Yvonne Geplaatst gisteren om 07:28 Rapport Geplaatst gisteren om 07:28 Aaaahhh, ik vroeg me al af hoe je op 'Jaantje' kwam Knakker, hihihi, duidelijk nu. En ja, de moderators zijn inderdaad best aardige mensen, maar voor mij hoeft dat opgestoken vingertje ook niet dus. In het verleden bleven de mensen die weer gingen drinken vaak wél op het forum, men wilde stoppen, maar het lukte niet. Ik vraag me wel eens af hoe het met sommigen is gegaan.. Suusje888 bijvoorbeeld. En dat meiske dat niet over haar eigen geld kon beschikken en altijd zingend.. iets van 'ladila' binnenkwam, de vrouw die een sportschool had in Noord Holland...., die vrouw die geen geld had voor kerstkaarten, ook een Noord Hollandse... en nog veel meer. Van Recentere datum mis ik @Quinn nog altijd heel erg, én ook zeker @Reacher... Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 07:29 Rapport Geplaatst gisteren om 07:29 2 minuten geleden zei knakker: Ja, ik wist het nog 😊 Ze hebben gelukkig die naam wel wat gemoderniseerd. Zo’n wichelroede als eerste letter vind ik beter bij jou passen. Ik vind Jaantje nog altijd een heel lieve naam trouwens.... En nu... aan de slag, hoop te doen...
renaldo61 Geplaatst gisteren om 07:29 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 07:29 Het forum zal wel zowat als in het echte leven zijn. Bij de AA bemerkte ik ook dat heel wat nieuwkomers weer begonnen te drinken en dan wegbleven van de meetings. Ergens wilde ik antwoorden dat de aanpak van mijn psychiater tot nut toe wat betreft alchohol wel werkt. Maar haar aanpak had in verleden niet bij mij naar wens gewerkt. Zoals vermoedelijk 80 % weer hervalt zie ik in de kliniek veel bekende gezichten weer terug.
Yana Geplaatst gisteren om 07:33 Rapport Geplaatst gisteren om 07:33 (bewerkt) 11 minuten geleden zei knakker: Het feit dat de meeste mensen die weer gaan drinken meteen van het forum verdwijnen vertekent deze statistiek echter wel een beetje 🙂 😁 daar zit wat in maar ik heb hier ook mensen lang zien worstelen die wél bleven schrijven die dan uiteindelijk tóch de knop vonden. @Spirit is daar een mooi voorbeeld van. Dus als je maar hier blijft schrijven dan komt het goed. gisteren om 07:34 bewerkt door Yana lady jane reageerde hierop 1
knakker Geplaatst gisteren om 07:36 Rapport Geplaatst gisteren om 07:36 3 minuten geleden zei Yvonne: In het verleden bleven de mensen die weer gingen drinken vaak wél op het forum, men wilde stoppen, maar het lukte niet. Dat is denk ik ook een duidelijke verklaring van de huidige rust hier. Gek wel eigenlijk: dat vertrekken als het niet lukt. Juist samen worstelen en daarover schrijven is heilzaam. Nu heb je een forum met vooral veel lang gestopten en enkele worstelaars. Dat geeft een andere dynamiek. En och, @Reacher en @Quinn mis ik ook 🙁 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 07:41 Rapport Geplaatst gisteren om 07:41 Haaaaaai! 🥰 Prana en Spirit reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst gisteren om 07:43 Rapport Geplaatst gisteren om 07:43 Ik lees net een mail van @Yvonneke en sla hier het boek open om meteen mijn eigen naam te lezen. Da’s ook de mooiste naam dus dat begrijp ik wel 🙃
Reacher Geplaatst gisteren om 07:47 Rapport Geplaatst gisteren om 07:47 Heeejjjj bloemenmeisje Even een bloemenveld voor jou om met je fantasie in te verdwalen Spirit en Yana reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst gisteren om 07:52 Rapport Geplaatst gisteren om 07:52 Ik zit hier tegen een enorm fort aan te kijken dat ik speciaal voor mijn katten heb gebouwd. Nu zitten ze verwachtingsvol naar me te kijken. Ver weg van het fort. Denken ze dat ik er zelf in wil? Spirit en Mormel reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst gisteren om 07:54 Rapport Geplaatst gisteren om 07:54 Haha zag bij de datum van vandaag 'populair ' dus veel activiteit vandaag hier @Yanalief mens, knuffel en beterschap. Heb ooit ook een waarschuwing gekregen van de moderator, geloof in een discussie over vlees eten. Uitleg gevraagd maar geen reactie. @knakkerdat worden vandaag veel **** voor jou schat ik in. knakker en Yana reageerden hierop 1 1
Rosee Geplaatst gisteren om 07:55 Rapport Geplaatst gisteren om 07:55 Potverdriedubbelesuikerklonten! Reacher reageerde hierop 1
knakker Geplaatst gisteren om 08:02 Rapport Geplaatst gisteren om 08:02 Nou ja zeg, daar is warempel @Reacher weer! Zo komt er niks van die boodschappen. Goed u weer te zien mevrouw 🙂 Natuurlijk willen de poezen dat je in het fort komt. Maar vooralsnog ben ik blij dat toen wij verwachtingsvol keken je weer in ons fort kwam 🥳 Maar hoe is het? Als die vraag meteen wat te direct is mag je ook zeggen hoe het met de poezen is. Leeft Socrates nog? Hoeveel poezen heb je intussen? Tien? Reacher reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst gisteren om 08:22 Rapport Geplaatst gisteren om 08:22 He, @Reacher, kom je weer gezellig meeschrijven? Ik lees je graag! @Yana, doe maar rustig aan en knap lekker op. Vervelend dat de klachten zolang aanhouden. Vanmiddag mogen wij weer wat bewoners van een verzorgingstehuis bij maken met onze muziek. Als je dan in het publiek kijkt, zie je ze genieten.Bij sommigen liedjes wordt een traantje weggepinkt, bij vrolijke nummers wordt er lekker meegedaan. Fijn om mensen te ontroeren en blij te maken. De spullen gaan weer in de bus en we gaan on tour! Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 08:23 Rapport Geplaatst gisteren om 08:23 Dat is een mooie @Rosee. Jij krijgt de prijs voor zoetste scheldwoord! 😀 Het zijn er slechts vijf @knakker. Ik duik hier liever bij jullie in het fort dan bij mijn katten. Al was het alleen maar vanwege het stof. Goed je even te spreken. Socrates is al een tijdje wijle en speelt in de eeuwige jachtvelden van het kattenkruid. Sucks, dat wel. Hoe gaat het met jullie? Rosee reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 08:23 Rapport Geplaatst gisteren om 08:23 Heej Spriittje! De knop gevonden las ik. Goed zeg!
bumperjim Geplaatst gisteren om 08:25 Rapport Geplaatst gisteren om 08:25 Reacheeeeeeer 😘 Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 08:27 Rapport Geplaatst gisteren om 08:27 Het forum mist liefde, denk ik. precies wat knakker zegt, er is te veel "het regent buiten, maar als de bui voorbij is ga ik boodschappen doen" Ja zo kan mn moeder ook forummen.
Yana Geplaatst gisteren om 08:27 Rapport Geplaatst gisteren om 08:27 Hééé Reach, ik zit hier gewoon te kwispelstaarten van alle gezelligheid. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 09:03 Rapport Geplaatst gisteren om 09:03 @bumperjim! Hoe is het? @Yana zien kwispelstaarten stond nog op mijn bucketlist. Nu kan ik -bijna- in vrede heengaan. 😂
knakker Geplaatst gisteren om 09:38 Rapport Geplaatst gisteren om 09:38 1 uur geleden zei Reacher: Het zijn er slechts vijf @knakker. Ik duik hier liever bij jullie in het fort dan bij mijn katten. Al was het alleen maar vanwege het stof. Goed je even te spreken. Socrates is al een tijdje wijle en speelt in de eeuwige jachtvelden van het kattenkruid. Sucks, dat wel. Hoe gaat het met jullie? Ach, Socrates. Vijf is niet veel voor een Rietsj. Dat is nog maar twee meer dan ik. (Dat wij een derde hebben wist je? Zo een pikzwarte, die ongeluk brengt) Mij gaat het goed. Na mijn laatste strapatsen verander ik in een levensblij persoon. Nou ja, meer Jekyll, minder Hyde. En ik luister elke dag naar Abba.
knakker Geplaatst gisteren om 09:42 Rapport Geplaatst gisteren om 09:42 Wat een mooie ochtend zomaar ineens op ons forum. Ik ga er ook bijna van kwispelstaarten. Maar dat vind ik ongepast. Reacher en bumperjim reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst gisteren om 09:47 Rapport Geplaatst gisteren om 09:47 40 minuten geleden zei Reacher: ...... Nu kan ik -bijna- in vrede heengaan. 😂 Als je het maar laat voorlopig dame. Maar wat fijn je weer even te zien hier. Ik denk dagelijks aan jou: In één plantenbakje groeit mos, jouw favoriete plant. Ondanks de vele zon die er op schijnt blijft het er altijd even fris en zacht bij staan, en elke keer dat ik daar voorbij loop, elke dag dus, denk ik even aan Reacher 💚 Reacher reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 09:49 Rapport Geplaatst gisteren om 09:49 43 minuten geleden zei Reacher: @bumperjim! Hoe is het? Gaat wel goe hè. Ben leuk bezig. Vreselijk druk op het werk maar ik word niet meer gek ervan, das voor de jongere generatie. Volgende week lekker naar Zweden voor de zaak, net voordat de sneeuw komt. En hoe is t met jou dan?
Spirit Geplaatst gisteren om 09:54 Rapport Geplaatst gisteren om 09:54 1 uur geleden zei Reacher: Heej Spriittje! De knop gevonden las ik. Goed zeg! Ja, die knop is voorgoed om. Veel meer rust zo. Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 09:54 Rapport Geplaatst gisteren om 09:54 1 uur geleden zei bumperjim: Het forum mist liefde, denk ik. precies wat knakker zegt, er is te veel "het regent buiten, maar als de bui voorbij is ga ik boodschappen doen" Ja zo kan mn moeder ook forummen. Tsja, dan wordt het dus nog véél stiller hier. Tis maar hoe je het bekijkt dear Jim. Als mensen met een serieuze (drank)vraag of serieus probleem komen ga ik daar graag op in. Maar áls ik dat al doe komt daar over het algemeen weer geen reactie op...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden