Yvonne Geplaatst gisteren om 09:56 Rapport Geplaatst gisteren om 09:56 Ik ben inderdaad na de bui boodschappen gaan doen daarnet. Inmiddels weer thuis en nu ga ik even lekker luieren op de bank
Reacher Geplaatst gisteren om 10:16 Rapport Geplaatst gisteren om 10:16 Ik ga nog niet hemelen hoor Vonneke. De andere dingen van mijn bucketlist moeten ook nog. Mooi van die mos… 🥰
Reacher Geplaatst gisteren om 10:25 Rapport Geplaatst gisteren om 10:25 Met mij gaat het goed @bumperjim. De herfst is er. Het huis is klaar voor Halloween. Alleen heb ik nog @knakker nodig als mr. Hyde. En zijn derde kat bedenk ik mij nu. Ik heb nog geen zwarte.
Reacher Geplaatst gisteren om 10:31 Rapport Geplaatst gisteren om 10:31 Hebben jullie nog dingen die je nog echt wil meemaken? Noorderlicht zien? Zwemmen met dolfijnen? Pyramiden beklimmen? Poetin en Trump en Erdogan in groepsverband zien knuffelen in een raket naar Mars? Die laatste heb ik nog op de verlanglijst. 😃 Rosee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 10:32 Rapport Geplaatst gisteren om 10:32 ha Reacher, kijk, meteen leven in de brouwerij met jou erbij Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 10:35 Rapport Geplaatst gisteren om 10:35 Gisteren de docu van de Dakai Lama gezien. Dat ging veel over compassie hebben. En hij zei ook alle mannen zoeken niet oorlog maar oorlog wordt wel bijna alleen door mannen gevoerd. En hij stelde voor dat de volgende Dalai Lama een vrouw is. Dat houdt mij ook vaak bezig. Er zijn zoveel goede mannen, maar we horen vooral over de slechte. Als er iets op mijn bucketlist moest dan zou het vrede zijn. Maar hij blijft niet voor niets leeg ben ik bang.
bumperjim Geplaatst gisteren om 11:06 Rapport Geplaatst gisteren om 11:06 (bewerkt) 35 minuten geleden zei Reacher: Poetin en Trump en Erdogan in groepsverband zien knuffelen in een raket naar Mars? Ja, mag ook naar Uranus en mag ook zonder knuffelen, ik ben heel flexibel als het maar vreselijk ver weg is. "Meemaken", ach eerder had ik gezegd ik wil graag mn dochters zien "slagen" in het leven, maar wat is slagen, als ze maar gewoon gelukkig zijn en dat zijn ze al. Voor de rest is er best veel wat ik nog wil doen, meer doen dan meemaken eigenlijk. Alles wat ik op instagram kan zien hoef ik al niet meer mee te maken. Op een pyramide of de mount everest of zo, kheb er geeneens zin in 🤣 gisteren om 11:07 bewerkt door bumperjim
knakker Geplaatst gisteren om 11:07 Rapport Geplaatst gisteren om 11:07 29 minuten geleden zei Reacher: Hebben jullie nog dingen die je nog echt wil meemaken? Noorderlicht zien? Zwemmen met dolfijnen? Pyramiden beklimmen? Poetin en Trump en Erdogan in groepsverband zien knuffelen in een raket naar Mars? Ik ben niet erg dol op bucketlisten. Onrustig gedoe. Hoewel het zien van de Matterhorn wel een wens in vervulling was deze zomer. Wat een schitterende berg is dat. Er bovenop klimmen vind ik dan weer teveel gedoe. Ik zoek mijn vreugde meestal op microniveau. Cortado drinken na de lunch. Een sorbet met mijn zoon bij Venezia. Dat werk.
bumperjim Geplaatst gisteren om 11:09 Rapport Geplaatst gisteren om 11:09 1 uur geleden zei Yvonne: Tsja, dan wordt het dus nog véél stiller hier. Tis maar hoe je het bekijkt dear Jim. Als mensen met een serieuze (drank)vraag of serieus probleem komen ga ik daar graag op in. Maar áls ik dat al doe komt daar over het algemeen weer geen reactie op... Nee eigenlijk bedoelde ik niet minder van het ene maar vooral meer van het andere 😁
bumperjim Geplaatst gisteren om 11:10 Rapport Geplaatst gisteren om 11:10 2 minuten geleden zei knakker: Ik ben niet erg dol op bucketlisten. Onrustig gedoe. Precies!
Reacher Geplaatst gisteren om 11:12 Rapport Geplaatst gisteren om 11:12 2 minuten geleden zei bumperjim: Nee eigenlijk bedoelde ik niet minder van het ene maar vooral meer van het andere 😁 Ik zag het ook niet als een opmerking richting jou hoor Vonneke
Reacher Geplaatst gisteren om 11:13 Rapport Geplaatst gisteren om 11:13 Jaja ik bedoel ook meemaken/doen muggensnuffer 🦟👃🏼
knakker Geplaatst gisteren om 11:15 Rapport Geplaatst gisteren om 11:15 48 minuten geleden zei Reacher: Alleen heb ik nog @knakker nodig als mr. Hyde. En zijn derde kat bedenk ik mij nu. Ik heb nog geen zwarte. Present. Zorro wil niet mee. Die vindt dat eng. Reacher reageerde hierop 1
knakker Geplaatst gisteren om 11:16 Rapport Geplaatst gisteren om 11:16 Ik vind het wel leuk dat als Reacher terug is, ze ook meteen heel erg terug is 😀 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 11:17 Rapport Geplaatst gisteren om 11:17 Ik heb het vooral over voorpret en vlassen op. (vlassen is ook al zo’n mooi woord). Ik heb ook niets met klimmen en dolfijnen ruiken naar vis. Maar ergens een zo’n wenslichtje ‘s nachts oplaten met een hele hoop anderen zónder daarmee de gehele stad in lichterlaaie op te doen gaan, tja dat lijkt me wel wat.
Reacher Geplaatst gisteren om 11:20 Rapport Geplaatst gisteren om 11:20 3 minuten geleden zei knakker: Present. Zorro wil niet mee. Die vindt dat eng. Ik had je net een tikje knapper in gedachten Knakker. Ik blijf bij Zorro. Je redt je wel in mijn huis, toch.
Reacher Geplaatst gisteren om 11:21 Rapport Geplaatst gisteren om 11:21 3 minuten geleden zei knakker: Ik vind het wel leuk dat als Reacher terug is, ze ook meteen heel erg terug is 😀 Ja precies, be careful for what you wish 😜
Reacher Geplaatst gisteren om 11:24 Rapport Geplaatst gisteren om 11:24 @bumperjimis de liefste muggensnuffer die ik ken, dat dan weer wel. De Dalai is een wijs man denk ik @lady jane. Ik stuiter naar het volgende maar ik blijf de komende dagen nog wel terug stuiteren naar ons forum denk ik. bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 11:43 Rapport Geplaatst gisteren om 11:43 19 minuten geleden zei Reacher: @bumperjimis de liefste muggensnuffer die ik ken, dat dan weer wel. Kijk daarvoor zit ik hier
alesto Geplaatst gisteren om 12:48 Rapport Geplaatst gisteren om 12:48 Wauw, wat een berichtjes, vanavond even lezen, ben aan het werk. Inmiddels 11 dagen AV 💪🏻, ik voel me goed. Eet gezond, wandel veel, maar mijn buik voelt nog zo opgeblazen, ben ik te ongeduldig? Lonster1 reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst gisteren om 13:53 Rapport Geplaatst gisteren om 13:53 Niet alle klachten hoeven met alcoholgebruik te maken te hebben. Gisteren de laatste bloeiende hei gezien rond Hilversum. Zo mooi. Mijn wandelvriend ging tijdens de lunch al aan het bier, wat betekende dat hij, toen we onze weg vervolgden, bij elke derde boom moest piesen. Daardoor heb ik veel mooie foto's kunnen maken van de omgeving en een grote variatie aan paddestoelen. IJsvogel en Rosee reageerden hierop 2
Prana Geplaatst gisteren om 14:19 Rapport Geplaatst gisteren om 14:19 Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Prana Ik doe ook weer mee, dag 19 vandaag. Het is hier koud, het regent en ik zit zonder electriciteit. Man weg voor werk, maar ik ben niet alleen! Leuk dat @Reacher er is en ik dus meteen weer over katten kan beginnen. Bij ons zijn er ook helaas 2 gestorven, maar wel weer een aantal erbij. Echt een gekkenhuis. Veertien katten nu en 4 honden. Gelukkig hebben we veel grond 😅 Maar ja, het regent. Alle katten zijn binnen en 2 van de honden. Gezellig! Zo maar even vast even met etensrondes beginnen voordat het donker wordt en het met de zaklamp moet.
lady jane Geplaatst gisteren om 15:03 Rapport Geplaatst gisteren om 15:03 Ha @Prana, hopelijk niet te lang zonder electriciteit? Lijkt me vreselijk voor de diepvriesvoorraden. En je verwarming? Klinkt niet als op gas. Dekentjes genoeg dan maar. Nu Quinn nog hier.
Mormel Geplaatst gisteren om 16:01 Rapport Geplaatst gisteren om 16:01 (bewerkt) 10 uur geleden zei renaldo61: Het klopt dat er weinig gepost wordt, voor de rest begrijp ik je nu niet? Sorry het was een lastige ochtend, had de nacht door gedaan. Nu terug koffie. Ben wel tevreden dat meer mensen de rust hier erkennen. Denk dat het ook al eerder gezegd is en ik meen dat de persoon daarin gelijk had, sinds de komst van facebook hebben veel fora het gewoon lastig. Ik begrijp het wel, maar toch ergens spijtig als je beseft hoeveel mensen er in het dagelijks leven met een alcoholprobleem kampen en er bij mijn weten niet direct een ander Nederlandstalig forum is dat zich daar specifiek op richt. Hoop dat iedereen een fijne avond heeft en alvast een prettig weekend. Edit: ik blijf dus nog steeds schommelen, hoop dat ik deze keer eens kan doorpakken. gisteren om 16:02 bewerkt door Mormel bumperjim reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst gisteren om 16:29 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:29 21 minuten geleden zei Mormel: Sorry het was een lastige ochtend, had de nacht door gedaan. Nu terug koffie. Ben wel tevreden dat meer mensen de rust hier erkennen. Denk dat het ook al eerder gezegd is en ik meen dat de persoon daarin gelijk had, sinds de komst van facebook hebben veel fora het gewoon lastig. Ik begrijp het wel, maar toch ergens spijtig als je beseft hoeveel mensen er in het dagelijks leven met een alcoholprobleem kampen en er bij mijn weten niet direct een ander Nederlandstalig forum is dat zich daar specifiek op richt. Hoop dat iedereen een fijne avond heeft en alvast een prettig weekend. Edit: ik blijf dus nog steeds schommelen, hoop dat ik deze keer eens kan doorpakken. Ik weet niet hoelang ik al lid ben van Facebook, maar volgens mij is het hoogtepunt en belang van Facebook al voorbij. Fora bestaan inderdaad al langer, maar toen ik hier lid werd rond 2019 was er nog veel actie op deze site. Het is pas sinds een paar jaar dat mensen blijkbaar hun ding ergens anders kunnen doen. Maar ik denk niet dat dit Facebook is? Ik ben nog op andere forums maar inderdaad voor verslaving vind ik geen betere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden