renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen allemaal, @renaldo61 Hoe gaat het slapen nu met dat masker op? Merk je al verbetering? Het belooft een mooie dag te worden! Nu dikke mist over de landerijen en een prachtige rode gloed van de opkomende zon. Ik ben alweer een tijdje in de weer met het schilderen van mijn potten. Wat geniet ik daar toch ontzettend van. En later op de dag ga ik waarschijnlijk een lekker stuk fietsen. Geniet er allemaal lekker van lieve mensen! rapilos, karin123 en lady jane reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 4 minuten geleden zei MaryArt: @renaldo61 Hoe gaat het slapen nu met dat masker op? Merk je al verbetering? Nee hoor, nog geen enkel verschil. Slapen gaat zeker nog niet beter en ik eet teveel. Om 8 uur een afspraak met een psychologe. MaryArt reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mogge Gisteren behoorlijk uit de bocht gevlogen met drank. Zomaar. Ineens. Kat van huis, muis danst. Ofzo. 18 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Oskar lady jane reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hoelang stond je droog @Oskar ? Had je alchohol in huis? Wat kunnen we doen? MaryArt reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hoe moet ik me dat voorstellen @Oskar? Heb je maandenlang niets gedronken en dan opeens werk je een hele fles whisky weg? En je zegt 'zomaar, ineens', waren er helemaal geen gedachten de afgelopen tijd die het aankondigden? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je je hebt neergelegd bij het feit dat je nooit meer zult drinken en dan opeens, alsof je er zelf niets over te zeggen hebt, aan de zuip gaat. Ik gun je zo graag de rust van de zekerheid dat drinken gewoon geen optie is. Sterkte voor vandaag. 🍰 MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ach @Oskar wat jammer nou! Is het gezin niet thuis dan? Omdat je het over de kat en de muis hebt...nou ja je staat gelukkig op het dagpact en we gaan gewoon weer doorrrrrr. Ik hoop dat je een verschrikkelijke nare k.t kater hebt! Dat zal je leren 😉 karin123 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers was het feit dat je hier net weer een poosje meeschreef misschien een teken dat er verleiding was of een vooruitzicht daartoe? @Oskar
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het was meer dat er ruimte er was. Kinderen op school, vrouw op kantoor. Dat vind ik nogal kinderachtig, maar zo werkt het vaak wel bij mij. Als er niemand op mij let is de neiging om los te gaan soms groot. En het dwangmatige idee dat ik op dezelfde dag moet stoppen met roken en drinken. Het roken had wederom een aardige vlucht genomen, en daar moet ik vanaf. Maar in het kielzog komt dan vaak de drank ook mee. Het begon met een bescheiden beetje (klein flesje wijn, blikje bier) na maanden niks. Maar na de ontremming gingen daarna meerdere flessen die in huis waren ook open. Ik ben een gluiperd die alles steeds verborgen probeert te houden. Zodoende is het net of het probleem niet echt bestaat. In dat opzicht is het goed dat ik gisteren zover doorschoot dat er geen ontkennen meer aan was. Billen bloot. Maar goed. Van nood deugd maken. Hier eindigt het. Of liever gezegd: begint het. lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dus als ik het goed begrijp, was het niet 1 keer maar al vaker? Terwijl je hier ondertussen over ditjes en datjes schreef? (Niet als oordeel bedoeld hoor, maar even om het te snappen) Ik blijf altijd weer verbaasd hoe makkelijk dit kan gebeuren. Bij mezelf ook.
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ziezo. Een passende gelegenheid om weer als ezel door het leven te gaan. Het is geweldig in de mode hier geloof ik om je naam te wijzigen.
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heb je nou je avatar weer veranderd in een ezel omdat je jezelf een ezel vindt?
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ook wel omdat ik ezels leuk vind hoor. Ik schreef onder de naam van mijn zoon. En dat begon een beetje als bezoedelen van zijn naam te voelen
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ezels zijn hardleers en koppig, maar uiteindelijk komen ze er wel. lady jane en knakker reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Jammer Knakker, maar wel goed dat je het bij jezelf houdt, en niet alles en iedereen de schuld geeft. Ga er weer tegen aan. Goeie morgen mensen.
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 minuten geleden zei Rosee: Ezels zijn hardleers en koppig, maar uiteindelijk komen ze er wel. Maar ze zijn loeisterk. lady jane en karin123 reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Ja, een mooie dag gaat het weer worden... En het is weekend, geen visite, dus lekker 'niks hoeft en niks moet'... Eerst nu even een bakje.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Knakker Yvonne
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morning, ik heb morgen repetitie de hele dag. Veel zin in. Vandaag lekker niets!! Ja, zwemmen, moeder en tuin. Allemaal zelf gekozen:-) lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik lees je @knakker. Ik had dezelfde gedachte als @lady jane. Meer schrijven hier en dan… Misschien toch goed om te kijken waar het begint. Nu weer verder. Dat kun je. Succes!
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nou @knakker, dat heb je weer mooi voor elkaar... Jammer dat @tasseke hier niet meer post... die had wel raad geweten met jou met haar naaldhakken. En dat geldt ook voor @Mormel geloof ik als ik een beetje tussen de regels doorlees...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden