tijd ook. Bakje eerst maar even MaryArt reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Flavieke Renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Yvonne
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen! ☀️ Het knalt er hier alweer lekker op los. Ik heb zo’n verschrikkelijke schijthekel aan dat vuurwerk. Arme, arme diertjes. Hebben we het niet eens over de (lucht)vervuiling…. Vandaag mijn laatste werkdag dit jaar 🎉 Fijne dag mensen! MaryArt reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen. Moeheid begint er opeens uit te komen geloof ik. Maar aan toegeven. Eergisteren eindelijk de film Druk gezien. Hele goede film. Ik heb de chromecast meegenomen op vakantie en kijk via cinetree. Mooie films hebben ze. En @knakkerik herinner me ook vaak vakanties met begingedoe toen de kinderen die leeftijd hadden. Wandel ze!
rapilos Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen allemaal, Een mega schoonmaakwoede is me overvallen. Gisteren de halve keuken gesopt opgeruimd, koelkast en vriezer ontdooit Enfin hele dag bezig geweest. Krijg vandaag een nieuwe afzuigkap, want de knop had het begeven Lieve vriend heeft gisteren een nieuwe gehaald Hij doet altijd erg veel voor me en ben daar echt dankbaar voor. Straks naar de bio winkel, want wil het nieuwe jaar weer gezond beginnen. Gelijk langs de oliebollenkraam, want nu kan het nog 😅 Etty, Spirit en MaryArt reageerden hierop 3
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hoi pipeloi, Een 14 jarige zoon en onenigheid over de aanpak komt me heel bekend voor. Sterkte ermee @knakker! Mijn zoon is 16 jaar verder inmiddels en ondanks ons geklungel (uiteindelijk) goed terecht gekomen, en pa en moe vinden elkaar nog steeds liefs meestal. Houd moed:) Verheug me op het nieuwe jaar. Ik heb weer een papieren agenda (eenvoudig leven agenda) voor 26, die me helpt met mijn doelen een beetje op de rit te blijven. Versnippering van aandacht tegen te gaan. Werk af, mag nu twee dagen beetje lummelen. Of alvast wat werken in het voren.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja, papier is fijn. Begin vd dag opschrijven wat je gaat doen en dat dan doen. Lukt niet altijd maar bevredigend als het lukt. Spirit en Lika reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ahhh @knakkerhoud moed hoor. Dat valt niet mee zulke ruzies. Wel fijn dat je je zoon zover kunt krijgen om een strandwandeling te maken! Zal hem/jullie goed doen. Kan me dat soort ruzies nog als de dag van gisteren herinneren bij mijn eigen kinderen. Werd er af en toe moedeloos van. Terwijl zij het dan allang weer waren vergeten. Hopelijk is de storm snel weer gaan liggen
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zo'n schoonmaakbui had ik vorige week @rapilos. kon niet meer stoppen. Ook van alles weggegooid. Misschien heeft het met het einde van het jaar te maken. Etty reageerde hierop 1
Gekko Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, Zou iemand mij op het dagpact kunnen/willen zetten? Na een terugval van 1,5 jaar vandaag maar weer eens op 0 beginnen.
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Flavieke Renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Yvonne Gekko
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Flavieke Renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Yvonne Gekko Spirit Stormy61
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Je was me een slag voor @Mormel. Kan jij hem weer netjes maken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden