Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

En nog steeds ingepakt in elektroden @claudius? 
Goedemorgen trouwens en goedemorgen  Kunsie en alle overige frummers. 
Ik ben al een paar uur wakker en ben een uurtje geleden maar opgestaan, 
slapen lukte toch niet meer en 
bakje thee lonkte inmiddels. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

bewerkt door Yvonne
Geplaatst
13 minuten geleden zei Claudius:

Het is maar voor een onderzoek @Kunsie64

Weet ik hoor. Het is om je slaapproblemen te onderzoeken. Maar je ligt daar toch al een tijdje, lijkt me anders dan in je eigen bedje! Daarom wenste ik je sterkte🙂

Geplaatst
35 minuten geleden zei bumperjim:

Dan had je maar niet over je slaapproblemen moeten klagen, nu gaat men er iets aan doen 😁

Het viel op als ik nog opgenomen was in de verslavingskliniek. Mijn Psychater wilde dit

Geplaatst
32 minuten geleden zei Claudius:

Het viel op als ik nog opgenomen was in de verslavingskliniek. Mijn Psychater wilde dit

Daar ben je zelf bij. Jij kunt ja of nee zeggen. Dus de psychiater stelde het voor en jij stemde ermee in. Fijn dat je aan de beurt bent. In Nederland zijn de wachtlijsten lang. 

Geplaatst

Slapen in een ziekenhuis met allemaal meetinstrumenten lijkt me sowieso een uitdaging. Ik zou er ook een slechte nacht van hebben, terwijl ik verder gezegend ben omdat ik makkelijk in- en doorslaap. Ik vind slapen heerlijk.

Dat klinkt goed, koffie met een dikke schuimlaag melk.

Ik heb mijn gezonde ontbijtje op en ga lekker buiten sporten. De hele week niet gedronken en niks gemist. Er zijn weken en momenten waarop dat vrij makkelijk gaat. Echt langer dan 1-2 weken lukt niet, hoewel ik dat wel zou willen. Het blijft een training, maar wel eentje die me steeds makkelijker afgaat.

Hoe lang heb jij nu niet gedronken @bumperjim? Jij was helemaal gestopt ermee, begrijp ik?

Geplaatst
1 uur geleden zei Lonster1:

Slapen in een ziekenhuis met allemaal meetinstrumenten lijkt me sowieso een uitdaging. Ik zou er ook een slechte nacht van hebben, terwijl ik verder gezegend ben omdat ik makkelijk in- en doorslaap. Ik vind slapen heerlijk.

Dat klinkt goed, koffie met een dikke schuimlaag melk.

Ik heb mijn gezonde ontbijtje op en ga lekker buiten sporten. De hele week niet gedronken en niks gemist. Er zijn weken en momenten waarop dat vrij makkelijk gaat. Echt langer dan 1-2 weken lukt niet, hoewel ik dat wel zou willen. Het blijft een training, maar wel eentje die me steeds makkelijker afgaat.

Hoe lang heb jij nu niet gedronken @bumperjim? Jij was helemaal gestopt ermee, begrijp ik?

Nee ik ben gematigd. Ik ben eerst wel een tijdje helemaal gestopt in 2017. Toen heel matig begonnen, ging lang goed, tijdens de Covid uit de klauwen gelopen en nu sinds december met een appje bezig heel precies bij te houden. 

Geplaatst
4 uur geleden zei bumperjim:

Nee ik ben gematigd. Ik ben eerst wel een tijdje helemaal gestopt in 2017. Toen heel matig begonnen, ging lang goed, tijdens de Covid uit de klauwen gelopen en nu sinds december met een appje bezig heel precies bij te houden. 

Grappig dat niemand er meer iets van durft te zeggen :devil:

Geplaatst
3 uur geleden zei karin123:

Ze kan wel meer willen! Maar wilde jij het ook?

6 uur geleden zei Maja:

Daar ben je zelf bij. Jij kunt ja of nee zeggen. Dus de psychiater stelde het voor en jij stemde ermee in. Fijn dat je aan de beurt bent. In Nederland zijn de wachtlijsten lang. 

De afspraak met het slaaplabo werd gemaakt tijdens een raadpleging bij een neuroloog, ik kwam bij daarbij in de geheugenkliniek. Een onderzoek wat de psychiater als voorwaarde had gesteld als ik de verslavingskliniek wou verlaten. De geheugenkliniek bedoel ik. 

Geplaatst

Flink huisgehouden, kippensoep staat op, al een stevige ochtendwandeling met de hond erop zitten. Ik ga zo plonzen in ons zwembad. De hond duikt er ook altijd in, dat is wel grappig altijd. Let's go!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...