Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
5 minuten geleden zei renaldo61:

@Smaragdie Een ban om muziek te plaatsen? Ja dan is een apart draadje wel nodig. Veel nieuwe leden hebben ook hun weg nog niet gevonden naar de dagdraad en verdwijnen weer snel. 

Destijds waren mensen ook boos dat sommige forummers alleen in hun wie is wie wat gingen plaatsen. Anderen verwezen juist weer mensen door naar wie is wie omdat het niet in de dagdraad zou passen. Zoveel mensen zoveel meningen. Het was toen ook niet bij te lezen die dagdraden, heel erg lang. 

En in de nachten heel veel postings, leek wel een kroeg vonden sommigen en dat was het ook soms maar goed ik vond dat dat moest kunnen. Was al eerder aangehaald dan was de dagploeg kwaad op de nachtploeg omdat we plezier of ruzie hadden dat ook wel. De 1 stond met koffie op en de ander sloot af met bier of wijn. Als ik er nog aan denk. Erg eigenlijk maar ook dierbaar want dit omvat alcoholisme ook. Blijf nogmaals dit forum heel bijzonder vinden. Veel mensen door leren kennen waar ik nog steeds ook prive contact mee heb of op een andere manier en velen die er niet meer zijn/leven. Zonder dit forum had ik mij niet kunnen uiten en was ik zeker letterlijk verdronken en er niet meer geweest dat weet ik wel zeker. Je komt hier niet voor niks.

Geplaatst
39 minuten geleden zei renaldo61:

Speciaal voor u @lady jane ben ik me gaan wegen, het staat nu al enkele dagen op 120 kg 

oei @renaldo61 dat is schrikken. En ongezond natuurlijk. Ik hoop dat dit een echt keerpunt wordt.
Heb je al een dietist(e) geprobeerd? Het is moeilijk om na het stoppen met drank gezond te eten.
Dat weten alle kilokiller-adbers natuurlijk ook, want eten is wel noodzakelijk en de discipline daarin
is er niet zomaar. En goed bewegen is natuurlijk de basis voor een goede gezondheid. sterkte!

Geplaatst

Jaaaaaaaa loveseat is binnen🥰

Donkerblauw met paarse tinten. Past heel goed zo. Zo blij ermee, past ook goed bij de kattenpalen en gordijnen. Hou van passend en harmonie.

Vriend geappt dat hij binnen is en leuk past. 

Zijn reactie: "maar we hebben toch ook een leuk kingsizebed" Ik zelf vind het gewoon gezellig als we bv tv gaan kijken. 

Geen oog voor leuke details die vent, te lomp😀

Mannen echt verschrikkelijk soms maar goed, ze zijn nuttig voor bepaalde dingen soms. Laten we het daar maar op houden.

Nu kan ik met een gerust hart boodschappen gaan doen en lekker koken voor vanavond.

Geplaatst
1 uur geleden zei lady jane:

oei @renaldo61 dat is schrikken. En ongezond natuurlijk. Ik hoop dat dit een echt keerpunt wordt.
Heb je al een dietist(e) geprobeerd? Het is moeilijk om na het stoppen met drank gezond te eten.
Dat weten alle kilokiller-adbers natuurlijk ook, want eten is wel noodzakelijk en de discipline daarin
is er niet zomaar. En goed bewegen is natuurlijk de basis voor een goede gezondheid. sterkte!

Ik ga voorlopig al blij zijn dat mijn gewicht stabiel blijft. 

Mijn psychiater wees me op verschillende dingen. Er waren veel voorwaarden te vervullen voor ze me de kliniek liet verlaten. Een ervan was te werken aan mijn gewicht. En dat is een tijdje zeer goed gegaan. Maar dan is het volledig overgeslagen naar de problemen waar ik vroeger ook met alchohol mee kampte. Bij de minste stress eet ik. Naar een diëtiste ga ik al een hele tijd, ook met de huisarts er al meermaals over gesproken. Ik vrees dat nu echt onderliggende problemen zullen moeten aangepakt worden. Rijstwafels, kwark, maiswafels, groenten, van alles eet ik teveel. Niets helpt. 

Geplaatst

@renaldo61 Heb je veel last van het overgewicht? Zat ook te denken, hou je veel vocht vast? Zag laatst een foto op je Facebook met dat masker, vond je er best wel goed uitzien. Maar als je er veel last van hebt is het wel een groot probleem voor jezelf natuurlijk.

Geplaatst
19 minuten geleden zei renaldo61:

Rijstwafels, kwark, maiswafels, groenten, van alles eet ik teveel.

Dat zijn niet echt de dingen die het hem doen. Eten waar suiker/koolhydraten in zitten zou je zoveel mogelijk kunnen laten staan. En magere kwark, geen volle.

Geplaatst

In Nederland zijn veel sportclubs of sportuurtjes voor 50+ in de sportschool. Wandelen alleen is niet genoeg. Mij doet dat goed, ik ben in 7 jaar 20 kilo afgevallen en dat blijft er ook vanaf. 

Over die discussies hier en uitgesproken meningen: dat was naar mijn idee vaak beledigend, niet helpend en vals. Ben blij dat die toon er nu niet vaak meer is, ik haak dan af.

Over iemand ontmoeten die je enkel online kent: dat heb ik in coronatijd een paar keer meegemaakt. Het is dan altijd gek om te zien dat iemand veel langer, kleiner of dikker is dan je dacht. Of een hele grote neus heeft, wat je frontaal op scherm niet zag. :o Het kan nog al eens tegenvallen.

Geplaatst
25 minuten geleden zei Lonster1:

ik haak dan af.

Dan zul je in de maatschappij ook vaak afhaken denk ik(niet dat dat slecht is hoor, zelfbehoud)? Ik werk in de gezondheidszorg en zelfs zonder drank maak je dit gedrag mee, vals onder de gordel en meer. En toch ga je door, selecteer je en heb je ermee te dealen of idd haak je af. Als ik mij goed kan heugen heb jij ook een stap in de gezondheidszorg gedaan? Snap dat je dat niet ging volhouden dan. 

Snap nooit waarom hier een fantasy wereld hier neergezet zou moeten worden want dat is de maatschappij natuurlijk ook niet altijd. Daar ga je heimelijk en stiekem van drinken lijkt mij. Maar goed idd ieder zijn beleving en ondervinden daarvan. Hier kon ik leren en ermee dealen. Kom hier dan ook wel heeeeeeeeel erg lang. Zegt ook wel wat.

Geplaatst
4 uur geleden zei lady jane:

date van BJ

Ik heb idd een date vanavond 😁 maar ik ben niet verliefd hoor. Ze heeft killer thumbs, dan haak ik meteen af helaas, dat is een dingetje voor mij. Sowieso, om mooiere handen te hebben dan de Stier is vrijwel kansloos 😜

Geplaatst
1 uur geleden zei Lonster1:

In Nederland zijn veel sportclubs of sportuurtjes voor 50+ in de sportschool. Wandelen alleen is niet genoeg. Mij doet dat goed, ik ben in 7 jaar 20 kilo afgevallen en dat blijft er ook vanaf. 

Over die discussies hier en uitgesproken meningen: dat was naar mijn idee vaak beledigend, niet helpend en vals. Ben blij dat die toon er nu niet vaak meer is, ik haak dan af.

Over iemand ontmoeten die je enkel online kent: dat heb ik in coronatijd een paar keer meegemaakt. Het is dan altijd gek om te zien dat iemand veel langer, kleiner of dikker is dan je dacht. Of een hele grote neus heeft, wat je frontaal op scherm niet zag. :o Het kan nog al eens tegenvallen.

Laten we nog niet spreken over taal. 
Vele jaren geleden eens na bijna een jaar mailverkeer eens afgesproken met een meisje uit de omgeving van Den Haag; wel zeer blij dat zij in haar vertrouwde omgeving zat, want ze verstond mij amper. Nochtans heb ik verder in Nederland nooit problemen gehad dat mensen mij niet konden verstaan. 
Was een zeer vreemde dag toen. 

Geplaatst
12 minuten geleden zei bumperjim:

Ik heb idd een date vanavond 😁 maar ik ben niet verliefd hoor. Ze heeft killer thumbs, dan haak ik meteen af helaas, dat is een dingetje voor mij. Sowieso, om mooiere handen te hebben dan de Stier is vrijwel kansloos 😜

Pas maar op idd! En gedraag je. En stier is veel leuker en blijvender. Begon wel met een grap maar je hebt ooit wel een verliefdheid gevoeld en baalde daarvan. Dus be aware. 

Geplaatst

Ik ga voor nu afsluiten. Fijn even wat ventileren. En @Mormel agressief? Kan mij er iets bij voorstellen maar niet uitvoeren. Doe je ook niet maar toch...Las dat in wie is wie draadjes weleens meer dat een man bv een vrouw compleet in elkaar sloeg en reden excuus was drank. Gaat er bij mij nooit in. Mij ook overkomen maar ik sla wel terug als ik niet anders kan en ben niet agressief denk ik. Maar laat mij nooit meer slaan. Ben goed in judo dus maakt niet uit hoe groot of zwaar je bent, ik vloer je!!

Eten voorbereiden

Bloemkool met ham/kaas sausje, gebakken krieltjes en eigen gemaakte gehaktballen ala Smargadie in een lekkere vleesjus. Fijne avond lieve mensen. Tot ziens en fijne avond. 

Geplaatst

@Smaragdie: je haalt verschillende topics door elkaar. 
Laat het eten je smaken lieve schat, en een dikke knuffel, neen ik kus geen mannen. 
Maar eet en ga rusten, de nacht is snel. 

Waarom zou ik agressief zijn naar jou? Het is jaren geleden dat ik geweld gebruikt heb en de laatste maal was om iemand te beschermen. Eigenlijk nog nooit geweld gebruikt om iemand aan te vallen, dus was bazel je nu? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...