Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 Goedemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen allemaal. Wij hebben mazzel gehad met de storm: veel schade een kwartiertje verderop, maar hier wel wat wind en veel regen, maar niet te vergelijken met andere delen van het land. Mooi, een bakje even en dan snel aan de douche opzoeken, heel drukke dag voor de boeg... Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 Yvonne
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny 🌞 Yvonne MaryArt
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Drank is helemaal naar de achtergrond verdwenen, lekker rustig wel. Ik was in het ziekenhuis ook zo blij dat ik niet meer rook, dan lig je met al je ellende daar ook nog naar te tandhakken. Vroeger had iedere ziekenhuisafdeling nog een rookhok waar je met je infuusje naartoe kon scharrelen. En daarvóór stond er gewoon een asbak op je nachtkastje 😁 lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oe ja, die rookhokken @Yana. Ik heb lang in een ziekenhuis gewerkt als bijbaan. Zelfs op de kraamafdeling mocht er worden gerookt in aparte rookkamers. Voor de verpleging mocht het in hun koffiekamer. En ik deed vrolijk mee. Ongelofelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden