Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: Mormel Goeiemorgen deze morgen. Omdat het zondag is, laten we direct maar de knuppel in het hoenderhok smijten. Ik hoop dat er Europees beslist word om permanent de wintertijd in te voeren zodanig dat het 's morgens vroeger licht is en je niet zo lang moet wachten om te gaan wandelen of in je tuin te werken. Spirit reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Vorige week vrijdag had ik een griepje dacht ik. Alles deed zeer en vooral mijn longen deden pijn. Ik ben die dag vooral in bed gebleven en zaterdag was het ergste leed alweer geleden. Nog wat verkouden en spierpijn maar ik at alweer lekker. Zondag ben ik maar niet in zee gesprongen want dat leek me nou ook weer niet heel gezond. Dinsdag was mijn oude buurman (82 jaar ) ook ziek en niet zo'n beetje ook. Die heeft 3 dagen in bed gelegen zonder te eten want hij was echt heel beroerd. Daarna werd mijn buurvrouw ziek. Die heeft een coronatest gedaan en bleek het te hebben. Volgens haar had ik hun aangestoken. Dat zou kunnen want we drinken wel eens koffie met elkaar. Maar ja, ik ben natuurlijk ook aangestoken door iemand. Waarschijnlijk op de sportschool want verder kom ik bijna nergens anders. Al met al leven we allemaal nog en iedereen is weer beter 😀. Nou ga ik straks voor de eerste keer de zee in terwijl het buiten misschien 12 graden is en de zee zal ook een stuk frisser zijn dan de laatste keer dat ik er in dook. Dat is 2 weken geleden en toen was het nog heerlijk weertje. Mijn benieuwen of het lukt. Ik moet er eigenlijk niet aan denken. Maar het plan is dat ik dit de hele winter ga doen samen met 2 zussen. En dat zijn echte doorzetters dus ik wil niet achterblijven! We gaan het zien! Spirit, lady jane, Fonny en 2 anderen reageerden hierop 5
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 37 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt Fonny🌞
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik hoop dat beter blijft @MaryArt . Ik had ook een eendag virus. Gewoon veel snot. Dat is nu al wel meer als 10 dagen geleden. MaryArt reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Mogge mensen. Ik vind het leven nogal de moeite momenteel. De glazen die ik eerder had ingegooid herstellen wonderbaarlijk. Straks gaan de croissantjes weer de oven in en daarna zoon helpen met zijn huiswerk. 3VWO zit hij nu, dus papa moet zelf ook regelmatig eerst even teruglezen in het lesboek hoe het ook alweer was. Van mij mogen we ook weer terug naar één tijd. De wintertijd is de zonnetijd meen ik. Wat mij betreft is de stand van de zon leidend voor de tijd. Dan zou jij in de zomer al om 4 uur in de ochtend in de tuin kunnen werken Murmel. Spirit reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wel stoer om nu de zee in te gaan Marietje. Best koud ook. Mooie oefening in ‘mind over matter’. Ga je dan ook een stukje zwemmen of is het gillend erin en eruit? MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik denk dat de zomertijd destijds om goede redenen is ingevoerd en wat mij betreft mag hij zo blijven. Zo niet dan behoud ik mij het recht voor om mn werktijden en etenstijden aan te passen zodanig dat ik niet een aantal zonneuren in de ochtend misloop in de zomer en dat ik een mooie lange avond heb. Nu dat het straks oorlog wordt met Rusland heeft de EU toch niet de tijd om erover te vergaderen 😜
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt Fonny 🌞 Yvonne
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers. Het belooft weer een schitterende dag te worden, nog even van de nazomer genieten dus. Hier een druk dagje voor de boeg: visite.... @Yana, wat fijn dat je je weer wat beter begint te voelen.. En jeetje, de corona grijpt snel om zich heen opeens, @MaryArt ook al de klos... Afgelopen week meldde een collega op mijn vrijwilligerswerk aan het eind van de dag dat hij corona heeft, lekker, had dat liever aan het begin van de dag gehoord, dan was ik wel een eindje uit zijn buurt gebleven... Heb een uitnodiging voor een prik gekregen voor eind november, lichtelijk aan de late kant, heb de afspraak dus maar even verzet naar zeer binnenkort... Mooi, aan de slag zo, maar eerst nu maar even een bakje. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 48 minuten geleden zei knakker: Wel stoer om nu de zee in te gaan Marietje. Best koud ook. Mooie oefening in ‘mind over matter’. Ga je dan ook een stukje zwemmen of is het gillend erin en eruit? Neenee zeker niet zwemmen hoor! Het is idd gillend er in en eruit 🤣 Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat mij betreft maakt het niks uit of wel nou wel of geen zomertijd hebben. Wat je aan de ene kant meer hebt heb je aan de ander kant weer minder en andersom 😵💫 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers laat de knuppel maar in het hok liggen prima tevreden met hoe het nu is en ochtend- en avondmensen zullen er altijd zijn dus we zijn allemaal over iets wel of niet tevreden. Vandaag met zus naar Ned. Film Festival, traditie inmiddels. Spirit reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Is het al tijd om de klok te verzetten? oh nee, dat is pas over 4 weken. Ik houd niet van het gedoe van het verzetten van die klokken en wennen aan die nieuwe tijd, ik vind dat altijd verwarrend en kunstmatig. En als je met andere landen met andere tijdzones te maken hebt, wordt het er ook niet eenvoudiger op. Vandaag herfstwandeling. 4 uur geleden bewerkt door Lonster1 Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei knakker: Mogge mensen. Ik vind het leven nogal de moeite momenteel. De glazen die ik eerder had ingegooid herstellen wonderbaarlijk. Straks gaan de croissantjes weer de oven in en daarna zoon helpen met zijn huiswerk. 3VWO zit hij nu, dus papa moet zelf ook regelmatig eerst even teruglezen in het lesboek hoe het ook alweer was. Van mij mogen we ook weer terug naar één tijd. De wintertijd is de zonnetijd meen ik. Wat mij betreft is de stand van de zon leidend voor de tijd. Dan zou jij in de zomer al om 4 uur in de ochtend in de tuin kunnen werken Murmel. Dit is misschien een lullige reden, maar waarom ik ervan hou dat het vroeg licht is, is omdat ik dan zwerfvuil kan gaan rapen terwijl alle mensen slapen en niemand mij ziet. Ik heb in het dorp al de reputatie een wat vreemde te zijn, denk niet dat het erop zou beteren als ze mij wekelijks met een vuilzak zien wandelen. Spirit en MaryArt reageerden hierop 2
Zbb Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb altijd juist veel respect voor de mensen die vuil van straat opruimen. niks om voor te schamen hoe meer vuil ik op straat zie liggen hoe een grotere hekel ik aan de mensheid krijg. kan haast niet anders dan dat we een foutje van de natuur zijn geweest. karin123 en Spirit reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 11 minuten geleden zei Zbb: hoe meer vuil ik op straat zie liggen hoe een grotere hekel ik aan de mensheid krijg. kan haast niet anders dan dat we een foutje van de natuur zijn geweest. Dat wij gemakzuchtig de resten na het eten van ons wegwerpen delen wij gewoon met andere diersoorten. Het verschil zit erin dat wij met met al onze intelligentie kunstmatige verpakkingsmaterialen enzo zijn gaan produceren. In plaats om gewoon een vrucht van de boom te plukken zoals het hoort. Overigens gooit de meerderheid der mensen hun rommel netjes in de prullenbak. Ik zou er niet meteen de hele mensheid om gaan haten. bumperjim reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 24 minuten geleden zei Mormel: Dit is misschien een lullige reden, maar waarom ik ervan hou dat het vroeg licht is, is omdat ik dan zwerfvuil kan gaan rapen terwijl alle mensen slapen en niemand mij ziet. Ik heb in het dorp al de reputatie een wat vreemde te zijn, denk niet dat het erop zou beteren als ze mij wekelijks met een vuilzak zien wandelen. Ik vind het wel mooi eigenlijk dat jij je goede werk het liefst in het verborgene doet. Je had er omwille van de schaamte ook voor kunnen kiezen om de rotzooi gewoon te laten liggen. Dat siert je. Spirit en MaryArt reageerden hierop 1 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedenmorgen. Straks de deur uit om te repeteren met onze jeugdgroep. We hopen dat iedereen er is. Helaas komen de "ziekmeldingen" al binnen druppelen op de groepsapp. Tsja, weekend he en zondagmiddag is natuurlijk erg suf om te repeteren. Vriend is al aan het stressen om te gaan rijden en houd zich alweer bezig met de terugweg, waar veel wegafsluitingen zijn. Ik laat die stress lekker bij hem en hou me rustig. We komen er wel en vast ook wel weer terug. Er lijken vele wegen naar Rome. Geniet van deze mooie zondag in september.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Waarom repeteer je dan ook in Rome? 😳
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden