Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. 
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
renaldo61

Geplaatst
22 minuten geleden zei renaldo61:

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. 
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
renaldo61

Fonny 🌞

Goedemorgen allemaal!

Geplaatst

Nog steeds in het ziekenhuis maar als m'n bloed goed is kan ik morgen naar huis. Het is wel komisch hier, vanwege de Covid moet mijn kamerdeur dicht blijven vind de een, de volgende die langskomt zet hem weer open, dicht, open... dan komt de responsable mij streng toespreken want "deur dicht!" Maar ik mag van haar wel over de gang lopen want "je bent nu niet meer besmettelijk". 

Affijn, ik voel me zachtjes aan beter en daar gaat het om. Jongens wat was ik beroerd en zó misselijk, dan kun je niks meer: niet eten, geen slokje water nemen, niet slapen. Alleen maar kreunen en hopen dat je gauw doodgaat.

Nu ben ik wel tevreden dat dat niet gelukt is.

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

wat zul jij het leven en alle kleine dingen die zo vanzelfsprekend zijn mits gezond,
weer extra waarderen @Yana. Dat doe je al, maar jemig zo lang in een ziekenhuis
en zó ziek, brrrr. Wat kan je leven dan plots 100% omgekeerd zijn he. ff volhouden nog dan
en dan home sweet home weer:rose::present::rose:

gauw weer terug naar Sinner toptennis.

Geplaatst

Vergeet ik nog een bakje neer te zetten hier... 
.. en goedemorgen frummers... 
bakje en er dan als een haas vandoor
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png
Maak er een mooie dag van lui, hij komt nooooit meer terug. 
       blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg

Geplaatst

Dat waardeer ik zeker @lady jane. Ik ben net het ziekenhuis uitgelopen voor een wandeling, het gaat nog niet hard maar het gaat en het was fantástisch. De zon kwam op, de lucht zo helder, fris en knetterend, herfstblaadjes overal en m'n eigen lieve lijf die het weer doet. De tranen stonden in m'n ogen van geluk 🍀

Geplaatst

Goedemorgen, 

Beetje bijgelezen, jee @Yana blij dat je je weer van het buitenzijn kon genieten❤️ 

@Musashiweer in town, leuk!

Niet drinken bevalt weer goed, slaap beter, kan ook van het frissere weer komen.  Heb het idee dat ik overdag weer blijer wordt van de dagelijkse dingen. Duurde zo'n drie weken voordat dat echt weer op gang kwam.  Ik geniet ervan. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...