Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel (Was ik gisteren te hard tegen renaldo?)
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Yo! Gisteren pizza gehaald en geen bier meegenomen. Dat is me al eens vaker gelukt, maar blijft een lastig moment want ze hebben een leuke collectie koud staan en het lijkt een prima excuus om een goed voornemen te cancellen. Maar nee. Gematigd drinken moet niet leuk zijn 🤣 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @bumperjim: was het een lekkere pizza? Zelf nooit een pizza-fan geweest. En echt terwijl ik dit letterlijk schrijf vraag ik me af waarom niet, waarom mag ik niet genieten van een pizza (godverdomse schuldgevoelens).
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Voor lekkere pizza's in Frankrijk moet je naar Nice of iig zo dicht mogelijk bij Italië. Hier varieren de pizza's tussen vrij slecht en catastrofaal. Er is 1 food truck waar ze tamelijk goede maken, althans de bodem, maar die staat alleen op vrijdagen bij ons. In Italië doet men dat zooo veel beter... in Frankrijk staat het vooral bekend als een goed verdienmodel. Hier in het dorp van 5000 inwoners zijn er minstens 7 of 8 en dan tel ik de foodtrucks niet mee 🤣 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Prana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel Prana Pizza jaaaa, toch wel echt mijn favoriete eten 😋 Maar ja, ik woon natuurlijk in Italië... @Mormel ik begrijp je. En denk vooral niet dat iedereen hier alcohol al de baas is. Ik ben nu gestopt - en hoop dat dat blijft - , maar ik kom net uit een terugval van ruim een jaar en heb zeker nog last van trek. Je bent niet alleen in je strijd, we weten hoe het is bumperjim en Mormel reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Italië is zooo prima. We waren in Puglia 2 jaar geleden, zo ontzettend goed gegeten. De laatste dag bij de lunch konden we geen pap meer zeggen en zeiden we we doen gewoon een broodje. Krijg je dit! 😁 Miam miam miam miam..... Kom je thuis dan is ook Frankrijk weer teleurstellend, maar hee 🤷🏼♂️ 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Dagpact: Mormel (Was ik gisteren te hard tegen renaldo?) Nee , ik heb vooral geprobeerd het slaapadvies te volgen. Ik denk dat ik ergens geplaatst heb dat ik mijn psychiater gisteren gezien heb. Ik voelde me ook echt moe.
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 6 minuten geleden zei renaldo61: Dagpact: Mormel Prana renaldo61 Fonny🌞
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Voor lekkere pizza's in Frankrijk moet je naar Nice of iig zo dicht mogelijk bij Italië. Hier varieren de pizza's tussen vrij slecht en catastrofaal. Er is 1 food truck waar ze tamelijk goede maken, althans de bodem, maar die staat alleen op vrijdagen bij ons. In Italië doet men dat zooo veel beter... in Frankrijk staat het vooral bekend als een goed verdienmodel. Hier in het dorp van 5000 inwoners zijn er minstens 7 of 8 en dan tel ik de foodtrucks niet mee 🤣 Heel eerlijk: ik heb zelden lekkere pizza gegeten. Het eet meestal wel lekker weg door de combinatie van vet en zoet, maar daarmee is het dan ook gezegd. Beste pizza die ik al gegeten heb was eentje die ik zelf maakte (dus ook het deeg), maar deze had ik rijkelijk belegd zodat je eigenlijk niet meer die snelle hap had. Mocht ik ooit naar Italië gaan dan staat het wel op mijn to-do lijstje.
MaryArt Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Dagpact: Mormel Prana renaldo61 Fonny🌞 MaryArt
Yvonne Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden Goedemorgen frummers. Na een paar té drukke dagen heerlijk uitgeslapen. En jaaaa, eindelijk zon, dus ik zo lekker naar buiten. Maar eerst een bakje.
Yvonne Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Dagpact: Mormel Prana renaldo61 Fonny 🌞 MaryArt Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden