renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 16 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Goedemorgen!
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers, Het is even echt herfst hier, toch ook wel weer fijn De lampen branden binnen en er staat een bakje klaar. 2 uur geleden bewerkt door Yvonne karin123 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne
IJsvogel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne IJsvogel
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mogge Ja, echt herfst, regen en windvlagen. Ik vind het wel een mooi seizoen. En morgen is het weer 28 graden. Het lijkt er soms op of de Grote Regenmaker hierboven dronken is en maar lukraak wat knoppen zit in te drukken. @IJsvogel: goed je hier weer te zien, en fijn dat bij jou de omgeslagen ook zo spoedig gaat.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden gerfeliciteerd @Spirit hoe laat is de koffie klaar?
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal, Wat is het grijs buiten, maar niet koud Hondje net geborsteld, want ze heeft heel erg lang haar Wachten op vriend, gaan we even naar de volkstuin. Kas leeg halen, want dat is niet veel meer.. Morgenochtend weer werken in het winkeltje Fijne dag allemaal
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh, @Spirit jarig ? Nou van harte gefeliciteerd dan !
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oja, @Spirit jarig. Van harte mevrouw! Lust u ook worteltjestaart?
Okkie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞 Yvonne IJsvogel Okkie
Kohtje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 minuten geleden zei rapilos: [...] Wachten op vriend, gaan we even naar de volkstuin. Kas leeg halen, want dat is niet veel meer.. Morgenochtend weer werken in het winkeltje KAS LEEGGEHAALD OP VOLKSTUIN spoor van verdachten leidt naar winkeltje Rapilos, als ik jou was dan zou ik morgen Niet naar het winkeltje gaan. 😊 rapilos reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden