Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gisteren in de late namiddag ging ik nog speciaal naar een verpleegster in opleiding op de gesloten afdeling om haar goeiedag te zeggen. In het verleden was ik er boos op geweest omdat ik haar in vertrouwen wat gezegd had en zei gaf het door. ik geraakte op die afdeling omdat een andere verpleegster me binnenliet. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Claudius:

Vandaag een nieuwe dag @Mormel

Neen, ben nog aan het drinken. Wens de anderen wel het beste toe. 
Ben nu wel aan het overwegen om over een uurtje mijn vrouw te contacteren met de vraag of ze de hond deze middag al kan komen ophalen (ken haar uurrooster, dus weet dat het praktisch mogelijk is), ipv deze avond. 

Je bent er weer vroeg bij. Is het omdat je moeilijk slaapt of sta je gewoon vroeg op?

Geplaatst (bewerkt)

Mogge mensen. Balen van de terugval Mormel. Ik snap de verleiding van het comfortably numb. Maar het is nu wel zaak om je niet zonder weerstand je over te geven omdat het kwaad toch al geschied is. Verantwoordelijkheid nemen voor hond en vrouw. En hey, ook voor jezelf. Raap u bijeen!

bewerkt door Oskar
Geplaatst
38 minuten geleden zei Mormel:

Je bent er weer vroeg bij. Is het omdat je moeilijk slaapt of sta je gewoon vroeg op?

Ik wil niet zo vroeg opstaan, ik slaap gewoon slecht. Gisteren nog ingedommeld en gesnurkt tijdens een groepsgesprek. Dat ik indommelde vonden ze niet zo erg, maar toen ik begon te snurken maakten ze me wakker. 

Geplaatst

@Claudius: zeer herkenbaar. Mijn vrouw en ik kijken zelden een film omdat het zeker is dat een van ons twee dan in slaap valt. Zij heeft er geen probleem mee als dat met mij gebeurd, maar maakt me wel wakker als ik begin te snurken omdat ze dan de film niet meer kan volgen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...