Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Yo! Het blijft zeikheet hier deze week met middagtemperaturen 37-38. Ik heb mn zwembadje al, ik wacht alleen nog op het grondzeil. Zonder grondzeil kan ik m niet neerzetten, suf hè? 😁 Als alles straks eindelijk klaar staat dan wordt het eerst 3 weken regen, vertelde Murphy me zojuist, maar dat geef nie. Spirit reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Moguhhh, Ik vroeg het net aan onze Google assistent, min 14 graden max 21 graden. @bumperjimdan zit je badje wel meteen vol na Murphy bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen op deze perfekte saunadag hier.
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Pfffftttt t'is benauwd zeg, o goeie morgen. Plaatje voor Reacher. reacher Fonny en Spirit reageerden hierop 2
niks Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen, hele trotse mama hier! Mini heeft gisteren haar A diploma gehaald. Nu zijn er wel vaker kinderen van 4 die hun zwemdiploma halen. Maar Mini heeft het gewoon in de reguliere lessen gehaald. Opletten wat ze moest doen was soms een dingetje. Gelukkig lieten de andere kinderen dan zien wat ze moest doen. Door voor B nu! Francoise, rapilos, bumperjim en 5 anderen reageerden hierop 8
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Gefeliciteerd voor mini. Het ene diploma is toch meer waard dan het andere door omstandigheden. Zo heeft mijn zoon deze week na 2 x examen, toelatingstests gehaald voor hbo social work. Hij heeft geen diploma middelbaar en gaat ooit jongelui met autisme begeleiden als ervaringsdeskundige. Met diploma dan hopelijk. Ook hier een trotse moeder dus. @niks %s om %s bewerkt door lady jane Spirit, Maja, bumperjim en 5 anderen reageerden hierop 6 2
niks Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat goed @lady jane! Knap dat hij nu alsnog wil gaan studeren. Hoe oud is je zoon?
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Gefeliciteerd trotse mamas. heerlijk om trots te zijn op je kind. Eindelijk wat regen hier De laatste dagen behoorlijk wat last van de NAVO top gehad als we naar de volkstuin reden. Wegen afgesloten, in de rij staan en soms een heel stuk omrijden. Je wist soms niet wat je zag ; overal hoge hekken, pantserwagens, heel veel politie en een lege snelweg.. enfin, morgen alles weer normaal gelukkig lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 32 @niks maar heeft 20 jaar een capuchon gedragen, en hij werd vaak voor n crimineel aangezien. Hij had geen schijn van kans. Nu hard aan t werk aan alles. niks reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja Rapi wat een poppenkast soms. Maar als het bijdroeg aan vrede dan was t t waard. We gaan het meemaken hoop ik.(of niet🙃) rapilos reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat is best knap voor een 4 jarig kindje @niks.Alle reden om trots te zijn! Wat een vooroordelen hebben mensen toch @lady jane. Hij voelt zich juist veilig met capuchon. Wat fijn dat hij het zover heeft geschopt en zelfs op HBO niveau. Petje af! Hier weer het rijk alleen. Met een man de hele dag over de vloer, kom je nergens aan toe. Nu kan ik eindelijk eens wat orde op zaken stellen. Hetgeen waar ik me het meest aan ergert, heeft voorrang. Laat mij maar even mijn gang gaan vandaag . niks reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wow @lady jane. Krijg er spontaan tranen van in mijn ogen. Geweldig en gefeliciteerd!! lady jane en Fonny reageerden hierop 1 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik stoofvlees met frieten.
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik lees zelden iets van groente bij de maaltijden die je noemt, @Claudius. Zit dat er dan niet bij?
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat een noodweer hier zeg vannacht, ik voelde me piepklein met die enorme onweersklappen. Maar ik leef nog, de stroom doet het weer en er is een gigantische hoeveelheid water gevallen, fijn voor de tuin en de boeren, maar alles ligt plat. Niet de boeren maar de planten in mijn tuin bedoel ik, al lijkt het graan op de velden toch nog aardig omhoog te staan. Blablabla... rapilos reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 57 minuten geleden zei Bob: Ik lees zelden iets van groente bij de maaltijden die je noemt, @Claudius. Zit dat er dan niet bij? Om volledig te zijn, het was Vlaams stoofvlees in de meeste recepten is dat met uien en bier. Aangezien het in een verslavingskliniek is, is er geen bier in. Ik denk dat iedereen weet dat bij de bereiding van stoofvlees uien hoort? Normaal gezien?
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s “Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien” – Franciscus van Assisi Deze woorden gonzen me de laatste paar uren door mijn hoofd. Ik heb het gevoel dat “men heeft mij liggen” heeft en daar kan ik niet veel aan veranderen. Wat ik kan en moet veranderen is hoe ik daar op reageer. Ik moet me zelf kalmeren en niet impulsief handelen. Al wil ik wel iets doen, maar wat weet ik nog niet juist.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s In elk geval geen drank nemen @Claudius morgen is er een nieuwe dag voor oplossingen
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Dank U wel @lady jane. Ik heb de organisatie waarbij ik de indruk kreeg dat ze mij in steek laten nu van antwoord gediend. De oplossing ligt zeker niet in alchohol. lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Terechte trotse mama @niks:-) niks reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden