Oskar Geplaatst gisteren om 02:29 Rapport Geplaatst gisteren om 02:29 Mogge mensen. Heet vandaag. Het plan was om met het hele vrolijke huisgezin ergens te gaan zwemmen. Eens kijken of dat nog lukt zonder dat we elkaar de hersens inslaan. Houd het hoofd koel! karin123, Spirit en Kunsie64 reageerden hierop 3
Claudius Geplaatst gisteren om 02:51 Rapport Geplaatst gisteren om 02:51 Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 03:36 Rapport Geplaatst gisteren om 03:36 Goeiemorgen allemaal, Om half 9 afgesproken om met twee zussen een dorp verderop in zee te springen. Zij doen dit bijna iedere dag, óók in de winter. Ik heb gezegd dat ik het ook ga proberen maar ik vrees dat ik afhaak als het zeewater onder de 15 graden gaat komen 🥶 ik vind het wél heel stoer van hun en ik wil eigenlijk niet achterblijven. karin123 en Emmy reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:22 Rapport Geplaatst gisteren om 04:22 Ik denk dat als je er nu mee begint en je doet het elke dag, dat je gewoon gedachtenloos daarmee doorgaat tot 1 januari 😁 Kunsie64 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:23 Rapport Geplaatst gisteren om 04:23 Ff hardlopen nu dat het nog een beetje weer is, dan de savanne maaien en daarna weet ik nog niet. Beetje suffe dagen zijn het.
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 05:01 Rapport Geplaatst gisteren om 05:01 (bewerkt) 44 minuten geleden zei bumperjim: Ik denk dat als je er nu mee begint en je doet het elke dag, dat je gewoon gedachtenloos daarmee doorgaat tot 1 januari 😁 Ja ik geloof ook wel dat het dan een gewenning word en het water gaat heel geleidelijk kouder worden natuurlijk. Daar pas je je dan vanzelf op aan. Tis allemaal de schuld van Wim Hof 😠 gisteren om 05:08 bewerkt door Kunsie64 bumperjim reageerde hierop 1
Maja Geplaatst gisteren om 05:52 Rapport Geplaatst gisteren om 05:52 (bewerkt) Goedemorgen! Wat een plaknacht, zelfs aan de kust. Ga zodadelijk aan het werk in de tuin en de afsluitingen van de NAVO-top 1 straatr verderop bekijken. De bijeenkomst is niet in mijn wijk, maar om en in de wijk zijn tal van afsluitingen en omleidingen. Hoe het dan dichterbij de bron is, ik moet er niet aan denken! Dagpact: Claudius Kunsie Maja gisteren om 05:52 bewerkt door Maja
bolletje Geplaatst gisteren om 06:40 Rapport Geplaatst gisteren om 06:40 Goeie morgen mensen. Ik hoorde vroeger de zee op ons balkon zo dicht heb ik bij gewoond maar het doorkomen in zee of in een zwembad daar had ik altijd veel moeite mee. Verder maak ik me zorgen om de wereld. karin123, Spirit en Fonny reageerden hierop 2 1
lady jane Geplaatst gisteren om 06:59 Rapport Geplaatst gisteren om 06:59 goeiemooiemorgen frummers Ik slap landinwaarts als een malleier @Maja maar ik heb in het 2e deel wel mijn hondenafkoelmat van de kast gehaald omdat ik het warm had. En toen ook meteen onder mijn ronde zijden (ooit) rok geslapen. Om half 9 schrok ik net wakker. De rest vd week 7 uur, dat is extreem vroeg voor mij, maar komt zomers wel vaker voor. Dan heb ik op t strand ook al geslapen. Maar ondanks drukte en de zondag ga ik straks weer richting zee. De temp. is nu op haar best en ik sta dan op t harde zand. Dat scheelt n meter of 100(?) vuurlopen. Voor mij hoeft het nooit heter dan 25 gr. te worden, maar helaas gaan we dit soort hitte steeds vaker krijgen lees ik. En ik zag al 2 dagen maatjes die ik heel erg lang gemist heb. Dus kom niet echt aan mijn mooie boek toe. elk foordeel hep sijn nadeel, he @Freekie? Maja en Spirit reageerden hierop 2
Gekko Geplaatst gisteren om 07:30 Rapport Geplaatst gisteren om 07:30 Goedemorgen, Ik kom me hier weer melden. Na bijna 4 jaar alcoholvrij te zijn geweest helaas toch weer begonnen met drinken. 2 glaasjes kan toch best? NEE dus want 2 glaasjes werden langzaam aan 2 flessen... vandaag weer dag 1 voor mij. Alle flessen leeg gekieperd en ga er weer voor. Vandaag drink ik niet!! Lika, Emmy, Francoise en 6 anderen reageerden hierop 9
Emmy Geplaatst gisteren om 07:42 Rapport Geplaatst gisteren om 07:42 Goedemorgen. Gisteren al op tijd hardgelopen, dus dat hoeft vandaag gelukkig niet meer. Straks bezoek. Geen wijn gehaald, zodat het ook niet mis kan gaan. Doen het vandaag met fris en alcoholvrij bier. Sowieso beter met deze warmte en weet vrij zeker dat het bezoek er geen probleem mee heeft. Daarna eens kijken wat we gaan doen. Misschien nog ergens zwemmen en anders met een boek in de hangmat. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 07:42 Rapport Geplaatst gisteren om 07:42 harde les @Gekko. trek je lering eruit ?! bijna 4 jaar, dat getuigt van kunnen. je verslaafde brein saboteert dus maar daar hoef je geen gevolg aan te geven. klinkt simpel besef ik. en voor mij is het dat inmiddels ook. maar ook ik kan er heel af en toe nog mee gekonfronteerd worden, besef ik me steeds maar weer. dan liever een forum junkie blijven denk ik dan maar nee hoor, zo erg zo voel ik het niet. maar ik blijf het hier wel gebruiken als voorbehoedsmiddel
karin123 Geplaatst gisteren om 07:53 Rapport Geplaatst gisteren om 07:53 Even volhouden nog. Het is zo weer herfst...winters hebben we ook niet meer helaas. Tsja, de wereld, het gaat hard, heel hard.......ook in Nederland......alles explodeert.....burgeroorlog.... Blij geen kinderen en kleinkinderen te hebben....geen zorgen over...geen zussen, geen broers...1 nichtje...ook geen kinderen....familie houdt niet zo van kinderen, geloof ik..... Vandaag haar schoonmoeder wassen en föhnen, kapper is 3 weken weg....rotzooi wegwerken... en koffie natuurlijk!
Gekko Geplaatst gisteren om 08:04 Rapport Geplaatst gisteren om 08:04 Bedankt voor de berichten. Ik ben (was) een wandelaar, in de weekenden vroeg op en naar buiten. De laatste tijden bleef ik in bed liggen door een kater... dit wil ik beslist niet meer. Volgend weekend ben ik weer paraat met de wandelschoenen aan! Dat voelt een stuk fijner dan de hele dag van mezelf balen dat ik weer de mist in gegaan ben. De knop is weer om! En deze keer is ie de juiste kant opgedraaid. 😀 lady jane, Moeps, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst gisteren om 08:27 Rapport Geplaatst gisteren om 08:27 bij twijfel maar hier komen dan. of een goed plan van aanpak maken. dat wandelen is een prima methode; meditatief, helend.............. Zelf heb ik tijdens de coronatijden voetproblemen ontwikkeld en loop ik ook nog blaren heel snel. Voor mij blijft de fiets de uitkomst. Dus net na de extra nieuwsberichten meteen naar de dichtstbijzinde supermarkt gefiets en met 12 1 1/2ltr flessen water thuis gekomen. dat geeft wat rust haha.
lady jane Geplaatst gisteren om 08:30 Rapport Geplaatst gisteren om 08:30 nu nog serieus overwegen om een camping gasstelletje met busjes gas te gaan kopen. Eten is hier altijd meer dan genoeg op voorraad. Ik heb dat noodpakket nooit heel serieus overwogen, maar nu alles dreigt te escaleren en wereldwijd konsekwenties te krijgen weet ik het niet meer. wat is wijsheid? wat wordt angstdenken? doemdenken zelfs? karin123 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 08:30 Rapport Geplaatst gisteren om 08:30 (bewerkt) eerst maar gaan zwemmen dus............ dus niet, zwembad beperkt open en ik heb niet goed de tijd in de gaten gehouden. domdom........ gisteren om 09:05 bewerkt door lady jane
Freekie Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Jeetje... Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.. Ik maak mij niet echt druk. Nou Amerika gooit een paar flinke bommen... Denk je echt dat wij als Nederland daar wat van merken...? Misschien wordt de benzine 2 cent duurder... Of gaan er een paar mensen de straat op met een spandoek, of een bus hokje slopen.. Of allebei.. Laten we met zijn allen nou maar niet hysterische gaan doen.. Ik heb vanochtend voor het eerst in afgelopen 12 maanden weer een 4 mijl afstand hard gelopen, daarbij kwam ik een hele leuke meid, 2x tegen.. Ik ben blij met de kleine dingen in het leven, zoals weer een beetje energie.. Die ik niet verdoe aan me druk maken om wat (wereld) nieuws.. Amalia reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden ik ben meestal op het onverschillige af w.b. wereldnieuws, maar nu komen er toch wat ongemakkelijke gevoelens binnen. Dus inmiddels 18 flessen water, 1 gaspitje en 4 tankjes gekocht. terwijl ik eigenlijk anti noodpakket was. nou ja, ik kan altijd nog gaan fietskamperen op mn ouwe dag straks. het geeft toch rust nu dus op naar het strand! Mooi dik boek mee; Al het blauw v.d. hemel. Hier alleen grauwe luchten haha.
Claudius Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ik had deze middag broccoli, puree en vis.
Kohtje Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) Wat (voor de afgekickten onder ons) wel een goeie is qua noodpakket is: altijd een paar sloffen sigaretten en/of flessen drank achter de hand houden als ruilmiddel voor het geval er niet (meer) betaald kan worden (hetzij elektronisch, hetzij met cash geld)... Die drank kan ik wel bewaren voor dat doel, sigaretten moet ik, denk ik, regelmatig aanvullen... 😒 Een draagbaar waterfiltertje heb ik wel, gaat altijd mee op vakantie om sowieso het drinkwater uit de campertank te filteren. En verder heb ik altijd de camper 'startklaar' staan, dus altijd stroom, gas, water en (droog)toilet klaar voor (nood)gebruik. 20 uur geleden bewerkt door Kohtje karin123 en Spirit reageerden hierop 2
Kohtje Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Ik handel, wat dit betreft, niet vanuit een paniekgevoel maar het geeft me toch wel een (misschien vals) soort gemoedsrust. En dat van die sigaretten en drank, die las ik ergens en vond ik zo gek nog niet eens, maar die voorraden heb ik niet.
Claudius Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Ik denk niet dat het voor mij een goed idee zou zijn om een voorraad drank aan te leggen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden