renaldo61 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
knakker Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Mogge. Het gaat best aardig. Op naar de zesde dag. Dagpact: renaldo61 knakker Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker Mormel Goeiemorgen, hoop dat iedereen een fijne nacht heeft gehad.
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt
Noelle Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen! Ook hier dag 6. Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle
bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Succes maar weer vandaag aan iedereen! Hier ligt kennelijk iets doods te rotten in de woonkamer. Een muis ongetwijfeld. Kan m alleen niet vinden. Ik zou op de stank moeten afgaan maar het meurt overal 🤣 Ligt waarschijnlijk ergens waar ik niet bij kan zonder een enorme kast te verplaatsen. De hond heeft geen zin om op zoek te gaan. Dode muis is niet half zo amusant als een levende. Spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen, Dat kan vreselijk stinken, hoop voor je dat je 'm snel vindt. Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle Etty
bolletje Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden goeie morgen iedereen. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen frummers, Geen zonnetje nog tot nu toe, maar ook geen regen (helaas). Afijn, het is maar goed dat we daar geen zeggenschap over hebben, dan zou er nóg meer ruzie in de wereld zijn dan nu al het geval is. Eerst maar even een bakje nu.
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle Etty Yvonne Maia en Spirit reageerden hierop 2
Maia Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 3 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle Etty Yvonne Maia
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 3 uur geleden zei Etty: Goedemorgen, Dat kan vreselijk stinken, hoop voor je dat je 'm snel vindt. Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle Etty Het stinkt een dag of 2 en dan droogt het langzaam uit. Als je mazzel hebt komen er mieren op af, dan zie je waar je moet wezen. De geneugten van moeder natuur 😁
Luz Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle Etty Yvonne Maia Luz
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle Etty Yvonne Maia Luz Spirit
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden We zouden vandaag een buitenoptreden hebben maar dat gaat, vanwege het voorspelde weer niet door. Nu lekker thuis maar wat muciseren. Straks komt m'n zoon een bakkie doen. Gezellig. Wie had dit ooit verwacht, dat de verstandhouding tussen ons zo goed zou worden. Dat zijn toch wel de cadeautjes van het nuchter zijn en blijven. Mijn jongste kleindochter al een paar keer te logeren gehad. Ik ben gewoon weer 100 procent moeder en oma. karin123, Luz en rapilos reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Deze middag had ik een vegetarische spaghetti. Met een bolognaise saus.
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Vandaag veel deelnemers aan het dagpact. Verrassend.
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Vandaag veel deelnemers aan het dagpact. Verrassend. Weer een lekkere lange lijst!!
Luz Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Hier gaat het goed, dag 18 nu. wel een paar keer trek gehad. In de supermarkt, op het terras. Maar eigenlijk duurde dat maar even. lastigste was in de supermarkt, op een dag dat ik ook niet zo goed in mijn vel zat. Ben het pad maar gauw doorgelopen, naar wat ik nodig had. eten vandaag: simpele nasi met spruitjes en een hamburger voor dochter. dezelfde nasi met geroerbakte spruitjes en pittige curry garnalen voor mij. 4 uur geleden bewerkt door Luz
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vandaag in de supermarkt aan de ingang van de drankenafdeling staan de wijnen, even toch ook een ogenblik van twijfel.
Freekie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nou moet even wat kwijt, ben al meerdere dagen wat down en chaggy en niets is goed, terwijl eigenlijk alles niet eens zo heel slecht is op dit moment. Maar het gevoel zegt wat anders, morgen is het vast beter maar dat zei ik gisteren ook. Het is gewoon teveel op 1 of andere manier en heb zeer weinig energie,na het werk.. Iets om in de gaten te houden, als het volgende week niet veel anders wordt dan blijf ik even hangen op 5 uur werken per dag... En ga ik niet verhogen. Ik denk ook weer vaker aan ontsnappen... Maar trek kan ik het niet noemen. Ik moet oppassen en rustig blijven en mezelf niet zo kwellen met allerlei gedachten over dingen die anders kunnen, niet goed zijn, me niet aanstaan of die ik graag anders zou willen zien Bah Dagpact: renaldo61 knakker Mormel MaryArt Noelle Etty Yvonne Maia Luz Spirit Freekie 1 uur geleden bewerkt door Freekie Dubbel Dagpact, ook dat nog
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden