Mormel Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dagpact: Mormel karin123 reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 8 minuten geleden zei renaldo61: Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen, al lekker erop uit geweest met de hond, zonnetje komt op, alle bomen en struiken hebben nu zulke schitterende kleuren, het is genieten optima forma buiten. Maar nu eerst even een bakje
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 Yvonne
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden goeiemooiemorgen frummers de was draait, tijd voor Yvonnes koffie en rijstwafels
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Het lijkt hier weer een rustige dag te worden.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Schrijf maar wat interessants dan 🤣
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Ja heerlijk, een rustige dag heb ik ook. Straks even naar het testbureau voor nieuwe producten, kwark met proteïne proeven. Die proteïne zat er altijd al in, maar omdat het nu mode is moet het met grote rode koeienletters op het etiket vermeld worden. En verder is het restjesdag, salade met geroosterde groenten en een restje pasta met champignons en blauwaderkaas eet ik straks. 4 uur geleden bewerkt door Lonster1 Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Artikel in Le Monde vandaag: Een rapport van een Franse parlementaire commissie beveelt aan om verkoop van alcohol in de bar van de parlementsleden te stoppen. Alcohol op het werk is voor vrijwel iedereen nu verboden, dus waarom in het parlement? Reacties van parlementsleden varieren van "heel goed" via "ja maar met een glas wijn kan je juist tot een akkoord komen" tot "dit is juist een vitrine voor de nationale wijnbouw" (alsof niet heel Frankrijk dat al is en alsof een vitrine waar alleen parlemenatiers komen enige promotionele waarde heeft). Ook gehoord in de wandelgangen: "er zijn genoeg parlementsleden die in nuchtere staat flauwekul vertellen, maar daar hoor je niemand over"! Er gaan ook verhalen van een parlementslid van links (uiteraard) die in de gangen van het parlement over zn nek is gegaan na een aantal snelle glazen tijdens de pauze van 20:00 uur voor het begin van de nachtelijke debatten. verheffend hè? 😁 3 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Een rustig dagje hier. Dagelijks rondje hond gedaan. Lopen is nog steeds niet vanzelfsprekend. Heb extra lange kniekousen om mijn onderbeen beter te ondersteunen. Het valt niet mee, als je een misstap maakt en hoe ouder je wordt, hoe langzamer het geneest. Nu heb ik in dronken toestand wel meerdere misstappen en blessures gehad, maar dat was dan je eigen schuld. Nu heb ik zoiets: waarom overkomt mij dit. Vanavond gaan we naar kennissen toe die hun levensstijl geheel hebben gewijd aan de wijsheid van Louise Hay. Ze helpen zelf ook mensen met extreme angsten. Ik heb hem verteld over mijn hypochondrie. Ben benieuwd. Sowieso al moedig van mij om het met hem te delen. Angsthaas die ik ben .
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Aftakeling en verval: ik word er steeds meer mee geconfronteerd. Ook al omdat ik tegenwoordig werkzaam ben in het voorportaal van de Dood. Nu heb ik zelf de tekenen des tijds steeds dapper kunnen weerstaan, maar vandaag zit ik met rugklachten thuis. Elke beweging doet pijn. Als een opa loop ik gebogen door het huis, dit tot hilariteit van de kinderen. Het is allemaal wel leuk en aardig hoor, dat ouder worden, maar het was totaal niet de afspraak dat zich dat zich dat nu al begint af te tekenen in mijn eigen leven. Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ga lekker acupuncturen met Yana 😁 Spirit reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hey, ik heb vandaag hetzelfde thema als @Spirit: verzet tegen de onherroepelijke aftakeling. Nou, gelukkig zijn we in elk geval nog 'jong van geest', hè? Wanneer je dat gaat zeggen weet je zeker dat de neergang is begonnen. Als ik een Frans parlementariër zou zijn had ik nu een fles wijn opengeschroefd. Spirit en bumperjim reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei bumperjim: Ga lekker acupuncturen met Yana 😁 🙃 Nou, ik ben nu al bij de hypnotherapeut. Mijn zweefquotum is bereikt.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Troostje @knakker de echte aftakeling komt als de 7 erin zit (en dan bedoel ik niet 67) dit is het voorspel alvast, om een beetje te wennen.
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 12 minuten geleden zei knakker: Nou, gelukkig zijn we in elk geval nog 'jong van geest', hè? Wanneer je dat gaat zeggen weet je zeker dat de neergang is begonnen. Als we niet van de toverdrank afkomen/afblijven worden we door dementie vanzelf nog veel jonger van geest........🙃 Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik takel ook gigantisch af. Vanavond weer yoga met de Stier. Dan merk je hoe weinig soepel je bent geworden vergeleken met de twintigers en dertigers die nog strak in de lak zitten. Ik maak er wel een erezaak van om het beter te doen dan de andere vijftigers (voor zover je dat zelf kan zien terwijl je het aan het doen bent, niet dus 🫠) De Stier heeft nog min of meer natuurlijke gratie die ik nooit gehad heb. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 27 minuten geleden zei knakker: 🙃 Nou, ik ben nu al bij de hypnotherapeut. Mijn zweefquotum is bereikt. Zou dat werken om te stoppen met drinken? Een hypnotherapeut?
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 18 minuten geleden zei lady jane: Troostje @knakker de echte aftakeling komt als de 7 erin zit (en dan bedoel ik niet 67) dit is het voorspel alvast, om een beetje te wennen. Blijven bewegen denk ik. Stilzitten is vastroesten
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei Mariposa: Zou dat werken om te stoppen met drinken? Een hypnotherapeut? Mijn vrouw heeft het geprobeerd om te stoppen met roken, maar kansloos
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 42 minuten geleden zei knakker: Wanneer je dat gaat zeggen weet je zeker dat de neergang is begonnen. Ik hoop van niet. En ik vrees dat alchohol veel aan mijn aftakeling heeft bijgedragen.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 33 minuten geleden zei Mariposa: Zou dat werken om te stoppen met drinken? Een hypnotherapeut? Bij mij hielp het niet. Maar ik weet niet of het een goede ther. was eigenlijk En bewegen daar ligt hetr niet aan bij mij. Ik heb juist eerder blessures en ze duren langer. Maar ook familaire hart en vaatziekte, artrose, chaotischer en vergeetachtig,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mariposa reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gek he, als ik in de accordeonflow zit, loop ik er rustig mee het publiek in. Ook maar een beetje gaan dimmen daarin. Kan het overigens niet laten en ik heb een collega van 82, die dat ook nog steeds doet. Op dat moment voel je geen pijn. Een dag later kom je daar wel achter.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden dat doet de adrenaline @Spirit die verdooft. maar belemmert je dus ook om de signalen van overbelasting te herkennen. Maar eerlijk gezegd duurt jouw blessure veel te lang. Een foto laten maken is niet onverstandig. Stel dat er iets gebroken is? Dan kan dat vergroeien en dan moet het opnieuw gebroken worden of geopereerd. Een volleymaatje heeft dat meegemaakt, En zelf brak ik ooit mijn enkel en toen had de SH het verkeerd gezet. Kreeg ik nog een snauw dat ik me niet moest aanstellen, pijn hoorde erbij. Maar ik keek naar beneden en zag dat mijn voet scheef stond en wel de andere kant als waar ik mee binnenkwam. Heb geeist dat de chirug er naar keek en toen kreeg ze op haar donder. Ze was iemand aan het inwerken en lette zelf niet goed op. Als blikken konden doden, was iuk er niet meer geweest. Ik vond het na het zetten door de chirurg een verademing en denk dat de leerling een hele goede les kreeg zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden